Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Multicar doklady
Nevíte někdo o papírech na Multicar M 25 4x2 třístranný sklápěč. Sháním, koupím.
Máme doma M25 2x4 a stále sa opakuje ten istý problém. Mulinu používame na odvoz zeminy pri bagrovaní na malých a zastavaných pozemkoch. Vo vela prípadoch sa po naložení cúvne 20-30m vyklopí sa nakladá sa dalšia fúra viem tie spiatočky nie sú stavané na takéto zaťaženie, ale 2x v roku meniť prevodovku tiež nie je ideálne.
V M26 4x4 je to obdobné? V prevodovke sú kolieska zo šikmým ozubením alebo nie. Prevodovka je úplne iná alebo iba modifikovaná a rýchlejšia oproti M23
V M26 4x4 je to obdobné? V prevodovke sú kolieska zo šikmým ozubením alebo nie. Prevodovka je úplne iná alebo iba modifikovaná a rýchlejšia oproti M23
Keď ste už neúspešne vyskúšali všetky možnosti, prišiel čas prečítať si návod.
CB 750
já měl M25 4x2 10 let a převodovku jsem měl taky každou chvíli venku, jak říkáš buď spátečkové kolečko no a mě odcházel 4 kový synchrom s 3,4 vidličkou a spojkové ložisko, ale tam byl problém, že měla klika na motoru vůli a pak se to vyčvachtalo, ale na to jsem přišel až po několika letech.
Ta převodovka co mám v M26 rok výroby 1994 je skoro stejná jako v M25, (po 4 letech jsem na to nemusel šáhnout), ale velká výhoda je, že M26 má redukci a všechno couvání, nebo popojíždění pod bagram v terénu jezdím na redukci a tím to netrpí.
No ono vozit to co se má, tak by taky asi nebyl problém, ale nevím jak ty, ale já pod tím bagrem v terénu nakládám 2-2,5 tuny.
já měl M25 4x2 10 let a převodovku jsem měl taky každou chvíli venku, jak říkáš buď spátečkové kolečko no a mě odcházel 4 kový synchrom s 3,4 vidličkou a spojkové ložisko, ale tam byl problém, že měla klika na motoru vůli a pak se to vyčvachtalo, ale na to jsem přišel až po několika letech.
Ta převodovka co mám v M26 rok výroby 1994 je skoro stejná jako v M25, (po 4 letech jsem na to nemusel šáhnout), ale velká výhoda je, že M26 má redukci a všechno couvání, nebo popojíždění pod bagram v terénu jezdím na redukci a tím to netrpí.
No ono vozit to co se má, tak by taky asi nebyl problém, ale nevím jak ty, ale já pod tím bagrem v terénu nakládám 2-2,5 tuny.
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
dvě otázky
Ahoj,
mám na Vás prosím dvě otázky. Vlastním M25 4x2. V dílenské příručce jsem se dozvěděl, že obsah oleje v diferenciálu je 3,5 litru a zároveň jsem se někde jinde dočetl, že hladina oleje by měla být až po okraj plnícího hrdla. Koupil jsme tedy 4 litry oleje, nalil je tam a stále hladina není plná po okraj. Co má tedy přednost? Obsah 3,5 litru oleje nebo naplnit až po okraj? Nerad bych něco zbytečně zanedbal... . A druhá otázka, je možné přidat do M25 přední hydrauliku na radlici, jestliže ji původně nikdy neměla? Díky
mám na Vás prosím dvě otázky. Vlastním M25 4x2. V dílenské příručce jsem se dozvěděl, že obsah oleje v diferenciálu je 3,5 litru a zároveň jsem se někde jinde dočetl, že hladina oleje by měla být až po okraj plnícího hrdla. Koupil jsme tedy 4 litry oleje, nalil je tam a stále hladina není plná po okraj. Co má tedy přednost? Obsah 3,5 litru oleje nebo naplnit až po okraj? Nerad bych něco zbytečně zanedbal... . A druhá otázka, je možné přidat do M25 přední hydrauliku na radlici, jestliže ji původně nikdy neměla? Díky
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů