Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
- andy-zmrzlík
- Příspěvky: 617
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:49 pm
- Bydliště: Kostelec n/Č.L.
-
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv úno 08, 2007 12:42 am
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No tědka jezdím pro HOPI v Jažlovicích tak bych se po tom mohl tam juknout, ale jesli dobře chápu tak to MOVANO a INTERSTAR tam budou asi stejne motory že?Ve Slušticích u Prahy jim stojí jeden pobóchanej Master.... ale když koukám, odkud jsi...jinak můžeš shánět i na Opel Movano a Nissan Interstar - jsou to bráchové
Jo Renault Mascott to jsou super auta...S jedním jezdíme...motor 150DCI je super...ale s tím převisem je to fakt bída jediná vada tohodle auta-zs- píše:Tohodle rendu jsem potkal dneska a pořád se nemůžu zbavit dojmu že kdyby se to pořádně naložilo tak jdou přední kola do luftu
http://slama.czechian.net/imgal/rencek.jpg
Karosa řady 950 forever!!
Karosa žije dál!!
Karosa žije dál!!
- andy-zmrzlík
- Příspěvky: 617
- Registrován: úte bře 21, 2006 9:49 pm
- Bydliště: Kostelec n/Č.L.
Jo, i od pohledu to jsou sourozenci jinak u staršího typu by mooooožná byla shoda i s ivecem a mascottem, ale nemůžu to říct stoprocentně Ve Slušticích měli 2,8dTi typově výroba 98-2003Mack píše:No tědka jezdím pro HOPI v Jažlovicích tak bych se po tom mohl tam juknout, ale jesli dobře chápu tak to MOVANO a INTERSTAR tam budou asi stejne motory že?Ve Slušticích u Prahy jim stojí jeden pobóchanej Master.... ale když koukám, odkud jsi...jinak můžeš shánět i na Opel Movano a Nissan Interstar - jsou to bráchové
Mě připadá, že naše vozítko rok výroby 97 a má najeto 380 tis. nafťák, nějak moc podezřele žere. Když doprovázíme, t.zn. při rychlosti 90 k/h, si to bere okolo 10 litrů. To je docela moc, ne? Nevíte někdo, čím by to mohlo bejt? Ještě jsem si všimla, že když ho nechám jet na neutrál z mírnýho kopečku, tak nejede a druhej Master, kterej máme, frčí ze stejnýho kopečku na neutrál dál. Nechce se mi věřit, že by to bylo starým motorem.
Co strarej olej v převodovce? Ale to by nebylo tak znatelný. Osobně bych určitě zkontroloval brzdy co když některý váznou to vysvětlu je to že to auto z kopce pořádně na netrál nejede a druhý jo. Pozná se to když se po jízdě zastaví že několik kol je hodně teplejch a jiný sou znatelně studěnější. Nebo měkký gumy a neseřízená geometrie.
Jinak vysoká spotřeba obecně: vzduchovej filtr, nekvalitní nafta, špatný styl jízdy, měkký gumy, neseřízená geometrie, špatně seřízený čerpadlo (pokud se seřizuje), opotřebovaný trysky, atd. atd.
Jinak vysoká spotřeba obecně: vzduchovej filtr, nekvalitní nafta, špatný styl jízdy, měkký gumy, neseřízená geometrie, špatně seřízený čerpadlo (pokud se seřizuje), opotřebovaný trysky, atd. atd.
TATRA The off-road king!
Špatný styl jízdy bych hned jako možnou příčinu škrtla Teď vážně, s oběma autama jezdím já. Ale to s těma brzdama jsem si už taky myslela, jenže v servisu řekli, že je všechno v pořádku. Jenže já už žádnýmu servisu nevěřím po těch zkušenostech, co jsem do teď nasbírala. Takže když donutím manžela, aby se se mnou na to podíval, jak to poznám? Stejně musíme konečně přezout na letní, tak na co se máme podívat?
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
-
- Příspěvky: 74
- Registrován: čtv úno 07, 2008 9:37 pm
- Bydliště: Revnicov
No nejlepší jak zjistit jestli neváznou (pořád nepřibržďujou) brzdy je jet pák km a pak nelíp zastavit bez brzd na nějakým místě kde se to dá a šáhnout si na kola. Když budou některý znatelně teplý tak je to jasný. Ložisko by to taky zahřívalo ale to by bylo asi určitě i slyšet. Jinak kdyby přibržďovalo kolo na jedný straně jenom a geometrie by byla v pořádku možná že by to táhlo trošičku ke straně.
TATRA The off-road king!
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů