Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
nó 130 ale prázdnej s větrem v zádech z kopce ne? Já s tim jednou jel a řekl jsem si že víckrát ne, víš jak to je v Š+G - stařec vystoupil, pokleknul a děkoval moskvě, že jízdu přežil.
Na druhou stranu je ale fakt, že ten verk dělaj už léta v nezmněněný podobě tak už to třeba odladili, ale tomu moc nevěřim. Tak kvalita zpracování je prostě na pikač. To ti prej dle toho co mi řikal kluk z Gaz auto praha vydrží víc ta Gazela, ale to taky neni na nějaký dení rozvozy žádnej šlágr. Prej takhle na dovolenou (že je to 4x4), pro zahradníky, dřevorubce, to prej jo. Za tři roky to spotřebujou a jedou nanovo...
Na druhou stranu je ale fakt, že ten verk dělaj už léta v nezmněněný podobě tak už to třeba odladili, ale tomu moc nevěřim. Tak kvalita zpracování je prostě na pikač. To ti prej dle toho co mi řikal kluk z Gaz auto praha vydrží víc ta Gazela, ale to taky neni na nějaký dení rozvozy žádnej šlágr. Prej takhle na dovolenou (že je to 4x4), pro zahradníky, dřevorubce, to prej jo. Za tři roky to spotřebujou a jedou nanovo...
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Ak je to r.v. 2001 tak je to Lublin 3 motor Andoria 2,4 TD čerpadlo BOSCH . Takže to znamená že je to ten posledný model čo nabral hodne na spoľahlivosti .
Motor životnosť cca 500 000-km pozor na pravidelnu výmenu oleja . Najčastejšie závady tohto motora sú tesnenie pod hlavou , prasknutá vačka , prasknutá hlava .
Takže ak tomu dáš všetko čo treba a budeš sa k tomu správať ako človek motor je spoľahlivostne lepší priemer .
Prevodovka je KIA - netrpí nejak poruchami je celkom OK
Pozor na koróziu - rám sa drží celkom ok ale kabina to je ako AVIA A75
Diely teda aspoň na SK lacne ako na Š-1203 no je ich už pomenej . Osobne by som sa toho auta nebal . Motor 2,4 TD v Lubline ide lepšie ako môj FORD TRANSIT 2,4 TDE 125-ps !!!! Olej meň na Lubline po 8000-10000-km , v prevodovke po 60 000-km a rozvod po 60 000-km . Spotreba podľa nohy ja som jazdil pri klasickej dodávke (4-eu pal) za 8-11 litre na plachte na 7 palety jazdili po meste za do 14 litre mimo mesto okolo 10-12 litre pri náklade do 1,5 t.
Lublin zvláda aj preťaženie "bez ujmi odvezie " 2,5 t. .
JJ a je to trocha hlučnejšie asi ako Transit No a 2,4 bez turbo ma radové čerpadlo - takže to papa všeličo
trocha "odbornej literatúry" http://www.autotesty.cz/2000/1Q/auto/lublin.htm
Motor životnosť cca 500 000-km pozor na pravidelnu výmenu oleja . Najčastejšie závady tohto motora sú tesnenie pod hlavou , prasknutá vačka , prasknutá hlava .
Takže ak tomu dáš všetko čo treba a budeš sa k tomu správať ako človek motor je spoľahlivostne lepší priemer .
Prevodovka je KIA - netrpí nejak poruchami je celkom OK
Pozor na koróziu - rám sa drží celkom ok ale kabina to je ako AVIA A75
Diely teda aspoň na SK lacne ako na Š-1203 no je ich už pomenej . Osobne by som sa toho auta nebal . Motor 2,4 TD v Lubline ide lepšie ako môj FORD TRANSIT 2,4 TDE 125-ps !!!! Olej meň na Lubline po 8000-10000-km , v prevodovke po 60 000-km a rozvod po 60 000-km . Spotreba podľa nohy ja som jazdil pri klasickej dodávke (4-eu pal) za 8-11 litre na plachte na 7 palety jazdili po meste za do 14 litre mimo mesto okolo 10-12 litre pri náklade do 1,5 t.
Lublin zvláda aj preťaženie "bez ujmi odvezie " 2,5 t. .
JJ a je to trocha hlučnejšie asi ako Transit No a 2,4 bez turbo ma radové čerpadlo - takže to papa všeličo
trocha "odbornej literatúry" http://www.autotesty.cz/2000/1Q/auto/lublin.htm
Naposledy upravil(a) Lubo dne čtv bře 14, 2013 3:14 pm, celkem upraveno 1 x.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
na ďalší týždeň by som mal vyraziť smer DE alebo NL ak pôjdem cez CZ tak vyhrávaš bonus sa mi na to auto pozrieť hmm ??? max rýchlosť podľa GPS je 107 km/h viac z neho nedam . Spotreba je 10-11 L . Po dlhšej dobe mi padá nafta nepomohol ani spätný ventil medzi čerpadlo a pal filter a druhy ventil som dal pred pal. filter a stále nič . Inak štartuje na brnk - ak ma naftu . No a nepozdávajú sa mi voľnobežne otáčky 1100 - sa mi to pozdáva dosť veľa
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Podle toho, co popisuješ je tam určitě něco špatně, ten dvoulitr jede tachometrovej 140 pohodlně a nejvíc jsem měl na tachu 155. S tou 2.4 jsem měl na budíku taky 140, a to byl 90ps, ale než se zaslepil EGR, tak se mu taky jezdit nechtělo. Nadruhou stranu, nejsou to valníky, ale zase slabší motory. No a volnoběh 1100rpm, to je taky hodně zvláštní.
BES - běs
- Tom-Oaza
- Příspěvky: 1886
- Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
- Bydliště: Nikol-city
- Kontaktovat uživatele:
jo motor je tam andoria to mi rikal, hlava je po vymene prej musel menit. zarazi me jeste olej kterej de kolem hlavy ven nekde. manik mi tvrdi ze to je tim za daly stary srouby do hlavy po vymene,ale to je blbost. takze bud ten olej de kvuli spatnymu tesneni ventil deklu a nebo uz leda pod hlavou.
posledni co pry jel Breclav_ml. Boleslav a zpet tak diky tomuto uniku opkolo hlavy cca 2 ltr oleje. coz je docela dost. jinak auto vypada zachovale
posledni co pry jel Breclav_ml. Boleslav a zpet tak diky tomuto uniku opkolo hlavy cca 2 ltr oleje. coz je docela dost. jinak auto vypada zachovale
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
- Tom-Oaza
- Příspěvky: 1886
- Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
- Bydliště: Nikol-city
- Kontaktovat uživatele:
no prave toto nikdo nevi. borec ria ze tomu nerozumni a ze mu to delal nejaky servis. a dle myho nazoru ten videl za hlava neni hlinika tak se asi neobtezoval nejakym bruem.
jinak zaslepeni EGR ma velky vliv akorat u myho auta zaslepit nejde,jinak to jede v nouzaku
jinak zaslepeni EGR ma velky vliv akorat u myho auta zaslepit nejde,jinak to jede v nouzaku
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Lubo,podle toho co popisuješ máš něco s čerpadlem,to že padá nafta moc normální není a pokud nepomohl zpětný ventil-ráno dlouho točí a pak zarachtá a chytne,tak je to vyběhané vstřikovací čerpadlo a ten vysoký volnoběh tomu taky nasvědčuje,má být po 1000 ot.min,já ho mám cca 850 pokud odhaduju správně ty čárečky
Závodník to nebude nikdy,ale pokud budeš řešit čerpadlo,tak se to zlepší,ten můj taky tahá do čtyřky solidně,ale na pětku děsně zleniví,a to mi připadá že má tu pětku krátkou,holt je třeba s tím počítat,navíc u tebe odpor vzduchu a váha nástavby dělá taky svoje
Závodník to nebude nikdy,ale pokud budeš řešit čerpadlo,tak se to zlepší,ten můj taky tahá do čtyřky solidně,ale na pětku děsně zleniví,a to mi připadá že má tu pětku krátkou,holt je třeba s tím počítat,navíc u tebe odpor vzduchu a váha nástavby dělá taky svoje
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů