Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Jinak je na tom napsáno ARO a na volantu Citroen, protože tam pasoval ze ZX :) Hnusnější kormidlo než to původní jsem ještě neviděl :x

Eddie, víš o tom ještě něco, nebo nemáš nějaký odkaz?
BES - běs
úte led 12, 2010 7:54 pm

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1942
Registrován: čtv úno 21, 2008 11:54 am
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek

Viac k tomu nemám. Túto info mám z knihy "Autá s pohonom 4x4" od Johna Carrolla z ´96. Je to len spomenuté pri obrázku anglickej verzie ARO 10. Viac o tom by mohlo byť v knižke "Automobili východného bloku" (alebo tak nejak, videl som to minule v kníhkupectve), kde boli lepšie informácie o tom ako sa odlišovali exportné verzie aút "spoza železnej opony" :wink: Ale mylím si že to malo len nejakú o trocha lepšiu výbavu a nejaké ozdoby navyše.
úte led 12, 2010 9:25 pm

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1942
Registrován: čtv úno 21, 2008 11:54 am
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek

Momentálne Renaultom oživená Dacia oživila aj typ Duster :wink:
http://www.topspeed.sk/w3m_dacia-duster-prichadza.html

ktorý vo finálne podobe vyzerá úplne inak ako koncept
Obrázek
úte led 12, 2010 9:30 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Eddie díky, ale já nemyslel tu verzi do U.K., myslel jsem všeobecné informace o ARU 10.
BES - běs
úte led 12, 2010 9:34 pm

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1942
Registrován: čtv úno 21, 2008 11:54 am
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek

Jaj ták :lol: ARO 10. Pôvodne motor Dacia, 4 valce, 1.4, tuším okolo 60koní a maximálka 120 km/h. A na tak malý stroj to malo všetko čo riadny off road - zapínateľný pohon prednej nápravy, redukcie a uzávierky. Chceli sme také= čudo kúpit na výlety do lesa ale nejak z toho vzišlo :lol:
úte led 12, 2010 9:40 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Jj, s tou 1.4 jsem chvilku jezdil a řekl bych že to byl stejný motor, jako jsem měl ve Volvu 340. No vlastně tenhle diesel, co tam mám já se taky dával do Volva 440 :)

Takže Rumuni mají stené motory jako Švédi :D

Ne teď vážně, to rumunský zpracování je fakt hnus, ale i přesto si myslím, že je to pořád poctivější auto do terénu, než ty ostatní podvodný...
BES - běs
úte led 12, 2010 10:16 pm

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1942
Registrován: čtv úno 21, 2008 11:54 am
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek

Keď off-road (off-road leštenku) tak jedine toto :wink: 8)
Obrázek
úte led 12, 2010 10:22 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

No já bych to viděl trochu jinak a ty určitě budeš vědět jak :D
BES - běs
úte led 12, 2010 10:29 pm

Uživatelský avatar
Eddie
mizantrop
Příspěvky: 1942
Registrován: čtv úno 21, 2008 11:54 am
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek

:valetsesmihy: No hej :lol: Ja mám divný vkus (som strašný Rusofil) :wink: Aj oco mi na moje vyjadrenie že "Ja mať prachy, tak si kúpim UAZ" len pokrútil hlavou so slovami "Tebe už totálne hrabe" :D
úte led 12, 2010 10:33 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Ale tak zase na druhou stranu, proč ne? Já měl předtím starý ARO, nevím typ, ale vypadalo to stejně jako GAZ 69, jen to nemělo redukce, ale zato plazivou jedničku a to bylo opravdu poctivej off-road. No ale dneska bych volil Mercedes G, nedo Defendera. Teda kdybych měl ten žeton :D
BES - běs
úte led 12, 2010 10:40 pm

V8
Příspěvky: 741
Registrován: stř pro 17, 2008 6:51 pm
Bydliště: Božídarsko

Příspěvek

Když UAZe tak jedině ''Afghána''.Ten má oproti normálnímu UAZu portálové nápravy.Tam je cca.8cm větší světlá výška pod diferákem.M-B G model je za velice hooodně žetonů a ceny náhr.dílů jsou celkem masakr.LR Defender je moje srdeční záležitost.Cena,ale také není nízká a cenu si Defender drží i jako ojetina.S náhr.dílama není problém a ceny za ně jsou celkem příznivé.I různé off-roadové doplnky jsou v pohodě k dostání.Pouze u Defa je nutné počítat s jistou ''nepohodlností :lol: ''.Volant je až u dveří,často do něj teče,skoro to netopí apod.Takže je to více méně pro pacienty,kteří propadli ryzímu off-roadu.Psal jsem žádost o Defa Ježíškovi,ale nějak se to moc nepovedlo.Zítra ukážu žádost a Ježíškovo odpověd.
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
úte led 12, 2010 11:37 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Takže Defender je proti G taky spíš takový ARO nebo UAZ? :)
BES - běs
stř led 13, 2010 1:28 am

V8
Příspěvky: 741
Registrován: stř pro 17, 2008 6:51 pm
Bydliště: Božídarsko

Příspěvek

Asi tak :lol:
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
stř led 13, 2010 7:38 pm

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ale tak zase na druhou stranu, proč ne? Já měl předtím starý ARO, nevím typ, ale vypadalo to stejně jako GAZ 69, jen to nemělo redukce, ale zato plazivou jedničku a to bylo opravdu poctivej off-road. No ale dneska bych volil Mercedes G, nedo Defendera. Teda kdybych měl ten žeton Very Happy
Je to ARO M461
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
čtv led 14, 2010 9:15 am

Uživatelský avatar
Pavel Bíteš
OPM - Tuning
Příspěvky: 953
Registrován: stř říj 28, 2009 9:45 pm
Bydliště: Velká Bíteš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Hoši OffRoad na dobrý svezení je Suzuki Samurai! Koukali by jste , co vyjede! Když jsem s ním závodil, byli jsme ve Šluknově, tak den před závodem jsme si projížděli trať a bez problémů jsme ji zvládali. Jenže kvůli Patrolům a jiným těžkým autům, kteří neprojeli určitou část, tak museli zkrátit trať o to nejlepší, co tam bylo! Byla tam taky super bažina, kde jaký auto vjelo, traktor to tahal ven. Se samikem jsme do toho vlítli a na druhý straně v pohodě vylítli. Je to lehoučký autíčko, strašně moc toho vydrží a má super průchodnost terénem!
Na ježdění více v terénu nedoporučuju Nissan Terrano, Opel Frontera a podobné! Mají na ho...o udělané přední nápravy! Když vyskočí, máte sbíhavost 5cm, dopadne - rozbíhavost 5cm. Něco takového jako seřízení sbíhavosti u těchto aut je úplně zbytečná věc! Strašně se to v terénu ovládá!
Jinak jako pracanta, kam se dá i něco naložit, něco to projede a dá se s tím někam jet, tak Mitsubishi L200. S ním jsme jezdili věčně přeložený (na korbě malotraktor), za ním plaťák s další pořádnou fůrou a jel jako drak! Při fůře mokrýho písku s pořádnou čepicí se to zvedalo na zadní, ale to se taky vyřešilo. Na rám sedli dva kolegové, zatěžkali předek, aby to zatáčelo a už to frčelo. Až na tu výše zmíněnou nápravu! Věčně sjetý přední kola!

No ale jak vyhraju sportku, jasná volba je HUMMER H1!
Obrázek
stř led 20, 2010 11:43 pm

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů