Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
Aha, tak to jsou ty neznámé modrobílé autobusy, co byly hlášené. No nic, zkusím se zeptat na německém busfóru (což bude s mojí němčinou dost zajímavý).
Jinak, ano oba jsou v CNG provedení.
Jinak, ano oba jsou v CNG provedení.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Co prošlo k-reportem, tak by autobusy měli být bílé s modrým čumákem a zadnicí.
Nadhodil jsem dotaz na německém fóru, tak uvidíme. Zatím se nikdo nechytl.
Tak dvoudvéřáky jsou pro Německo vcelku typické a nejen pro něj. Taky bych ten auťák rád viděl. No uvidíme, snad se někdo chytne.
Nadhodil jsem dotaz na německém fóru, tak uvidíme. Zatím se nikdo nechytl.
Tak dvoudvéřáky jsou pro Německo vcelku typické a nejen pro něj. Taky bych ten auťák rád viděl. No uvidíme, snad se někdo chytne.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Tak Tedom by měl dodat autobusy i do libereckého dopravního podniku (překvapivě). Poptáváno bylo šest kousků. Asi pojedu na výlet pod Ještěd.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
A tak, to by se mohlo dát sfouknout při jednom. Jen mi není jasný, jak to tam vlastně funguje. DP Liberec (a Jablonec) jezdí na linkách MHD v Jablonci nad Nisou, které původně jezdilo jablonecké ČSAD, dnes BusLine, která zase jezdí dodavatelsky na linkách MHD v Liberci. Zajímavej systém.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Čtyřikrát linkový Tedom L12G i s klimou u ČSAD Kladno. Tak doufejme, že to nejsou první a poslední kousky.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Nojono, četl jsem, docela mě to mrzí, protože ty autobusy na to měli.
Holt to chtělo dořešit ještě zbytek sortimentu - chyběl jim tam ten jedenáctimetrový autobus....
Holt to chtělo dořešit ještě zbytek sortimentu - chyběl jim tam ten jedenáctimetrový autobus....
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
:unsure: Na stránkách Tedomu (divize Autobusy) je výprodej zařízení a vybavení potřebné pro výrobu autobusů. Vzhledem k nízkému stáří jednotlivých přístrojů, to určitě rozeberou různé servisy, možná i přímo někteří autobusoví dopravci, kteří mají vlastní dílny. Také jsem Tedomu moc fandil a je to škoda. Přesně zapadají do tradice našeho průmyslu, dělají něco, čím se zabývá velmi málo firem a dělají to dobře (teď už jen kogenerační jednotky). Vždycky, když jsem projížděl přes Třebíč, zastavil jsem se u závodu podívat se, jaké autobusy jsou "na place". Všeobecně se dnes žehrá nad vysokými cenami nafty (a ta už levnější nebude), přesto tady skončila výroba vozidel poháněných zemním plynem, kde jsou náklady na 1km zhruba poloviční. Např. vloni na konci roku vypisoval Jihomoravský kraj nové (10ti-leté!) smlouvy na dopravní obslužnost v rámci Integrovaného dopravního systému a jedna z podmínek byla průměrné stáří autobusů jednotlivých dopravců 6 let. Stačilo tam přidat podmínku na určité procento autobusů, poháněných zemním plynem. A takle to udělat i v dalších krajích. Jenomže současní úředníci nemají o nic zájem, maximálně kolik to "hodí". Abychom za pár let, až budou ceny ropy neúnosné, nehledali nějakou alternativu, která už se mohla úspěšně rozvíjet.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
V Ústí nad Labem a kdyby pokračovala výroba, mohli být dva, takhle holt zůstane osamocen.
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů