Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Aha, tak to jsou ty neznámé modrobílé autobusy, co byly hlášené. No nic, zkusím se zeptat na německém busfóru (což bude s mojí němčinou dost zajímavý).
Jinak, ano oba jsou v CNG provedení.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
úte zář 27, 2011 9:47 pm

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 524
Registrován: ned črc 16, 2006 10:37 am
Bydliště: Třebíč

Příspěvek

JJ zkus se prosím zeptat, zajímalo by mě totiž jak vbypadají protože jsem je ještě neviděl. Zajímavostí je to že se jedná o městské provedení pouze se 2 dveřmi.
TATRA The off-road king!
stř zář 28, 2011 4:27 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Co prošlo k-reportem, tak by autobusy měli být bílé s modrým čumákem a zadnicí.

Nadhodil jsem dotaz na německém fóru, tak uvidíme. Zatím se nikdo nechytl.

Tak dvoudvéřáky jsou pro Německo vcelku typické a nejen pro něj. Taky bych ten auťák rád viděl. No uvidíme, snad se někdo chytne.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
stř zář 28, 2011 5:02 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak Tedom by měl dodat autobusy i do libereckého dopravního podniku (překvapivě). Poptáváno bylo šest kousků. Asi pojedu na výlet pod Ještěd.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
pon říj 03, 2011 11:45 pm

Uživatelský avatar
Jarda Š.
Příspěvky: 204
Registrován: úte úno 27, 2007 1:47 pm
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek

To musíš kousek dál ty jsou pro Jablonec.
úte říj 04, 2011 5:48 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

A tak, to by se mohlo dát sfouknout při jednom. Jen mi není jasný, jak to tam vlastně funguje. DP Liberec (a Jablonec) jezdí na linkách MHD v Jablonci nad Nisou, které původně jezdilo jablonecké ČSAD, dnes BusLine, která zase jezdí dodavatelsky na linkách MHD v Liberci. Zajímavej systém.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
úte říj 04, 2011 11:28 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Čtyřikrát linkový Tedom L12G i s klimou u ČSAD Kladno. Tak doufejme, že to nejsou první a poslední kousky.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
ned říj 09, 2011 10:36 pm

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 524
Registrován: ned črc 16, 2006 10:37 am
Bydliště: Třebíč

Příspěvek

Ty L12G bych tipnul na skladovky. Nezahlédl prosím někdo foto těch modrobílých Němců? Zajímalo by mě jak vypadají :)
TATRA The off-road king!
sob lis 12, 2011 10:19 pm

Uživatelský avatar
HOUZAR
BAN
Příspěvky: 755
Registrován: čtv pro 10, 2009 7:40 pm
Bydliště: Třešť

Příspěvek

stř led 11, 2012 8:47 am

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nojono, četl jsem, docela mě to mrzí, protože ty autobusy na to měli.
Holt to chtělo dořešit ještě zbytek sortimentu - chyběl jim tam ten jedenáctimetrový autobus....
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
stř led 11, 2012 3:03 pm

Uživatelský avatar
david
Hlavní admin
Příspěvky: 5722
Registrován: úte úno 28, 2006 9:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jak jsem četl na jiných fórech, o konci se debatovalo možná už od srpna, určitě ale už na podzim to bylo jasné a potvrdili mi to po Vánocích zaměstnanci Tedomu. Jen jsem čekal na nějakou ofiko zprávu...a je tady. Hm.
stř led 11, 2012 5:49 pm

Uživatelský avatar
dawid
Příspěvky: 411
Registrován: ned črc 01, 2007 9:19 pm

Příspěvek

Nevěšte hlavy,hoši z TEDOMu maji v planu se zvyšujicimi se cenami nafty ale i plynu začít dělat vozy na dřevoplyn..
Přebyteční zaměstnanci budou přeškoleni na topiče a bude jim zaplacen kurz na motorove pily.
Udávaná spotřeba na lince ZLIN-Praha je cca. 3-4 statné duby u motorestu Děvět křížu.. :!: :!:
sob led 28, 2012 9:52 pm

Uživatelský avatar
Aleš 400
Příspěvky: 224
Registrován: sob úno 25, 2012 5:48 pm
Bydliště: Ivančice

Příspěvek

:unsure: Na stránkách Tedomu (divize Autobusy) je výprodej zařízení a vybavení potřebné pro výrobu autobusů. Vzhledem k nízkému stáří jednotlivých přístrojů, to určitě rozeberou různé servisy, možná i přímo někteří autobusoví dopravci, kteří mají vlastní dílny. Také jsem Tedomu moc fandil a je to škoda. :( Přesně zapadají do tradice našeho průmyslu, dělají něco, čím se zabývá velmi málo firem a dělají to dobře (teď už jen kogenerační jednotky). Vždycky, když jsem projížděl přes Třebíč, zastavil jsem se u závodu podívat se, jaké autobusy jsou "na place". Všeobecně se dnes žehrá nad vysokými cenami nafty (a ta už levnější nebude), přesto tady skončila výroba vozidel poháněných zemním plynem, kde jsou náklady na 1km zhruba poloviční. Např. vloni na konci roku vypisoval Jihomoravský kraj nové (10ti-leté!) smlouvy na dopravní obslužnost v rámci Integrovaného dopravního systému a jedna z podmínek byla průměrné stáří autobusů jednotlivých dopravců 6 let. Stačilo tam přidat podmínku na určité procento autobusů, poháněných zemním plynem. A takle to udělat i v dalších krajích. Jenomže současní úředníci nemají o nic zájem, maximálně kolik to "hodí". Abychom za pár let, až budou ceny ropy neúnosné, nehledali nějakou alternativu, která už se mohla úspěšně rozvíjet. :?:
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
sob bře 03, 2012 5:35 pm

michal2574
Příspěvky: 42
Registrován: ned pro 14, 2008 9:22 pm

Příspěvek

Kde skončil ten kloubák?
sob bře 03, 2012 10:15 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 3:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

V Ústí nad Labem a kdyby pokračovala výroba, mohli být dva, takhle holt zůstane osamocen.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
sob bře 03, 2012 10:21 pm

Odpovědět

Zpět na „AUTOBUSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host