Stránka 12 z 13

Napsal: čtv led 22, 2015 12:02 pm
od DUNLOP
bhuz
Já mám motor 3.0, valník, tankování u dveří a objem 60 litrů. Nádrž je placatá, plastová, pod kabinou.
Na nádrži bys měl mít "štítek", já mám zespodu takovou "placičku" se spoustou čísel a značek, mj. je tam měsíc a rok výroby a objem.
Nevím jak to máš ty, ale zavzdušnění se u mě nekoná. Už asi 2x jsem vyjel naftu až chcípnul motor a bez problému. Dolil jsem naftu, podávací čerpadlo nasálo, start a jelo se dál.

Napsal: ned úno 01, 2015 6:35 pm
od jaro 0
Zdravim mam iveco daily 2006 a signalizuje mi otvorene dvere neviete ci sa to dá nejako odpojiť vybratím poistky ci len cez servis ?

Napsal: ned úno 01, 2015 10:34 pm
od kalim2
jaro 0 Nemáš špatný spínač dveří?

Napsal: pon úno 02, 2015 4:08 pm
od jaro 0
.k

Napsal: úte úno 03, 2015 7:17 pm
od Tom-Oaza
nemate nekdo zkusenost s upadenym ventilem na daily 2,3jtd ? kolegovy vcera auta naraz prestalo jet a v servisu usoudily ze je upadeny ventil a tak se to rozdelava. ted de o to zda to nechat opravit a nebo sehnat jinej motor :?

Napsal: úte dub 14, 2015 2:49 pm
od Havy
Nevíte někdo,jestli toto iveco je v 4x4. Přidávám video. https://www.youtube.com/watch?v=0-xSV9ZYixc

Napsal: úte dub 14, 2015 4:27 pm
od Der Sankte
Na jejich stránkách: http://150150fire150150.webnode.cz/technika-/ tvrdí, že to je 4x2

Napsal: úte dub 14, 2015 4:39 pm
od Havy
Dík.

Napsal: stř dub 15, 2015 1:09 pm
od Lubo
Tom-Oaza neviem aké to ma následky ale je to choroba 2,3 Mjet/HPi . . Skôr by ma zaujímalo prečo sa to stava . P.s. :-) Obchádza to vraj staré Ducata 2.3 JTD 81-kw a Daily ..S/C12

Napsal: stř dub 15, 2015 8:06 pm
od Tom-Oaza
no nakonec sehnal jinej motor. bylo mu receno ze by se mel s rozvodama menit i ten retizek co pohani vacky,ten se pry vytaha a pak zmeni casovani a jednoho krasneho dne pist prdne do venitlu a je vystarany.

Napsal: čtv dub 16, 2015 1:36 pm
od Lubo

Napsal: čtv dub 16, 2015 5:15 pm
od Pavel Šebek
Spíš je otázka, proč řetěz mezi vačkama dřív vydržel až do šrotu, když se auto vyhazovalo a dneska jsou s tím potíže na ne tak starejch autech...

A druhá otázka, proč turbodiesel v dodávce potřebuje dvě vačky?

Já mám 8V i 16V


Obrázek

Napsal: čtv dub 16, 2015 6:18 pm
od Lubo
no podla servisnej knižky ma predpísanú výmenu olej po 45 000-km :-) - ten magľajz tiež musí robiť svoje .

Napsal: čtv dub 16, 2015 7:56 pm
od Tom-Oaza
ja mam na marteru psany po 40 tis. takze letos me bude cekat prvni vymena :lol: uz ma najety 31 tis myslim.zatim byl dvakrat v renaultu na doliti ze ho bylo malo. v dailyne menim po 10

Napsal: sob dub 18, 2015 10:07 pm
od Pavel Šebek
Jo, s těma olejema je to pěkná prasárna. Nedávno jsem vypouštěl olej z Partnera na LPG po 35 000km, nádhera.