Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
Zdravím Vás kolegové!!
Konečně sem se dostal k tomu, abych Vám napsal, co se mi přihodilo se Sprinterem.
Je to událost stará asi 3 týdny (dříve nebyl čas a po nasrání ani nálada psát ) Jel jsem na rozvoz a první kšeftík byl v Miroslavi u ZN. přijedu ke kšeftu, kde sem se chtěl "narejdovat" k rampě a najednou volantem nešlo točit, sem si připadal jak v Avii, kde nebyl posilovač, prvně mě napadlo, že jsem cvakl kolo o obrubník a hned, že sem posral servo. Vylezu ven a cítím smrádek, jak ze spojky... Poté sem odtáhl zboží a po vyřízení sem začal obhlížet místo a motor při zvedlé haupně, nemohl jsem přehlídnout olejovou cestičku od silnice k rampě, jo bylo to servo rupla mě hadice, která dřela delší dobu o kompresor chlazení, hadice byla tlaková a tak trvalo pár let, než se to ošoupalo, chyba byla na straně chladařa, kterej tenkrát při instalaci chlazení mohl rychlopáskou hadici stáhnout na bok. (což teď už mám)
Nejhorší bylo, že sem měl plný auto a ještě musel rozvážet, no nic, sedl sem do auta a po poradě s mechanikem jel dál, po rozvozu hned k mechanikovi do dílny. Hadice nová stojí 2500,- Nebyl by to ale Hošek, aby nebyla komplikace, chtěl zálohu na objednávku dílu, pak to musel vyzvadnout šéf atd...
Mechoš nakonec udělal i kardan, kde další problémek- trubka hřídele je dutá skrze nasazení a jak to dřelo na sucho, díky zadřenému ložisku trubka měla jen několik desetin mm opět pomohl servis ve Velké Bíteši, kde navařili novej konec, vyvážili + nové středové uložení a cena za vše 8000,-
No když už bylo auto na dílně vyměnil mě olej a cena včetně za hadici a práci skoro 15000,- což ve značkovém servisu by bylo o moc dražší.
Snad sem si opravy vybral na delší dobu a nyní bude sprintík jen a jen soužit...
Kolegové, mnoho štěstí nejen na silnicích Zdene
Konečně sem se dostal k tomu, abych Vám napsal, co se mi přihodilo se Sprinterem.
Je to událost stará asi 3 týdny (dříve nebyl čas a po nasrání ani nálada psát ) Jel jsem na rozvoz a první kšeftík byl v Miroslavi u ZN. přijedu ke kšeftu, kde sem se chtěl "narejdovat" k rampě a najednou volantem nešlo točit, sem si připadal jak v Avii, kde nebyl posilovač, prvně mě napadlo, že jsem cvakl kolo o obrubník a hned, že sem posral servo. Vylezu ven a cítím smrádek, jak ze spojky... Poté sem odtáhl zboží a po vyřízení sem začal obhlížet místo a motor při zvedlé haupně, nemohl jsem přehlídnout olejovou cestičku od silnice k rampě, jo bylo to servo rupla mě hadice, která dřela delší dobu o kompresor chlazení, hadice byla tlaková a tak trvalo pár let, než se to ošoupalo, chyba byla na straně chladařa, kterej tenkrát při instalaci chlazení mohl rychlopáskou hadici stáhnout na bok. (což teď už mám)
Nejhorší bylo, že sem měl plný auto a ještě musel rozvážet, no nic, sedl sem do auta a po poradě s mechanikem jel dál, po rozvozu hned k mechanikovi do dílny. Hadice nová stojí 2500,- Nebyl by to ale Hošek, aby nebyla komplikace, chtěl zálohu na objednávku dílu, pak to musel vyzvadnout šéf atd...
Mechoš nakonec udělal i kardan, kde další problémek- trubka hřídele je dutá skrze nasazení a jak to dřelo na sucho, díky zadřenému ložisku trubka měla jen několik desetin mm opět pomohl servis ve Velké Bíteši, kde navařili novej konec, vyvážili + nové středové uložení a cena za vše 8000,-
No když už bylo auto na dílně vyměnil mě olej a cena včetně za hadici a práci skoro 15000,- což ve značkovém servisu by bylo o moc dražší.
Snad sem si opravy vybral na delší dobu a nyní bude sprintík jen a jen soužit...
Kolegové, mnoho štěstí nejen na silnicích Zdene
http://news.auto.cz/uzitkove/mercedes-b ... uro-5.html
S motorem jsem spokojený,ale tu převodovku bych bral.
Teď jedničku nepotřebuju a šestka je v D na dálnici krátká
S motorem jsem spokojený,ale tu převodovku bych bral.
Teď jedničku nepotřebuju a šestka je v D na dálnici krátká
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
http://postimage.org/
Jinak je návod na vkládání obrázků je nahoře v dotazech na moderátory a adminy.
Jinak je návod na vkládání obrázků je nahoře v dotazech na moderátory a adminy.
tak znovu.
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1uO_iJ&code=2
no, povedlo se. snad otevřete odkaz.
Prosím o radu,kde sehnat kryt na poziční světlo. Nástavbu dělal fa. Montex. Tak jestli musím tam nebo seženu jinde. Je to posazeno na M - Benz 308D r.v. 1997. Děkuji
Tak to má vypadat ... upravil martin_100
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1uO_iJ&code=2
no, povedlo se. snad otevřete odkaz.
Prosím o radu,kde sehnat kryt na poziční světlo. Nástavbu dělal fa. Montex. Tak jestli musím tam nebo seženu jinde. Je to posazeno na M - Benz 308D r.v. 1997. Děkuji
Tak to má vypadat ... upravil martin_100
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů