Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
chichi...myslím že těch cca 80tis.km za rok co najedeš zase není tak moc,znám borce co dokážou nalítat dvojnásobek a jejich hodnocení je,že
všechny auta (značky) jsou na hov...,ale tím jejich zacházením se ani nedivím,že se jim pořád něco ser....
Tak a také Ti můžu ukázat Sprintera 316 rok 2000 najeto 600 000 a pouze provozní servis! A provozní náklady? No dokud jsme jezdili do značkového
servisu MB tak to byla hrůza (to nejsou opraváři,ale měniči dílů),ale u neznačkového máme náklady třetinové a myslím že už to proti Fordu nebude dražší...
Je pravda že já osobně měl Transita r.v.1995 a to byla hrůza děs,ale není fér ho porovnávat s CDI Sprinterem,věřím že i Ford udělal pokrok
No a závody v rozjezdu si asi dávat nebudeme,má 318 CDI / má o 50 kW více než ty,to by asi někde znát bylo....
(co je to za akci ta kamionshow?)
všechny auta (značky) jsou na hov...,ale tím jejich zacházením se ani nedivím,že se jim pořád něco ser....
Tak a také Ti můžu ukázat Sprintera 316 rok 2000 najeto 600 000 a pouze provozní servis! A provozní náklady? No dokud jsme jezdili do značkového
servisu MB tak to byla hrůza (to nejsou opraváři,ale měniči dílů),ale u neznačkového máme náklady třetinové a myslím že už to proti Fordu nebude dražší...
Je pravda že já osobně měl Transita r.v.1995 a to byla hrůza děs,ale není fér ho porovnávat s CDI Sprinterem,věřím že i Ford udělal pokrok
No a závody v rozjezdu si asi dávat nebudeme,má 318 CDI / má o 50 kW více než ty,to by asi někde znát bylo....
(co je to za akci ta kamionshow?)
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Copa použít funkci "hledat" a nebo prostě jen číst?
http://liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=3272
http://liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=3272
já už po několikáte říkám po mých zkušenostech jedině Mercedes Sprinter a Globe známí má Mb Sprinter 312Td a najeto 1 200 000 tisic kilometrů !! a to auto je pořád ve skvělé formě konkrétně v něm vozí 2,5 tuny a za ním 2,5 tuny na kouli a to auto by nechtěl za nic vyměnit..
A MB318CDI : to auto co máš ty ti jednoduše závidím.. je to skvělé auto a máš tu největší velikost dodávky??
A MB318CDI : to auto co máš ty ti jednoduše závidím.. je to skvělé auto a máš tu největší velikost dodávky??
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
Me je jasny ze kazdej chvali svyho kone, jen jsem chtel oponovat tem chytrakum co tu vykrikujou ze "transita nikdy" atd.
a co se tyce servisu, jeste pred rokem jsme ho taky davali do autorizovanyho... pak se zaclo jezdit ke garaznikum.. .a asi holt mame smulu na garazniky, ale je mozny, ze se zase k autorizovanym servisum vratime )
Jinak, mam otazku pro ty z vas, kteri jezdej na dodavkach mezinarodku.. jak tam resite spani? napric na sedackach? na nakladu?
a co se tyce servisu, jeste pred rokem jsme ho taky davali do autorizovanyho... pak se zaclo jezdit ke garaznikum.. .a asi holt mame smulu na garazniky, ale je mozny, ze se zase k autorizovanym servisum vratime )
Jinak, mam otazku pro ty z vas, kteri jezdej na dodavkach mezinarodku.. jak tam resite spani? napric na sedackach? na nakladu?
To MB318CDI : O.K. je to karasavec už z dálky zdravím z bílého Mb Sprinter 312 ˇmaxi- chalaďák. A spaní jednoduše jsme si udělali v autě za sedačkama jak v náklaďáku. Ve Variu je to nejlepší vlezeš si do spací kabiny pustíš si v zimě nezávislí a super.
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
Njn,každý kope za to svoje,u mně je zkrátka transit jednička,neříkám že je tichý,rychlý ,nebo pohodlný,to rozhodně není,má slabý motor,a hlučnost je v něm taky vysoká,navíc celkme rychle hnije,ale je to držák k neutahání.
Jinak,já jsem 3,5Tuny nikdy do transita nenaložil,nejsem prase,ale jeden člověk který má transita,a dělá v rozvozovém centru,kam jezdím,ten to do něj naložil .A jak říkám,jelo to,zatáčelo,akorát nebrzdilo.Jinak měli i sprintera,i ducato i renolta,ale jediný transit to všechno vydržel:-)
Renault se rozpadl prakticky hned,ducato drželo,ale nakonec umřelo na korozi,a uštvání motoru,sprinter padl za vlast na motoru-uštván,a uvařen,ale transit ne a ne chcípnout,zhnilý je fest,v tragickém stavu,kilometrů nepočítaně,ale pořád jede,což ostatní dodávky nevydrží Bavíme se o starém střepu 2,5D 1996 dlouhý vysoký.
Jinak,viděl jsem taky nedávno transita,najeto poctivých 1 500 000km,hrůza auto,neštěstí,zhnilý,zanedbaný,hulí jak továrna,na podlaze má přehazovačku z kola ,kterou dělá sytič aby nastartoval,na dveřích přinýtované linoleum,aby nebyly vidět díry,je to opět 2,5D rok 1993,a opět JEDE Opravdu,to zacházení by žádný sprinter nepřežil.
Tím netvrdím že sprinter není lepší v jízdě.pohodlí atd...
Ale pokud někdo chce spolehlivost,neuvěřitelnou výdrž,a malé provozní náklady,a je mu u prdele pohodlí,ekologie,hlučnost či cokoliv jiného,tak toto splní jedině starý transit,moderní dodávky bohužel ne.
P.S:Mercedesy mám taky rád,jinak bych v té mojí plečce nemohl jezdit,pohodlí už taky moc nemám,zadní náprava ječí jak blázen,převodovka je už dávno bez synchronů,ale nevadí,jedeme dál.
Horší je že ty novější mercedesy prý stojí za hoven,firma od které jsme před drahnými lety brali našeho medvěda měla jedno atego,a největší sráč,pořád v servisu,sralo se to,věčné poruchy,nic to nevydrží.
Navíc ty medvědy bývají strašné zanedbané,bohužel,takže se jen děsím až medvěd doslouží,a já dostanu nějaké iveco ,ale je fakt že i to iveco by bylo pohodlnější a tišší. Možná tak man by mohl mít kvalitu mercedesu dodnes,ale bohužel tomu nevěřím.
Jinak,já jsem 3,5Tuny nikdy do transita nenaložil,nejsem prase,ale jeden člověk který má transita,a dělá v rozvozovém centru,kam jezdím,ten to do něj naložil .A jak říkám,jelo to,zatáčelo,akorát nebrzdilo.Jinak měli i sprintera,i ducato i renolta,ale jediný transit to všechno vydržel:-)
Renault se rozpadl prakticky hned,ducato drželo,ale nakonec umřelo na korozi,a uštvání motoru,sprinter padl za vlast na motoru-uštván,a uvařen,ale transit ne a ne chcípnout,zhnilý je fest,v tragickém stavu,kilometrů nepočítaně,ale pořád jede,což ostatní dodávky nevydrží Bavíme se o starém střepu 2,5D 1996 dlouhý vysoký.
Jinak,viděl jsem taky nedávno transita,najeto poctivých 1 500 000km,hrůza auto,neštěstí,zhnilý,zanedbaný,hulí jak továrna,na podlaze má přehazovačku z kola ,kterou dělá sytič aby nastartoval,na dveřích přinýtované linoleum,aby nebyly vidět díry,je to opět 2,5D rok 1993,a opět JEDE Opravdu,to zacházení by žádný sprinter nepřežil.
Tím netvrdím že sprinter není lepší v jízdě.pohodlí atd...
Ale pokud někdo chce spolehlivost,neuvěřitelnou výdrž,a malé provozní náklady,a je mu u prdele pohodlí,ekologie,hlučnost či cokoliv jiného,tak toto splní jedině starý transit,moderní dodávky bohužel ne.
P.S:Mercedesy mám taky rád,jinak bych v té mojí plečce nemohl jezdit,pohodlí už taky moc nemám,zadní náprava ječí jak blázen,převodovka je už dávno bez synchronů,ale nevadí,jedeme dál.
Horší je že ty novější mercedesy prý stojí za hoven,firma od které jsme před drahnými lety brali našeho medvěda měla jedno atego,a největší sráč,pořád v servisu,sralo se to,věčné poruchy,nic to nevydrží.
Navíc ty medvědy bývají strašné zanedbané,bohužel,takže se jen děsím až medvěd doslouží,a já dostanu nějaké iveco ,ale je fakt že i to iveco by bylo pohodlnější a tišší. Možná tak man by mohl mít kvalitu mercedesu dodnes,ale bohužel tomu nevěřím.
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů