Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Viac k tomu nemám. Túto info mám z knihy "Autá s pohonom 4x4" od Johna Carrolla z ´96. Je to len spomenuté pri obrázku anglickej verzie ARO 10. Viac o tom by mohlo byť v knižke "Automobili východného bloku" (alebo tak nejak, videl som to minule v kníhkupectve), kde boli lepšie informácie o tom ako sa odlišovali exportné verzie aút "spoza železnej opony" Ale mylím si že to malo len nejakú o trocha lepšiu výbavu a nejaké ozdoby navyše.
Momentálne Renaultom oživená Dacia oživila aj typ Duster
http://www.topspeed.sk/w3m_dacia-duster-prichadza.html
ktorý vo finálne podobe vyzerá úplne inak ako koncept
http://www.topspeed.sk/w3m_dacia-duster-prichadza.html
ktorý vo finálne podobe vyzerá úplne inak ako koncept
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Jj, s tou 1.4 jsem chvilku jezdil a řekl bych že to byl stejný motor, jako jsem měl ve Volvu 340. No vlastně tenhle diesel, co tam mám já se taky dával do Volva 440
Takže Rumuni mají stené motory jako Švédi
Ne teď vážně, to rumunský zpracování je fakt hnus, ale i přesto si myslím, že je to pořád poctivější auto do terénu, než ty ostatní podvodný...
Takže Rumuni mají stené motory jako Švédi
Ne teď vážně, to rumunský zpracování je fakt hnus, ale i přesto si myslím, že je to pořád poctivější auto do terénu, než ty ostatní podvodný...
BES - běs
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Když UAZe tak jedině ''Afghána''.Ten má oproti normálnímu UAZu portálové nápravy.Tam je cca.8cm větší světlá výška pod diferákem.M-B G model je za velice hooodně žetonů a ceny náhr.dílů jsou celkem masakr.LR Defender je moje srdeční záležitost.Cena,ale také není nízká a cenu si Defender drží i jako ojetina.S náhr.dílama není problém a ceny za ně jsou celkem příznivé.I různé off-roadové doplnky jsou v pohodě k dostání.Pouze u Defa je nutné počítat s jistou ''nepohodlností ''.Volant je až u dveří,často do něj teče,skoro to netopí apod.Takže je to více méně pro pacienty,kteří propadli ryzímu off-roadu.Psal jsem žádost o Defa Ježíškovi,ale nějak se to moc nepovedlo.Zítra ukážu žádost a Ježíškovo odpověd.
M.A.N. Tgx 26.640 6x2/4 a Huttner
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Je to ARO M461Ale tak zase na druhou stranu, proč ne? Já měl předtím starý ARO, nevím typ, ale vypadalo to stejně jako GAZ 69, jen to nemělo redukce, ale zato plazivou jedničku a to bylo opravdu poctivej off-road. No ale dneska bych volil Mercedes G, nedo Defendera. Teda kdybych měl ten žeton Very Happy
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
- Pavel Bíteš
- OPM - Tuning
- Příspěvky: 953
- Registrován: stř říj 28, 2009 9:45 pm
- Bydliště: Velká Bíteš
- Kontaktovat uživatele:
Hoši OffRoad na dobrý svezení je Suzuki Samurai! Koukali by jste , co vyjede! Když jsem s ním závodil, byli jsme ve Šluknově, tak den před závodem jsme si projížděli trať a bez problémů jsme ji zvládali. Jenže kvůli Patrolům a jiným těžkým autům, kteří neprojeli určitou část, tak museli zkrátit trať o to nejlepší, co tam bylo! Byla tam taky super bažina, kde jaký auto vjelo, traktor to tahal ven. Se samikem jsme do toho vlítli a na druhý straně v pohodě vylítli. Je to lehoučký autíčko, strašně moc toho vydrží a má super průchodnost terénem!
Na ježdění více v terénu nedoporučuju Nissan Terrano, Opel Frontera a podobné! Mají na ho...o udělané přední nápravy! Když vyskočí, máte sbíhavost 5cm, dopadne - rozbíhavost 5cm. Něco takového jako seřízení sbíhavosti u těchto aut je úplně zbytečná věc! Strašně se to v terénu ovládá!
Jinak jako pracanta, kam se dá i něco naložit, něco to projede a dá se s tím někam jet, tak Mitsubishi L200. S ním jsme jezdili věčně přeložený (na korbě malotraktor), za ním plaťák s další pořádnou fůrou a jel jako drak! Při fůře mokrýho písku s pořádnou čepicí se to zvedalo na zadní, ale to se taky vyřešilo. Na rám sedli dva kolegové, zatěžkali předek, aby to zatáčelo a už to frčelo. Až na tu výše zmíněnou nápravu! Věčně sjetý přední kola!
No ale jak vyhraju sportku, jasná volba je HUMMER H1!
Na ježdění více v terénu nedoporučuju Nissan Terrano, Opel Frontera a podobné! Mají na ho...o udělané přední nápravy! Když vyskočí, máte sbíhavost 5cm, dopadne - rozbíhavost 5cm. Něco takového jako seřízení sbíhavosti u těchto aut je úplně zbytečná věc! Strašně se to v terénu ovládá!
Jinak jako pracanta, kam se dá i něco naložit, něco to projede a dá se s tím někam jet, tak Mitsubishi L200. S ním jsme jezdili věčně přeložený (na korbě malotraktor), za ním plaťák s další pořádnou fůrou a jel jako drak! Při fůře mokrýho písku s pořádnou čepicí se to zvedalo na zadní, ale to se taky vyřešilo. Na rám sedli dva kolegové, zatěžkali předek, aby to zatáčelo a už to frčelo. Až na tu výše zmíněnou nápravu! Věčně sjetý přední kola!
No ale jak vyhraju sportku, jasná volba je HUMMER H1!
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů