Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
MB318CDI
Vašek
Příspěvky: 114
Registrován: úte úno 10, 2009 6:05 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

jj můžu potvrdit Sprinťouři jsou bezva vozítka,měl jsem tranzita a pak sprintery 313,316 a teď 318 v plné výbavě a je to super kára,hlavně teda na delší cesty kde člověk využije ten motor,plně naloženej tahá Baranďák v pohodě na šestku,mám najeto cca 50000km a jediné co mě zatím štve je aerodynamická hlučnost při rychlostech nad 120 km/h...už jsem reklamoval blbě lepené sklo,ale tím to nebylo...no nakonec je stejně DVD hlučnější :D
úte úno 17, 2009 10:15 pm

Vario612
Příspěvky: 282
Registrován: pon lis 03, 2008 7:45 pm
Bydliště: Lom bei Brüx

Příspěvek

tak to je asi u všech sprinterů ta hlučnost nad..mě to začalo tak trochu řvát už nad 140 až 150 km/h.. ale Vario řve víc :) :) ..
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
stř úno 18, 2009 3:05 pm

Uživatelský avatar
Zdene
Příspěvky: 211
Registrován: ned črc 09, 2006 12:21 pm
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek

Musím s váma kolegové souhlasit, Sprinter je trochu hlučnější, ale měl jsem i možnost jezdit nějakou dobu s Tranzitem a při 140km/h to byla sada. Na Sprinterovi prostě žeru dojíždění třeba ke křižovatkám atd. prostě ten zvuk motoru nemá chybu, kolikrát si i rád zatůruju :oops:
Jinak hluk je ještě v normě, pokud to srovnám s Fordem, mazdou, Avíí :-))

MB318CDI co ve svém MB Sprinteru vozíš? Jakou máš verzi a nosnost? Klidně hoď i foto...

Vedení u nás v práci si uvolilo a asi koupí další vozítko do firmy, kolega láme šéfa na nový Sprinter, máme dva kousky 416tky a zatím vše OK, můj má 222000Km a kolega 300000km, vše zatím jen běžná údržba.
pát úno 20, 2009 6:25 pm

Vario612
Příspěvky: 282
Registrován: pon lis 03, 2008 7:45 pm
Bydliště: Lom bei Brüx

Příspěvek

čau hoši chtěl bych se zeptat mám se znovu rozhodovat mezi Variem a Sprinterem a newím co si mám vybrat potřeboval bych trochu poradit..
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
sob úno 21, 2009 10:40 pm

Uživatelský avatar
MB318CDI
Vašek
Příspěvky: 114
Registrován: úte úno 10, 2009 6:05 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

for Zdene:
Jsem podnikovej řidič v průmyslovém podniku,takže vozíme co je třeba. Náklad od 100 kg do 2t. Sprintery máme od r.2000.
316 CDI střední rozvor,závěs,kotouček,jezdil ven D,A,CH,najeto přes 500tis., prodán jaro 2008, závady: nic vážného: pouze provozní servis : náplně,filtry,brzdy,vstřikovače,čelní sklo atd.
313 CDI střední rozvor,jezdí Prahu+CZ, najeto cca 300 000, též pouze provozní servis (teda 2x prdlá hadice na turbo,jednou gumička na čerpadle za 100Kč a odtah 200km)
Hodnocení: pohodlná auta,které naložíte a jedou! Servis CHodov: je to prostě drahý,brzdy neřeší...blikne ASSYST tak mění bez ohledu na stav, po záruce servisováno mimo ofic.servis a super

318 CDI střední rozvor,výbava nadstandart skoro vše co jde :wink: (6válec,topení,klima,tempomat,rádio-TV-DVD,spec.sedačka,100l nádrž,bi-xenony,mlhovky,podlaha a úchyty v nákl.prostoru atd. - teda až v CH na váze jsem zjistil co ten nadstandart váží a celník nějak nechápal že prázdné auto má o 300kg více než v málém techničáku...tím pádem je nosnost né 1500kg,ale cca 1100 kg !)
Zatím najeto přes 50tis.km, servis ASSYST po 45tis.km, reklamována hlučnost při rychlé jízdě u spolujezdce u okna, lepeno znova,bohužel hlučnost občas je...myslím že je blbě řešen přístup vzduchu z přední kapoty,nasáván u řidiče,kapotou jde ke spolujezdci a do auta a tam to někde dělá bordel...
Auto oproti 313,316 celkově tišší,pohodlnější(více místa od stěny k volantu),motor je pro nás vlastně zbytečný (135kW184hp),je to spíše pro maxi provedení,odtahovky a tak,náklad 1,5t.vůbec nepozná,jednička je zbytečná :-), bohužel zpřevodován je na tah,takže asi více jak 170 nepojede...pokud nemá omezovač :D
Foto bych hodil,ale zatím nevím jak a vlastně na něm není nic zvláštního....

for Vario
Vario neznám takže bohužel neporadím,asi potřebuješ větší nosnost a objem ne?
ned úno 22, 2009 7:27 pm

Vario612
Příspěvky: 282
Registrován: pon lis 03, 2008 7:45 pm
Bydliště: Lom bei Brüx

Příspěvek

noo prostor joo ... ja jsem jezdil se Sprinterem 312 maxikem a ten byl malej kdyz sem ho nalozil a tak jsem si koupil Vario a to je skveli ale je nabidka prave 213cdi stredak tak newim ... co si mam vybrat ja ho premlouvam ale asi uz moje Vario nebudu mit. :( :( :(
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
pon úno 23, 2009 7:13 pm

kolja17
Příspěvky: 1
Registrován: úte úno 24, 2009 8:48 pm

MB 318 CDI

Příspěvek

Ahojte,

my sme postupne vymenili Dailyni za Sprintery. Ten najnovsi mame od 09/2008, je na nom 80 tis. km. Hned po 100 km odisiel senzor ABS/ASR na pravom prednom kolese, odvtedy su permanentne problemy s bocnym osvetlenim lavej strany. Inac je v pohode, 7 pal. maxik, je to 3-liter v takmer max. vybave, suhlasim s vahovym problemom, so 100 lt nafty a bez vodica vazi 2525 kg. Ale za to uveze... Mame aj zosilnene pruzenie naprav a tlmice, takze po nakladke opticky nesedi na zemi ako ostatne dodavky. Bohuzial, ked vas odvazia, je to drahe, ako minuly tyzden v Rakusku, kde celkova vaha s vodicom bola 4.615 kg :cry: Jazdi hlavne dlhsie trasy, s priemernou vahou nakladu cca 1.200 kg je spotreba okolo 10 lt/100 km. Komfort prace vodica je uzasny...
stř úno 25, 2009 6:40 am

Uživatelský avatar
MB318CDI
Vašek
Příspěvky: 114
Registrován: úte úno 10, 2009 6:05 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

tak to máte dobrou spotřebu,asi máte tachograf že?
Já jezdím město a pak dálnice,hlavně Německo,takže tempomat 140-150 km/h
a trošku papá...ale do těch 12-13l/100km se vejdu 8)

Mrkněte jak vypadají "vytuněný" sprinteři.....
http://www.busdesign.cz/www/modely.php
pon bře 09, 2009 2:19 pm

Uživatelský avatar
Zdene
Příspěvky: 211
Registrován: ned črc 09, 2006 12:21 pm
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek

Ty autobusy znám, jeden vídám docela často, úplně nádhernej kousek mají lesy ČR Židlochovice, sice starší typ 416 CDI, ale jak jsem to viděl poprvé, padla mě čelist až na volant!! Vozí tím střelby chtivé lovce do okolních lesů na zvěř.
Zkoukl jsem ten odkaz pečlivě a pokud bus, tak jedině new Sprinter s vytuněnou maskou!!! :lol:

Pokud jde o spotřebu, jezdím za 13-15 litrů, mám skříň a tak dost záleží na větříku... Zajížděl jsem si to sám, kolega jezdil s prvním autem jak posranej a taky když tomu další kolega co to po zdědil šlápne za krk žere to jako svině- klidně i 19litrů...

Objevila se u mého Sprintíka závada, minulej týden na rozvozu sem jel přes takovou rozjebanou silnici, najednou rachot jako když upadne výfuk a taháš ho v proti směru, sem zajížděl k silnici a brzdil, jak šla rychlost dolů i hluk se eliminoval, až přestal úplně, pak to udělalo ještě jednou, docela sem z toho byl špatnej. Další den sem zajel ke kámošovi do dílny, ten našel urvané středové uložení kardanu, hned volal a zjišťoval a i s prací do 5000,- Radši nebudu zjišťovat, kolik by to stálo u Hoška :roll:

Jinak značkový servis je fakt drahý, po ukončení záruky se vyplatí dát auto do lepšího spolehlivého NEznačkového servisu.
Ikdyž znám lidi, co mají starý dodávky a cpou je pořád do salonů...
pon bře 09, 2009 6:32 pm

Uživatelský avatar
MB318CDI
Vašek
Příspěvky: 114
Registrován: úte úno 10, 2009 6:05 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Hele dík za popsání té závady,už asi 14 dní přemýšlím co mě pod autem tak hučí....možná to bude stejná závada,trošku jsme zkoušel školu smyku a ASR nějak nestíhalo.......
No nic dám to chlapcům na víkend do servisu a provětrám jim Smarta :-)

No spotřeba 19litrů je fakt dost. Je pravda že na dobrém zajetí fakt záleží!
pon bře 09, 2009 8:28 pm

Uživatelský avatar
Zdene
Příspěvky: 211
Registrován: ned črc 09, 2006 12:21 pm
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek

Snad to bude jen to uložení, nebo taky pak vyvážení kardanu, ale pokud nemáš v autě vybrace od "zadu" neměl by být větší problém...

Minulý pondělí (projevilo se to ve středu) sem jel jednou silnicí asi v půl metrových závějích a to jsem ASR probral na hodně dlouho dopředu, kardan dostal pěkně pohulit.

JJ, zajetí je nutný, kolega se rozjížděl jak bába a to ještě v new Fobii junior, dvojku dával po několika sekundách až klesly otáčky a celkově to moc šetřil, já sem volil svižnou jízdu, nepřetáčel a nepodtáčel motor a taky v létě dokáže jet za 13litrů a s tunou ve skříni a zaplým chlaďákem.
pon bře 09, 2009 9:40 pm

Laci
Příspěvky: 9
Registrován: čtv bře 12, 2009 7:40 am
Bydliště: Levice

Příspěvek

ahoj chlapi. na Sprinteroch jazdím jazdím pomerne dlho a keďže som jazdil aj s konkurenčnými autami tak viem porovnávať,vlastne nieje čo pretože u mňa je medveď No1. máme vo firme 316 s 960tis. km s povodnou spojkou ale pri 350t prepálila vadna tryska piest a klakol motor-výmena v garancii za nový :clap: . momentálne jazdím 318-ku v celkom slušnej výbave s 333tis. km a zatial sa vyskytli dva závažnejšie problémy: výmena zadnej nápravy a zadreté ložisko v prevodovke. ak budete chcieť niekto viac info tak sa ozvite.
ešte pripájam fot



Obrázek
Obrázek

Obrázek
pát bře 13, 2009 8:09 am

Uživatelský avatar
MB318CDI
Vašek
Příspěvky: 114
Registrován: úte úno 10, 2009 6:05 pm
Bydliště: Praha

Zdene

Příspěvek

tak jsem se stavil u chlapců na Chodově s tím hučením od kardanu a nestačil jsem mrkat, auto šlo ihned na dílnu,
dostal jsem Smarta a za dvě hodiny volali že je hotovo, výměna ložiska kloubového hřídele v záruce.....
(nevím kolik by to stálo po záruce)
a zase je méďa tichoučkej...takže to nedělám často,ale servis MB musím pochválit!!!
šťastné km :wink:

Laco: ty závady nejsou zrovna prkotiny,doufám že mě nečekají po skončení záruky :mad:
pát bře 13, 2009 11:37 am

Laci
Příspěvky: 9
Registrován: čtv bře 12, 2009 7:40 am
Bydliště: Levice

Příspěvek

so zadnými nápravami mali problémy staršie ročníky aj to nie všetky. na novej mám viac km ako na starej a všetko good. tie prevodovky to robia ale často takže keď začuješ šramot-hlavne 2,3,4-tý rýchl. stupeň tak sa poponáhlaj do servisu lebo ak sa to ložisko rozsype úplne...
pát bře 13, 2009 2:13 pm

Kiwiooo
Příspěvky: 27
Registrován: pon úno 16, 2009 6:45 pm

MB Sprinter

Příspěvek

Panove chci se poradit, mam Sprintera 315CDI, v provedení valník s plachtou-celková výška 3.10m. Jezdím si s tím sám-průměrná rychlost 100-110km/h. Máte někdo zkušenosti s podobnou modifikací, v závislosti se spotřebou? Já najeto 25000km a nemůžu se dostat pod 15l/100km. Je jedno jestli plny nebo prázdný... V MB tvrdí, že si motor ještě musí sednout, ale tomu už jaksi přestávám věřit.
úte bře 17, 2009 10:59 am

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů