Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
- crafter_van
- Příspěvky: 143
- Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
- Bydliště: Nachodsko
- crafter_van
- Příspěvky: 143
- Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
- Bydliště: Nachodsko
Motory do Mastera..
Jj, já jsem jezdil na pár Masterech 2,5 dci 120k, spotřeba když se to moc nehonilo, tak super..teď mám kolegu co denně jezdí rozvozy Zlín - Valmez - Rožnov a zpět (cca 20-25 adres), nájezd 200km/den, spotřeba kolem 8L Já míval po městě tak 9-9,5L, dálnice do 100km/h klidně i kolem 8-8,5 L kombinovaná (tam plnej, zpět prázdnej) Ale když se to hnalo na doraz, tak klidně i těch 11-12 L (ale to bylo furt levej a pryč..holt expreska, no)
No a nový model? Za mě nebrat! Motor 2,3 má sice papírově podobné hodnoty, ale v reálu víc "žere" a míň "jede"!
Ověřeno několikrát při spolujízdě dvou stejných aut (obě 5-pal., obě plně naložené, tj. 1400kg), jedno nový model (2,3 dCi 125k) a jedno starší model (2,5 dCi 120k) na stejné trase, auta jedoucí za sebou a starší "dá" kopec (např. Bludovský - u Šumperka) relativně v klidu, bez nutnosti podřazení a výrazného zpomalení, novější nee.. Další den jsme zkoušeli stejné, jen se prohodili řidiči (já s kolegou), obě auta zajížděl on, takže tam taky nebyl rozdíl..a novější fakt "nejede" a přitom bere o cca litr víc!
No a nový model? Za mě nebrat! Motor 2,3 má sice papírově podobné hodnoty, ale v reálu víc "žere" a míň "jede"!
Ověřeno několikrát při spolujízdě dvou stejných aut (obě 5-pal., obě plně naložené, tj. 1400kg), jedno nový model (2,3 dCi 125k) a jedno starší model (2,5 dCi 120k) na stejné trase, auta jedoucí za sebou a starší "dá" kopec (např. Bludovský - u Šumperka) relativně v klidu, bez nutnosti podřazení a výrazného zpomalení, novější nee.. Další den jsme zkoušeli stejné, jen se prohodili řidiči (já s kolegou), obě auta zajížděl on, takže tam taky nebyl rozdíl..a novější fakt "nejede" a přitom bere o cca litr víc!
Renault Master '07 2,5 dCi 120k - bejvávalo
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Teď Sprinter 2013 313 a vše co je zrovna na dvoře k dispozici
..čím větší auto, tím víc práce je po vás vyžadováno.. (takže u mě spokojenost)
#JáTaky
Ahojik,tak jsem prodal medvědici 313cdi. Dnes jsem jezdil po inzerátech na jiný auto..potřebuji jeden předohrab...tak jsem jich pár projel a ve zrychlení a předjiždění se nevyrovná sprintakovi nic...zkoušel jsem 2,8 jtd...to je lenochod,zatím nevím co 2,8 Hdi,ale kde se schovává těch 94kw to fakt nevím
K tomu sprinterovi...313 spodek žádnej,až 1800ot...nejlépe k 3000 a to se mi zdá ,že se rozpadne.ale jinak zavodnička,ale prázdná
LT mi vyhovuje nejvíc,jede konstantně stejně,i dole i na hoře,ale o 2 litry vic než 313,asi jako byvalá 312D..to bylo nej. auto,ale doba jde dopředu a km taky
Taky nechápu ty prasata co s těmi auty dělaji,Master rok07..do****ny jako nic...oklepane auta jsou všechny co jsem projel, jako v autorodeu,,,asi jako můj řidič,6x boural za 3 měsíce....neviděl za sebou sloup.zástavku apod.nechápu...stane se ,že utrhnu zástěrku..3dny si nadávám a pak to opravím.Ale oni ne...nejdou stěrače,nesvítí to,prahy pokřivené,kliky utrhané,polička upadla,sedadlo polite..no ty voe,bych to mlátil
Jo měl jsem Transit 2,5d spotřeba 7,5 ,ale od 180 tis. pořád v servisu
celkem jsem překvapeny a nevím co si koupit. Mám v tom dobrý hokej
K tomu sprinterovi...313 spodek žádnej,až 1800ot...nejlépe k 3000 a to se mi zdá ,že se rozpadne.ale jinak zavodnička,ale prázdná
LT mi vyhovuje nejvíc,jede konstantně stejně,i dole i na hoře,ale o 2 litry vic než 313,asi jako byvalá 312D..to bylo nej. auto,ale doba jde dopředu a km taky
Taky nechápu ty prasata co s těmi auty dělaji,Master rok07..do****ny jako nic...oklepane auta jsou všechny co jsem projel, jako v autorodeu,,,asi jako můj řidič,6x boural za 3 měsíce....neviděl za sebou sloup.zástavku apod.nechápu...stane se ,že utrhnu zástěrku..3dny si nadávám a pak to opravím.Ale oni ne...nejdou stěrače,nesvítí to,prahy pokřivené,kliky utrhané,polička upadla,sedadlo polite..no ty voe,bych to mlátil
Jo měl jsem Transit 2,5d spotřeba 7,5 ,ale od 180 tis. pořád v servisu
celkem jsem překvapeny a nevím co si koupit. Mám v tom dobrý hokej
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Pokud se ti zdálo,že mercedes cdi jede tak nějak "normálně",a že 2,8hdi nejede,tak v tom případě bude pro tebe lenochod už jakákoliv dodávka
Za sebe bych doporučil staršího Transita TDDi,předohrab jako mám - je to lenochod v porovnání s ostatníma,ale spotřeba pořád +-8,a servis nepotřebuje,pořád jede
Jinak jeden známý má Sprintera 316 cdi,a ještě má dlouhej zadek,auto chválí kudy chodí,sice se pod 10 litrů nedostane,ale prej mu jen málokterej osobák ujede a je to kladivo na TDIčka Nicméně byl za posledního půl roku 3x nepojízdný na odtah
Za sebe bych doporučil staršího Transita TDDi,předohrab jako mám - je to lenochod v porovnání s ostatníma,ale spotřeba pořád +-8,a servis nepotřebuje,pořád jede
Jinak jeden známý má Sprintera 316 cdi,a ještě má dlouhej zadek,auto chválí kudy chodí,sice se pod 10 litrů nedostane,ale prej mu jen málokterej osobák ujede a je to kladivo na TDIčka Nicméně byl za posledního půl roku 3x nepojízdný na odtah
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- hečr
- Příspěvky: 63
- Registrován: sob dub 30, 2011 4:02 pm
- Bydliště: Morava-West, EU a přilehlé asijské destinace
Já už nějakej pátek jezdím s Ivecem Daily skříň, nicméně vyrábí se i jako klasický furgon, motor 3.0, řetěz místo rozvodového řemene a maxiální spokojenost. Není to tedy na žádné létání a trhání rychlostních rekordů, ale uveze toho fakt dost a servis není finančně náročný.
Ale i tak zastávám názor, že asi záleží jakej kus zrovna vybereš, na značku nehledě....
Ale i tak zastávám názor, že asi záleží jakej kus zrovna vybereš, na značku nehledě....
Tak popojedem....
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon dub 09, 2012 10:52 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
spotřeby :)
Kluci, když tady tak řešíte spotřeby, nedá mi to....
MB 311 je dravec, ale ne s plachtou nebo s nástavbou..... Nicméně furgonek mi jezdil za 8,5l .....
A 316 má dlouhodobou spotřebu 12,3l/100 naloženo pořád kolem 1t a rychlost 110.... skříňové frigo 6 pal ..... a je faktem, že žádný TDi před sebe nepustí .....
A co jsem jezdíval s 316 plechovkou než jsem začal soukromničit, tak sem jezdil cca 120 a spotřebou na 9,5l
Nevim, ale nedám na medvěda dopustit
MB 311 je dravec, ale ne s plachtou nebo s nástavbou..... Nicméně furgonek mi jezdil za 8,5l .....
A 316 má dlouhodobou spotřebu 12,3l/100 naloženo pořád kolem 1t a rychlost 110.... skříňové frigo 6 pal ..... a je faktem, že žádný TDi před sebe nepustí .....
A co jsem jezdíval s 316 plechovkou než jsem začal soukromničit, tak sem jezdil cca 120 a spotřebou na 9,5l
Nevim, ale nedám na medvěda dopustit
zbyl jen prach a pytel plnej vzpomínek....
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů