Stránka 2 z 2
Napsal: čtv bře 01, 2007 12:56 pm
od Tom120
bouračka betynky
Napsal: pon čer 11, 2007 8:12 pm
od gumovej kacer
kluci u nás na firmě kdysi dávno jsme měli betynku ale ješte škoda motor a přistrojovka favorit lítala jak blázen ale jednoho dne 140km mikrospánek bum-bác(4xpřes boudu) přiletěli hasiči normálně vzali košťata a lopaty a milou betynku nametli do pytle zbyli jen zohybané trubky na kterých držel motor a šofér bez škrábance.Hasiči řekli-být to normální pick-up tak je šofér mrtvej.(trubkový rám jako v závoďáku)
Napsal: pon čer 11, 2007 8:21 pm
od gumovej kacer
Napsal: stř čer 13, 2007 6:11 pm
od Tom120
jj, to už se tu rozebíralo.
Ale auto to neni špatný. A dodnes jich je z těch 200 ks v provozu hafo.
Jinak, k těm zaměstnancům - oni dostali výpověď stejně, akorát o rok a půl dýl. Jelikož se Beta vyráběla pouze v letech 1998-1999.
Napsal: ned čer 17, 2007 11:01 am
od shimmansky
Napsal: ned čer 17, 2007 12:38 pm
od Mirous
Policejní Tatra
ELEKTRO BETA EL 126
Napsal: pát led 24, 2014 10:02 pm
od mirektatra
Jeden z prvních prototypů Bety EL 126 - je osazen stejnosměrným elektromotorem, nemá ještě rekuperaci, nemá integrovanou nabíječku a kapalinou chlazené louhové baterky byly sestaveny do sady 126V 100Ah a umístěny ve schránce pod podlahou nákladového prostoru a pod sedadly. Dojezd s nimi byl cca 80km. LÍBÍ?
Napsal: pát led 24, 2014 10:05 pm
od mirektatra
Tatra Beta
Napsal: čtv říj 08, 2015 4:42 pm
od Waran
Fenomén Beta; snažím se sestavit aspoň trošku ucelený seznam vozů. Dodnes není jasné, kolik jich vlastně bylo vyrobeno.
Vím jen o 92 sešrotovaných a asi 50 existujících (t. j. vím výrobní číslo, znám foto.) Pak je asi 10 fotek s neznámým vozem.
Sháním jakékoli informace o těchto trubkách v laminátu.
Tady je výsledek práce:
http://tatra-beta.webnode.cz/seznam/
Taky by mě zajímalo výrobní číslo toho elektromobilu, jež má kapotu z hyjundajovský verze.
Mám dvě - jednu Škodu (038) a jednu Tatru (308) .
[/url]