Stránka 3 z 7

Napsal: ned lis 05, 2006 3:48 pm
od david
Hele...a tohle je teda taky oasa??
Obrázek

Napsal: ned lis 05, 2006 7:25 pm
od HAD
neni to ten vejškovej co dělali v karose ve spolupráci s renaultem? resp. kopie renaultu, fotka dost na baterky...

Napsal: pon lis 06, 2006 9:37 am
od Samer
HAD píše:neni to ten vejškovej co dělali v karose ve spolupráci s renaultem? resp. kopie renaultu, fotka dost na baterky...
Ne, to je jedna z Oas...David ma pravdu...to neni Karosa ale Oasa...

Napsal: pon lis 06, 2006 9:40 am
od Samer
tzv píše:Předběžné statistiky autobusů OASA, pokud někdo můžete něco doplnit budu rád. Prý se jich nevyrobilo moc, jenom něco kolem stodvaceti kousků, ale dát to dohromady už může být trochu problém.
Neco malo tady: http://www.liaz.developstudio.com/oasa.php

Napsal: pon lis 06, 2006 11:48 am
od david
Samer-www.liaztrucks.com píše:
tzv píše:Předběžné statistiky autobusů OASA, pokud někdo můžete něco doplnit budu rád. Prý se jich nevyrobilo moc, jenom něco kolem stodvaceti kousků, ale dát to dohromady už může být trochu problém.
Neco malo tady: http://www.liaz.developstudio.com/oasa.php
Ale o týhle Oase tam nic nemáááš :cry:

Napsal: pon lis 13, 2006 10:32 am
od Chomuťák
OASA 903, podvozek MAN, převodovka ZF - osmikvalt a co byhc ti k tomu ještě řekl. Pokud se mi podaří vyčmuchat pohyb mého Truckeru z roku 1992/3, tak ti o ní něco napíšu ;)

Napsal: úte lis 28, 2006 6:41 pm
od david
jedna ukrajinská ( :!: ) porouchaná Oasa dnes nahoře nad Baranďákem:
ObrázekObrázek

Napsal: úte lis 28, 2006 8:48 pm
od Olda
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: ned úno 04, 2007 1:08 pm
od Tita
Minimálně jednu,nebo víc Oas HD12 vlastní i Otto Lehovec z Říčan (http://www.autobusylehovec.cz),z jednou občas jezdím do školy.Je ale neskutečně špinavá, zaprášená a řidič má neustále problémy s řazením. Spz je myslím 1S1 7383.

Napsal: ned úno 04, 2007 1:46 pm
od david
Oldo...koukám, takhle oasa má řidičovy dveře otvíraný dozadu....hmm...fakt co kus, to originál :-)

Napsal: ned úno 04, 2007 2:29 pm
od Gerhard
Jednou sem jel do Drazdan OASOu a nutno rict ze to bzl poradnej kram a dokonce bez motorovy brzdy :? :shock: :roll:

Napsal: pát kvě 25, 2007 10:47 pm
od Johny
Jedna také běhá na trase Praha-Zlín. Provozuje ji opět známá firma Čsad autobusy Vsetín. Opravdu vergl, nic jiného se na to nedá říct. Doufal jsem že to jezdilo jen na záskok jenže minulé týdny jsem ji potkával. Navíc za ceny za které tato firma jezdí by se mohly trochu snažit.
A né špína vevnitř, řidič nataženou hadici od větrání na přední sklo, zřejmě na odmlžení či co to má být to ono přitažené vázacím drátem.

Napsal: stř kvě 30, 2007 3:25 pm
od Vojta
Chlapi jak to bylo prosímvás s těma brzdama na těch (myslím že to byly ony) Oasach? Bylo o tom Občanský judo nebo co ale já to neviděl. Teď se o tom zmínil jeden chlap co má v pardubicích STK a říkal že tenkrát to zkoumali. Prej zapřáhli Karosu za Liazku a takhle jezdili a brzdili aby zahřáli co nejvíc brzdy, takže ta Karosa brzdila obě dvě auta. Prej nacvičili sundání kola a bubnu za 4 minuty a zjistili že se buben roztáhl na obvodu o 11 cm :!: Pak sem se na to ptal na exkurzi v Karose a ten říkal že to u nich neděllai že prej to dělali někde v Čáslavi :?: A o problémech s brzdama nic nevěděl.

Napsal: stř kvě 30, 2007 6:30 pm
od david
Jo, neco takovýho jsem zaslechl...asi tak dva tři roky zpátky. Jestli jsou brzdy na Oase poddimenzovaný či ne....nedokážu posoudit. Ale pokud by byly tak špatný, tak to neprojde homologací.
A taky záleží na údržbě...dobrá Oasa může brzdit líp než kdejakej jinej neudržovanej bus....nebo ne?

Napsal: stř kvě 30, 2007 7:39 pm
od Vojta
Jo to máš určitě pravdu. A vlastně taky řidič když není moc zkušenej tak ty brzdy přehřeje raz-dva. A neměly Oasy ve standartu retardér? jestli jo tak to musela bejt chyba údržby a možná ještě víc řidiče.