Moderátoři: martin_100, Olda, Chomuťák

Odpovědět
Uživatelský avatar
Study
Příspěvky: 177
Registrován: pon pro 24, 2007 10:17 pm
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pořád? Chce se mi z toho brečet...
pon zář 08, 2014 7:29 pm

Uživatelský avatar
Luďa
Příspěvky: 1426
Registrován: sob říj 31, 2009 10:24 pm
Bydliště: Nížkov (ZR) - Brno

Konec "hranatejch" Karos v Praze

Příspěvek

Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
čtv zář 11, 2014 8:43 pm

zaverecny
Příspěvky: 488
Registrován: úte led 27, 2009 10:28 pm

Karosy v Dopravním podniku Praha - historie

Příspěvek

článek ofocen z časopisu DP kontakt - září 2014, k lepšímu zhlédnutí na www.dpp.cz

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
sob zář 20, 2014 8:54 am

Uživatelský avatar
Luďa
Příspěvky: 1426
Registrován: sob říj 31, 2009 10:24 pm
Bydliště: Nížkov (ZR) - Brno

Svoboda Team

Příspěvek

- fotky z léta a bohužel z mobilu
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Když se potíš u polívky - jsi zdravý.
Když se potíš u acylpyrinu - jsi nemocný.
Když se potíš u sexu - jsi starý.
Když se potíš u práce - jsi blbý
pon lis 10, 2014 7:28 pm

Uživatelský avatar
mega.mix1
Příspěvky: 107
Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
Bydliště: Přívory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tak si říkám jestli to na zadní nápravu není moc.
jen ten motor má skoro tunu. a ten zbytek...
úte lis 11, 2014 10:46 am

Uživatelský avatar
mega.mix1
Příspěvky: 107
Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
Bydliště: Přívory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

c734.00 rok výroby 2/1985

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

UŽ MOJE !
ned lis 16, 2014 10:22 pm

Uživatelský avatar
TATRATRUCKER
autobusák
Příspěvky: 586
Registrován: čtv pro 16, 2010 10:57 pm
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek

Pěkná. Co s ní budeš dělat? Veteránské akce?
Vše co má kola..momentálně autobus.
---------------------------------------------------------------------
Dříve LIAZ TATRA AVIA a všechno možné
Škoda 100L - veteránek
Škoda Fabia 1.4MPi
sob pro 27, 2014 10:05 am

Marek Kubík
Příspěvky: 80
Registrován: pon pro 15, 2008 7:08 pm
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

mega.mix1: Gratuluji. :wink: Také chceme s kamarády koupit Karosu C 734.
sob pro 27, 2014 2:26 pm

Uživatelský avatar
mega.mix1
Příspěvky: 107
Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
Bydliště: Přívory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

díky. vzhledem k tomu, že se bude v budoucnu dělat nová střech a nové oplechování, mám v úmyslu předělat jí na c733.
pon pro 29, 2014 3:36 pm

mili
Příspěvky: 319
Registrován: sob bře 02, 2013 4:57 pm
Bydliště: Plzensko

Příspěvek

K čemu to bude dobré?.pokud vím tak C 733 byl prototyp než se začal vyrábět C 734,je v tom hodně rozdíl?jen se ptám nic ve zlém :-)
pon pro 29, 2014 3:57 pm

Uživatelský avatar
pt_55
Příspěvky: 268
Registrován: sob pro 27, 2008 1:14 pm
Bydliště: Cassovia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

C733 ? O tom som v živote nepočul. :shock:
pon pro 29, 2014 4:10 pm

mili
Příspěvky: 319
Registrován: sob bře 02, 2013 4:57 pm
Bydliště: Plzensko

Příspěvek

dle infa byly vyrobeny jen dva funkční vzorky před výrobou C 734.
pon pro 29, 2014 4:19 pm

Uživatelský avatar
mega.mix1
Příspěvky: 107
Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
Bydliště: Přívory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

c733 byly pouze 2 funkční vzorky. Vyrobeno 1973-4 sešrotováno v roce 1979.
Z toho je jasný. Že vybavení bylo ze 70tých let.
Viditelné rozdíly oproti seriově vyráběné c734 atmosféře jsou tyto.
Menší víko elektrárny. Ovládání dveří páčkou místo knoflíků. (Identická páčka se používá na blinkry).
sedadla s vyšším opěradlem. Dnes standart. Do roku 1986 dodáváno pouze pro armádu nebo za příplatek.
Půlené větračky. Bez střešní větračky. 4x stropní větráky. Komínky větráku ve tvaru obrácené mísy. Tam kde je pod okny přechod mezi pruhy což je v podstatě polovina autobusu je další okrasná lišta. Vzadu na boku je odsávání ve výšce větracích oken.
volant z autobusu řady š. Budíky na palubce jsou z tatry 813.
Sice to vypadá jako pěst na oko, protože na to nejsme zvyklí.
Řádky mřížky "masky" chladiče jsou vystouplý.
Voda byla v mědi. A ty lišty byly vyleštěný do vysokého lesku.
Fotky mám doma, tak až příjdu domu mohu je ofotit a dát to sem pokud chcete.

A proč to dnes vypadá trochu jinak? peníze jsou toho důvodem. Když to na přání čsad a dp očesaly tak úspora na jednom kusu činila okolo 50 000kčs. A to už je znát.
úte pro 30, 2014 4:59 pm

Marek Kubík
Příspěvky: 80
Registrován: pon pro 15, 2008 7:08 pm
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

mega.mix1: Tak to zní zajímavě, fotky sem určitě dej. :wink:
stř pro 31, 2014 10:31 pm

Uživatelský avatar
mega.mix1
Příspěvky: 107
Registrován: sob črc 25, 2009 9:45 pm
Bydliště: Přívory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

takže dám sem nějaké foto a povídání.
ježíšek mě nadělil toto: http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012012.jpg
kdo to má? zklamání, že tam není vše.
pro mě osobně pouze vše co mám ve 20ti publikací je to pohromadě.

termín pracovní název po schválení všech zkoušek se mění na prototyp.

1972-3 funkční vzorek c1 a c2, pracovní název c734
c1 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012010.jpg
c2 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012011.jpg

c1 má sedačky za řidičem čtyřku.
rozdíl okna cestujících. c2 je díky tomu o 10 db tižší.
a má na boku u motoru odsávání.
má o proti dalším prototypům jiný boční blinkr.

1972-3 funkční vzorek c3 ac4, pracovní název c733
c3 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/karosa10.jpg , http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012014.jpg
c4 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012013.jpg

zakrývací lišta v půlce autobusu byla dokola okolo celýho busu.
a boční odsávání z motoru je výš u střechy.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012024.jpg

na vzorku c3 nevím co je "nad řidičem" na střeše za bouli. vypadá to jako větrací střešní okno.

bohužel mám jen půlku palubky. ale i tak díky zaní.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012025.jpg
z toho je vydět, že to jsou budíky z tatry 813.
počítám, že ve druhé půlce budou budíky pro měření, který pro nás řidiče jsou k ničemu.

funkční vzorek c5 a c6, pracovní název b731
c5 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012015.jpg
c6 http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012016.jpg

funkční vzorek c7 a c8, pracovní název lc735 a lc736
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012017.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012018.jpg

jak je vidět, všechny busy měli jiné kryty střešních větráků.
menší elektrárnu.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012019.jpg

ovládání dveří a pracoviště řidiče.
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012020.jpg , http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012021.jpg
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012022.jpg

původní, ale předělaný na vypínacě
http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/pavodn10.jpg

řazení http://i38.servimg.com/u/f38/11/29/10/30/05012023.jpg

od vzorku c4 už jsou jen 3 stropní větráky a vzadu střešní okno.
žebra u větráků náporáku, jsou vidět krásně na vzorku c1.
lem kolem masky a světel je chromový. zpětná zrcátka nemaj všichni stejně vysoko.
ale to je tím která parta to montovala.
prý větnamci jsou malí a tak jsou zrcátka níž. tak nevím jestli to je jen fáma...

já mám v úmyslu udělat kopii vzorku c3. (c733)

p.s. kdyby někdo měl dílenské příručky (které nemám), mám zájem. i o fotokopie.
pon led 05, 2015 3:18 pm

Odpovědět

Zpět na „AUTOBUSY“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů