Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
- Lukasecek13
- pravé světlo
- Příspěvky: 2186
- Registrován: úte bře 20, 2007 7:32 pm
- Bydliště: Česká Skalice
- Kontaktovat uživatele:
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Co jakto?
Kdyť se na to podívej plechový obyč disky, vzadu rába. To je jasnej Jelcz.
Místo vzduchovýho posilovače už má hydraliku. Akurát tomu někdo nasadil erťácký oválný světla místo kulatých na rourách páč to lípjejc vypadá.
To už neni erťák...to je v podstatě mates
Tak te teď si z toho dvanácterák
Kdyť se na to podívej plechový obyč disky, vzadu rába. To je jasnej Jelcz.
Místo vzduchovýho posilovače už má hydraliku. Akurát tomu někdo nasadil erťácký oválný světla místo kulatých na rourách páč to lípjejc vypadá.
To už neni erťák...to je v podstatě mates
Tak te teď si z toho dvanácterák
Tskže aby som si to utriedil - toto http://www.postimage.org/image.php?v=aVrk8Hr je RTO len so svetlami Jelcz
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
- vojtik rto
- Příspěvky: 5
- Registrován: ned led 24, 2010 12:41 pm
- Bydliště: Bojanov ( Chrudimsko )
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát bře 02, 2007 4:33 pm
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele:
No tak zrovna GFI bus je dosti specifický... Je to původně č
Tak pánové, GFI je prapůvodně RTO LUX, který vlastnil TJ Sokol Malšovice. Erťák se jim nějak zlomil, či co, tak sehnali od ČSAD H.K. tohoto linkáče a udělali podestu, dali tam z LUXE sedačky a po letech ho prodali Martinovi Říhovi do GFI. S Martinem jsem si o jejich stroji povídal asi hodinu v Lešanech v r. 2007. Zde můžete ověřit má písmenka: http://www.gfibus.cz/
K těm světlům. Původně ty "kornouty" byl nápad českých zlepšovatelů. V Holýšově vymysleli, jak ušetřit devizové prostředky za vyrezlá světla a spuchřelé gumové hrnce, které museli vyměňovat při generálkách, potažmo při výrobě nových autobusů a museli je kupovat v Západním Německu od firem HELLA a BOSCH. Když se prodávala licence na výrobu RTO do Polska, tak se prodávala i s těmito "kornouty". Proto žádný JELCZ neměl tyto světla.
K těm světlům. Původně ty "kornouty" byl nápad českých zlepšovatelů. V Holýšově vymysleli, jak ušetřit devizové prostředky za vyrezlá světla a spuchřelé gumové hrnce, které museli vyměňovat při generálkách, potažmo při výrobě nových autobusů a museli je kupovat v Západním Německu od firem HELLA a BOSCH. Když se prodávala licence na výrobu RTO do Polska, tak se prodávala i s těmito "kornouty". Proto žádný JELCZ neměl tyto světla.
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů