Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Uživatelský avatar
Karlos
Příspěvky: 442
Registrován: stř led 24, 2007 10:25 pm
Bydliště: Doma

Příspěvek

Pro Martina 100:
Tak jsem prohrabal fotky a zjistil že nemám žádnou kloudnou foto
samotného auta.Tak byla vybrána jedna zimní :D
Obrázek

Jinak je to original Multivan magnum ,servo , 5st. přev.,a momentálně
tam mám 1.9D a je v plánu 1.9TD z oktávky aby to trochu jelo :driver:
Pokusím se ještě něco nafotit a kdyžtak to pak sem dám.
ned lis 15, 2009 9:03 am

martin_100
pomocný admin
Příspěvky: 2809
Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
Bydliště: beercity

Příspěvek

Jee to je peknej multik. Ale bude to nejakej starsi rocnik. Koukam ze jeste nema na zadnich oknech plastovy vetracky a ma maly plasty. Ale vypada hezky.

O www.vwbusforum.net vis?
ned lis 15, 2009 11:30 am

Uživatelský avatar
Mykesh
Příspěvky: 1259
Registrován: stř zář 19, 2007 12:40 pm
Bydliště: Praha/Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Karlos: Peknej kousek, tou vymenou motoru akorat usetris na spotrebe, rychle to stejne nepojede :wink:
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP !!!
ned lis 15, 2009 11:41 am

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

...a taky se s ním hezky jede :)
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
ned lis 15, 2009 11:49 am

Uživatelský avatar
Karlos
Příspěvky: 442
Registrován: stř led 24, 2007 10:25 pm
Bydliště: Doma

Příspěvek

Martin: díky za odkaz na busforum, busík je pro mě momentalně dělník i
rodinné vozítko zároveň.Je na něm už pomalu vidět každodenní ježdění,
ale větší oprava už je v plánu,jen mě teď víc zaměstnávají ty "větší" auta :D
Mykesh:
Neboj vím že převody jsou daný,převodovku jsem si už dělal a jedna mi
ještě zbyla a asi by nebyl problém vyrobit nějaký rychlejší převod.Mě to ale momentálně vyhovuje takhle v serii (max 120 km/h).Tahám občas vozík 2t tak je to akorát.Právě v kopcích by se to turbo myslím dost uživilo-tedy závěrem chybí mi větší kroutící moment.
ned lis 15, 2009 8:44 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Jeden tuningovej


Obrázek Obrázek

Karlos: TDi na tuhle převodovku pasovat nebude, nebo jo?

Tenhle pojede pěkně: http://www.autoweb.cz/tuning-auta/vw-tr ... urbo/13754
BES - běs
pon lis 16, 2009 12:29 am

Uživatelský avatar
Karlos
Příspěvky: 442
Registrován: stř led 24, 2007 10:25 pm
Bydliště: Doma

Příspěvek

Motor pasovat bude :lol: .Samozřejmě drobným ůpravám se člověk nevyhne.Tyhle VW motory 1.6d-1.9D/TD mají bloky stejné a dávaly se
do golfů,passátů,felicií,octavií,seatů.....atd.
U toho co tam chci dávat se musí předělat vstřik. čerpadlo na mechaniku+
přestrojit příslušenství motoru-vana,ol.čerp.,svody....atd.Jinak s motory z oktávky nebo jiného VW auta tu jezdí aut dost :wink: .Ten motor co tam ted mám je ze seata cordoba a taky s tím problém nebyl.
pon lis 16, 2009 6:11 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Ale jo, to se ale můžeme bavit o 1.6D (TD), 1.9 D (TD) ale v octavii nikdy turdodiesel nebyl, jenom TDi a SDi a tam je to trošku jinak. No a 1.9TD oproti 1.6TD skoro žádná výhra není. Lepší by podle mě bylo osadit 1.6 TD intercoolerem. Teda pokud by jsi měl motor, ktrerý je opravdu v kondici. No a TDi s klasickým čerpadlem jede jako něco mezi D a TD :x
BES - běs
pon lis 16, 2009 1:27 pm

Uživatelský avatar
Karlos
Příspěvky: 442
Registrován: stř led 24, 2007 10:25 pm
Bydliště: Doma

Příspěvek

Máš pravdu je to Tdi-proto jsem psal že se musí předělat čerpadlo.Tahle varianta už je u nás vyzkoušená akorát se zástavbou do T4.Pokud píšeš že výkonově se to bude pohybovat mezi D a TD,tak to netuším,protože nemám srovnání s jiným autem.Pokud se kroutící moment zlepší jen částečně i tak to má pro mne smysl vzhledem k minimálním pořizovacím nákladům materiálu-víceméně jde o vložený čas a práci z mé strany.
Pokud máš zkušennost s takto přestavěným motorem rád uvítám každou
radu nebo informaci. :thumbud:
pon lis 16, 2009 3:34 pm

Uživatelský avatar
Mykesh
Příspěvky: 1259
Registrován: stř zář 19, 2007 12:40 pm
Bydliště: Praha/Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Karlos: Spoustu informaci najdes prave na strankach na ktery te upozornoval Martin100 ;)
AIRBAG NEPOTŘEBUJI, UMÍRÁM JAKO CHLAP !!!
pon lis 16, 2009 4:22 pm

martin_100
pomocný admin
Příspěvky: 2809
Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
Bydliště: beercity

Příspěvek

Pavle ta DOKA je známýho Petra. (jen "trapný" TDi)
Ještě má vysokýho jokera 2,1 taky pěkně upravenýho .. jeho syn má skoro dvojče toho jokera ale se zvedačkou ale s pohonem ze 613 tatry (mazec nehoráznej hlavně na sprintu) a pak staví valníka s nějakym hovadomotorem z audiny.
Moooc šikovnej chlapík co se v tutich autech vážně vyzná. :wink:

Busík agregátem tara 613 jede přes dvěstě a sprint na 400 metrů vyhrává stylem start-1.q-2.q-cíl přičemž v cíli má na tu dvojku nějakých 140 kmph :twisted:
pon lis 16, 2009 6:59 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Karlos: osobní zkušenost nemám, ale svého času jsme chtěli do Golfa ll nainstalovat Tdi a od kamaráda (za kterého bych dal ruku do ohně) vím, jak se TDi s čerpadlem od TD chová. Nárůst točivého momentu tam sice je, ale na plný plyn to jede hůř než ten TD. Vyzkoušeno v Golfu l. Smysl by to mělo, pokud by jsi tam ten motor dal s původním čerpadlem a elektrikou. Starý čerpadlo je stavěný na komůrkovou hlavu a TDi je přímý vstřik, což jistě víš. Ale pokud by jsi TDi uchodil i s elektrikou, bylo by to super svezení! Zítra pojedu k jednomu, kterému se to podařilo, tak se optám.
BES - běs
pon lis 16, 2009 7:04 pm

Uživatelský avatar
pt_55
Příspěvky: 268
Registrován: sob pro 27, 2008 1:14 pm
Bydliště: Cassovia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak teda ten facelift sa mi vobec nepači, klasicka T5 je krasna. Inak Slovenska Pošta ich ma dosť, miesto 1203 na rozvažanie balikov atď. Kamarat s tym jazdil, super svižne autičko to je, hneď by som kupil caravellu alebo ako sa označuje ta campingova verzia. :twisted:
pon lis 16, 2009 7:13 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Martin killer: Vím že jsi to myslel ironicky, ale ono trapný TDi stejně bude nejlepší :wink:
Jinak ta Caravelle, co jsem tady dávál ty fotky, je 2.5TDi 111kW a jede to moc pěkně. Já jí kamarádovi servisuju a až jí bude jednou prodávat, půjde ke mě :)
Marťas, nemáš odkaz na ten Tatransporter?
BES - běs
pon lis 16, 2009 11:05 pm

martin_100
pomocný admin
Příspěvky: 2809
Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
Bydliště: beercity

Příspěvek

No proti tý tatruši a audi co má v ostatních je TDi opravdu dětskej motůrek :lol:
pon lis 16, 2009 11:49 pm

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů