Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 2:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jednoduše - žádná zpoždění, minimalizace dopravních nehod... ono to své pls má.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
sob čer 05, 2010 11:02 am

Demolition Man
fandík
Příspěvky: 1067
Registrován: pát led 09, 2009 4:22 pm
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Příspěvek

tak jsem jel dneska po dlouhé době busem,...zrovna Intourem a musím říct.že to má výkon....to víte mladej řidič si myslel,že to je formule,tak tomu dával zabrat,ale paráda jinak :-)
Pánbůh! Doprovázej mě na cestách a já ti budu vdečný.
pon srp 16, 2010 7:47 pm

HomoFaber
Příspěvky: 383
Registrován: sob led 24, 2009 10:18 pm

Příspěvek

Ohladom tej "guided busway" v Essene, je to zaujimavy napad, ktory ma niekolko plusov. Tym, ze autobusy su vedene v "koryte" bez zasahu vodica mozu byt ich jazdne pruhy uzsie a aj tak sa moze busy stretavat vyssou rychlostou ako na normalnej ceste - jednoducho vodic nema pocit, ze musi spomalit a uhnut na kraj aby si neodrazili zrkadla. Este k tomu je autobusova cesta oddelena od ostatnej premavky a tak sa cestovny poriadok moze zaobide bez casovej rezervy "pre kazdy pripad" resp. busy jazdia bez meskania. Bezpecnost - v pripade nevolnosti alebo spanku vodica autobus nevyleti z cesty alebo do prostismeru. Stavba je udajne lacnejsia ako elektrickova trat a naviac bus moze z drahy vyjst a jazdit po normalnych cestach.
Jednu taku drahu momentalne stavaju medzi Cambridgeom a Huntingdonom v GB, asi 25km, po telese zrusenej zel. trate. Uz to malo byt dokoncene pred 2-3 rokmi...
konec off-topic


Mercedes Tourismo, fa. Troucelier, London, GB, 29.6.2008

Obrázek

Mercedes Tourino, fa. Timberbush Tours, Spean Bridge, Skotsko, GB, 31.5.2010

Obrázek
stř srp 18, 2010 8:37 pm

Uživatelský avatar
HOUZAR
BAN
Příspěvky: 755
Registrován: čtv pro 10, 2009 6:40 pm
Bydliště: Třešť

Příspěvek

čtv lis 25, 2010 5:05 pm

mařka
Příspěvky: 644
Registrován: ned srp 15, 2010 8:48 pm
Bydliště: mistrin

Příspěvek

Taky sem dávám jednoho krasavce
Obrázek

Obrázek
jízda do polska .. 8) byla pohodlnáá
ned lis 28, 2010 9:49 pm

certik-2
Příspěvky: 11
Registrován: ned led 30, 2011 6:01 pm
Bydliště: Policka

Příspěvek

Obrázek
sob úno 05, 2011 12:11 pm

certik-2
Příspěvky: 11
Registrován: ned led 30, 2011 6:01 pm
Bydliště: Policka

Příspěvek

Intouro je v pohode. Conecto bych nepovazoval za BUS._ Jedinej odvazlivec co si ho od Icomu koupil (o kterym vim) je MArtinek Chrudim,jinak to nikdo nechce.
sob úno 05, 2011 12:14 pm

pavel14
Příspěvky: 58
Registrován: čtv čer 25, 2009 11:38 am
Bydliště: vysočina

Příspěvek

Já si moc dobře pamatuju, na první conecta r.v. 98 co icom koupil - samozřejmě jsem z toho byl odvařenej přeci mercedes to je něco oproti prašivý karose. Ale po pár letech z toho conecta byla popelnice. A když jsem to viděl jezdit asi před 2 lety, tak už to z 98 bylo zralý pod lis :( Pak přišly FL conecta (čirý světla, lepený okna, "lepší interiér").
Jako nový dobrý ale když to mělo 4-5let, tak už docela špatný. Dveře se nedovíraly, musely se zavírat na několikátý pokus nebo řidiči měli speciální grif, několikrát se stalo, že jsme neodjeli, protože se podělalo řazení (nevím jestli mechanika nebo elektro). Někdy v r. 2007 měl icom na testování intouro a cross-way. Tak jsem doufal, že si vyberou cross-way, který pro mě jako pro cestujícího byl úplně někde jinde než hrozný intouro. Jak to dopadlo - nakoupily se intoura, který jsou od nova rozvrzaný, nekomfortní podvozek a nejvíc nesnáším tu meluzínu kolem střešního okna ve předu. Ve většině autobusů jsou navíc ještě ty "laciný sedačky", který se hodí maximálně do MHD a ne na linky jako jihlava - brno. Naštěstí už rok používám auto a těmahle popelnicema od M-B jezdím velice zřídka a se slzou v oku vzpomínám na starou dobrou karosu, kterou jsem po příchodu prvních conect, tak zatracoval ale čas ukázal věci v pravém světle....

Často jsem sedával ve předu, takže jsem se bavil s řidičema a pomatuju si, že na conecto (intouro ještě nebylo) docela nadávali - prý se pořád něco kazí.
sob úno 05, 2011 3:41 pm

Uživatelský avatar
FR1GTX
účastník zájezdu
Příspěvky: 1272
Registrován: stř pro 29, 2010 6:50 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek

tak já přidám našeho..
Obrázek

Obrázek
ned úno 06, 2011 12:19 pm

Wolflitl
Příspěvky: 17
Registrován: sob dub 23, 2011 11:21 am
Bydliště: Opatov

Mercedes pro Rigu

Příspěvek

Obrázek

Obrázek
Jezdím hodně let,ale stále jsem amatér,protože to co vidím...hm stále se mám co učit
ned dub 24, 2011 2:15 pm

Uživatelský avatar
HOUZAR
BAN
Příspěvky: 755
Registrován: čtv pro 10, 2009 6:40 pm
Bydliště: Třešť

Příspěvek

stř čer 08, 2011 12:08 pm

sob črc 02, 2011 8:06 pm

petanekoli
Příspěvky: 58
Registrován: sob led 07, 2012 8:10 pm
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
ned led 15, 2012 8:57 pm

petanekoli
Příspěvky: 58
Registrován: sob led 07, 2012 8:10 pm
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvek

Obrázek

Obrázek
ned led 15, 2012 9:01 pm

Uživatelský avatar
-Lucas-
doprovody
Příspěvky: 318
Registrován: čtv led 14, 2010 5:18 pm
Bydliště: Bratislava

Příspěvek

Po dosť dlhom rozmýšľaní, pridám aj ja niečo z našej firemnej histórie:

Mercedes Benz Tourismo Zonder Serie (Edition 10 000)

Obrázek Obrázek Obrázek

MB Tourismo

Obrázek Obrázek Obrázek
Opel Combo Tour (Doprovodné vozidlo)
Volvo FH12 + Kogel A18

___________________
Transporting Company
www.euroexpress.sk
sob úno 04, 2012 12:07 pm

Odpovědět

Zpět na „AUTOBUSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host