Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák

Odpovědět
Uživatelský avatar
Raďas87
Příspěvky: 5
Registrován: pon dub 04, 2011 7:58 pm
Bydliště: Třinec

Příspěvek

Tak já SORky moc v lásce teda nemám, místa tam je málo, jak lezu za volant, tak se vždy do něčeho uhodím, po šichtě mě vždy bolí hlava, asi z toho, jak tam vše duní a rezonuje. Je pravda, že ty nové sorky jsou už trochu lepší, ale jsou to pořád sorky- 10.5 pořád nemá rejd, ventilátory dělají pořád kravál atd. Led diody na denní svícení to nezachrání... Radši starou sedmičku než sorku...
Sorka není autobus, je to jen "pokus" o autobus, tak to bylo, je a asi i bude v budoucnu. Karose, teď už Iveco se to prostě nevyrovná...
úte dub 05, 2011 9:18 am

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 2:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Souhlasím Karosa sedmička je nedopustitelnej autobus, ale já osobně radši rezonující SORku, než současnou modelovou řadu z Mýta. Doporučuju desetihodinovou směnu v Citelisu, jak říkáš malá kabina, po půlce směny mě bolely záada jak čert, levou nohu není kam dát (zlatej klackobus), všechno rezonuje, drnčí, vymlácená přední náprava... rejd to sice trochu má, ale trošku delší rozvor, tudíž kam jsem se s Karosou protáhl, tak tímhle beru obrubníky (teď už teda míň, bo jsem si zvykl...)

Není autobus bez vady...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
úte dub 05, 2011 1:25 pm

kubislav
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 549
Registrován: ned čer 13, 2010 6:20 pm
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek

tak sem konečně měl šanci si vyfotit ten novej hradeckej trojelbus spdnul mu jedne klacek tak sem měl čas ho vyfotit :) oproti tomu co tady ted bylo jsou moc pěkný :)

Obrázek
úte dub 05, 2011 5:53 pm

Uživatelský avatar
Raďas87
Příspěvky: 5
Registrován: pon dub 04, 2011 7:58 pm
Bydliště: Třinec

Příspěvek

Sedmičková řada byla podle mě nejlepší řada, která kdy sjela z výrobní linky ve Vysokém mýtě. Jednoduchý autobus, pět pojistek, tři relátka, hodně věcí si tam člověk opravil sám. Člověk měl za volantem dostatek místa, sedačka super, přístrojovka parádní- všechny budíky na očích včetně voltmetru.
Bohužel nám je už všchny odvezli do šrotu a je mi z toho smutno...
Pak uznávám i Irisbus 952 a 954, ty jsou taky dobré až na tu nepovedenou olejovou vanu na levém boku motoru, kde vesměs teče kolem olejové zátky a v zimě jsou problémy s dveřmi.
Ale pokud bych si měl vybrat bral bych stoprocentně sedmičku to je moje nej.
úte dub 05, 2011 7:52 pm

Chomuťák
Příspěvky: 1216
Registrován: stř bře 01, 2006 2:25 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nevím, co mám zkušenosti s 951 tak hodně plavaly (dalo se to ukočírovat), ale když do toho člověk sedl po půl roce a mazal někam za město, tak měl co dělat, aby jel rovně.
Chválu jsem slyšel ještě na 930E - nízké náklady, vysoká spolehlivost. Ale na tej sedmičce se shodnem určitě.

Koukám, tak Hradec už se dočkal...
Karosa C744 s osmikvaltem - královna silnic...
Od teď všude autobusem a neuhýbám...
Co je největší záhadou přírody? Ženské oko! Z desíti metrů vidí blond vlas na světlém saku, ale z půl metru nevidí garážová vrata !!!
stř dub 06, 2011 11:10 am

Uživatelský avatar
Raďas87
Příspěvky: 5
Registrován: pon dub 04, 2011 7:58 pm
Bydliště: Třinec

Příspěvek

Souhlasím,Iris v zimě to je strašné, lítá to všude jen ne tam, kde já chci...

Sedmička je nej, jsem rád, že se shodnem :D
stř dub 06, 2011 7:50 pm

5tomasek
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 79
Registrován: stř bře 25, 2009 11:01 pm
Bydliště: okres Olomouc

Příspěvek

Jo jo chlapci,máte pravdu,sedičková řada byla fakt moc dobrá.Já měl 734.model tuším 1340,měla lízu euro 1,plny turbo,jezdila jak letadlo za 25 l,parádně topila,netáhlo do ní,tichoučká,fakt luxusní stroj.Poslední s liazkou.Pak došly s Renaultama,to byl děs,rachot jak v lomu,ale ještě se to dalo.No pak irisbusy,nic moc no,tvrdy jak hrom ale jede to pěkně.A teď crossway a arway,všecko to mlátí,skřípe a vrže.Sedmistovka byla fakt luxus.
čtv dub 07, 2011 1:40 pm

Uživatelský avatar
TATRATRUCKER
autobusák
Příspěvky: 586
Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek

Tož taky přihodím co jsem se kočíroval minulý týden 8) - je to stará C10.5 a jezdilo se mi s ní lépe než s Karosou - je tuhá a má krátké kvalty narozdíl od Karosy, což tady v kopcích velmi ocenuji.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Vše co má kola..momentálně autobus.
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
sob kvě 12, 2012 7:16 pm

Uživatelský avatar
TATRATRUCKER
autobusák
Příspěvky: 586
Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek

Tak tento týden jsem tři dny jezdil s C12 euro 4,naprosto luxusní vůz,perfektní rejd,motor,ovladače..je fakt,že jsem v tomhle oboru nováček ale myslím že v tomhle voze se shodnem..
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek A dnes jsem jezdil s tou, na kterou tady asi všichni nadáváte protože tohle fakt nebyl autobus :mad: :!: Rejd jak ventra,houpalo se to jak kačena,nízko posazená sedačka řidiče..aspon že motor to mělo celkem živý. Je to ta první, 1Z8
Obrázek Obrázek
Vše co má kola..momentálně autobus.
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
pát kvě 18, 2012 9:52 pm

voky
Příspěvky: 27
Registrován: úte kvě 22, 2012 2:57 pm
Bydliště: rožnovsko

TATRATRUCKER

Příspěvek

Čau byvalý kolego, vidím že se tobě Sor líbí. Mě se moc nezdál. Připadal jsem si vždycky jako za trest v koutě. Zlatá Karosa. Jednou jsem ze Sorem 10,5 tak zapad že př. kolo na jedné straně bylo 15cm v luftě, diky bohu za rolbu co mě vytáhla. Z Karosou C954E co jsem měl, jsem to samé místo projel jak v létě.(Akorát mi byla zima)
čtv kvě 31, 2012 12:18 am

Uživatelský avatar
TATRATRUCKER
autobusák
Příspěvky: 586
Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek

Voky: Ahoj a už busem nejezdíš ale přesedlals na Tatru ? Mě tatra občas chybí ale co se dá dělat..SOR mě celkem nadchl ale tento poslední co jsem tu dal, v zimě to bude nejspíš utrpení,to jo a zlatá karosa..já si nestěžuju ani na karosu ale bohužel jsem dostal pocit,že poslední karosa co stála za to bylo sedmikilo :? ..nedávno jsem ten názor ještě nesdílel :lol: ale když postupně procházím ty nové káry a vidím co to má za problémy a má to relativně prd najeté..
Vše co má kola..momentálně autobus.
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
čtv kvě 31, 2012 6:23 pm

voky
Příspěvky: 27
Registrován: úte kvě 22, 2012 2:57 pm
Bydliště: rožnovsko

Příspěvek

TATRATRUCKER: Na valašské kopce v zimě je SOR na malých kolech a z lehkým předkem a ze slavným ASR nanic. To Iris byl jak tank, ale nej byla 7čková řada a nebo stará 9tka. Opustil jsem po několika letech ten slavný Zemkuv podnik, protože od dob co jsem nastoupil se hodně změnilo.
čtv kvě 31, 2012 9:36 pm

Uživatelský avatar
TATRATRUCKER
autobusák
Příspěvky: 586
Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek

Voky: A jsi spokojený?? Já si v čsad připadám jak v jiném světě..uplně jiný přístup než v jiných firmách. Ale je to o zkušenostech kde člověk všude dělal a co všechno musel dělat..
Vše co má kola..momentálně autobus.
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
pát čer 01, 2012 5:24 pm

voky
Příspěvky: 27
Registrován: úte kvě 22, 2012 2:57 pm
Bydliště: rožnovsko

Příspěvek

Teď už jo. Taky jsem si tam připadal jak v jiném světě, ale to je už trochu OT. Jinač poslední rok kadždý den jiný vůz, někdy i 3 za den. Ale nebyl jsem ve Zlíně,jako ty. (Soudím podle barvy horního pruhu.) Slavné staré SORky v kterých ti pršelo za krk a ráno jsi měl promočenou sedačku. Točil jsi se s nima jak V3Skou. Za celý den mě v SORu hučela hlava a bolela od neustálého se třískaní o něco. Jediné co musím pochválit je spotřeba, ta je opravdu nízká. Jednou jsem v 10,5 vezl asi 65 lidí; 3 kola; 2 kočárky a 2 psy. A rekord 101 lyžařů z běžkama. A to jsem jel na 1 půl kopce do Pusteven.
pát čer 01, 2012 7:58 pm

Uživatelský avatar
Timy
Příspěvky: 2208
Registrován: stř lis 26, 2008 6:04 pm
Bydliště: Gottwaldov

Příspěvek

Připojím se k hodnocení jednotlivých autobusů - z pohledu cestujícího na mne působí jednotlivé busy takto:
1) Karosa 700 do roku výroby 1987 (např. C 734.00) - uřvaný motor Liaz ML 635, zadní náprava Rába s velkým nábojem. Je to klasika. Dělá randál, ale tento randál prostě miluju.
2) Karosa 700 (od r. 1987) - výborný klasický bus, s příjemným zvukem liazáckého motoru.
3) Karosa 930 a 940 - podobné dojmy jako předchozí řada, motory Liaz i Renault mají docela příjemný zvuk. Pro mne, jako cestujícího je tato řada, spolu s posledními ročníky řady 700, nejpříjemnější a nejpohodlnější.
4) SOR - jednoduchý bus klasické koncepce (vnitřní uspořádání). Nedělá ze sebe něco, čím není. Většinou příjemnější než Irisbusy.
5) Iribus 950 a 960 - nepříjemný zvuk motoru Iveco (u prvních verzí HOOOOODNĚ NEPŘÍJEMNÝ). U verze 954 zbytečná zájezdová sedadla a zvýšená podlaha pod sedadly vytváří dojem velmi úzké uličky.
6) Irisbus Crossway - zvenku huj, uvnitř fuj. Tváří se jako moderní perfektní bus, ale opak je pravdou. Bus má hezký dizajn, ale vrzající plastové police nad hlavami cestujících a protivný zvuk motoru Iveco dělají z cestování noční můru!
Zlatá C 934!!!
!LIAZ 4life!
pát črc 06, 2012 12:22 pm

Odpovědět

Zpět na „AUTOBUSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti