Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom-Oaza
Příspěvky: 1886
Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
Bydliště: Nikol-city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tady toto :lol:


Obrázek
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
čtv bře 14, 2013 6:45 am

HAD
Příspěvky: 1102
Registrován: sob čer 24, 2006 9:21 pm

Příspěvek

nene :-D
dyť tuten vehement trošku naložíš a je rádo, že to jede. Ta Andorie je neskutečně slabej motor. Já bych si to nekoupil ani na mrdání okolo baráku...
čtv bře 14, 2013 10:36 am

Uživatelský avatar
Tom-Oaza
Příspěvky: 1886
Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
Bydliště: Nikol-city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tak je tam 2,4 td rok 01 a manik rikal ze s tim jede 130. a kdyz bych to vzal tak ja stejne vezu max 500 kg
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
čtv bře 14, 2013 10:42 am

HAD
Příspěvky: 1102
Registrován: sob čer 24, 2006 9:21 pm

Příspěvek

nó 130 ale prázdnej s větrem v zádech z kopce ne? Já s tim jednou jel a řekl jsem si že víckrát ne, víš jak to je v Š+G - stařec vystoupil, pokleknul a děkoval moskvě, že jízdu přežil.
Na druhou stranu je ale fakt, že ten verk dělaj už léta v nezmněněný podobě tak už to třeba odladili, ale tomu moc nevěřim. Tak kvalita zpracování je prostě na pikač. To ti prej dle toho co mi řikal kluk z Gaz auto praha vydrží víc ta Gazela, ale to taky neni na nějaký dení rozvozy žádnej šlágr. Prej takhle na dovolenou (že je to 4x4), pro zahradníky, dřevorubce, to prej jo. Za tři roky to spotřebujou a jedou nanovo...
čtv bře 14, 2013 11:03 am

Uživatelský avatar
Tom-Oaza
Příspěvky: 1886
Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
Bydliště: Nikol-city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

no ja prave neznam nikoho kdo by s tim verglem jezdil aby poreferoval,tady mi vyhovuje ta skrin ze tam je :lol:
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
čtv bře 14, 2013 11:08 am

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ak je to r.v. 2001 tak je to Lublin 3 motor Andoria 2,4 TD čerpadlo BOSCH . Takže to znamená že je to ten posledný model čo nabral hodne na spoľahlivosti .

Motor životnosť cca 500 000-km pozor na pravidelnu výmenu oleja . Najčastejšie závady tohto motora sú tesnenie pod hlavou , prasknutá vačka , prasknutá hlava .

Takže ak tomu dáš všetko čo treba a budeš sa k tomu správať ako človek motor je spoľahlivostne lepší priemer .

Prevodovka je KIA - netrpí nejak poruchami je celkom OK

Pozor na koróziu - rám sa drží celkom ok ale kabina to je ako AVIA A75 :-)

Diely teda aspoň na SK lacne ako na Š-1203 no je ich už pomenej . Osobne by som sa toho auta nebal . Motor 2,4 TD v Lubline ide lepšie ako môj FORD TRANSIT 2,4 TDE 125-ps !!!! Olej meň na Lubline po 8000-10000-km , v prevodovke po 60 000-km a rozvod po 60 000-km . Spotreba podľa nohy ja som jazdil pri klasickej dodávke (4-eu pal) za 8-11 litre na plachte na 7 palety jazdili po meste za do 14 litre mimo mesto okolo 10-12 litre pri náklade do 1,5 t.

Lublin zvláda aj preťaženie "bez ujmi odvezie " 2,5 t. .

JJ a je to trocha hlučnejšie asi ako Transit :-) No a 2,4 bez turbo ma radové čerpadlo - takže to papa všeličo :-)

trocha "odbornej literatúry" http://www.autotesty.cz/2000/1Q/auto/lublin.htm
Naposledy upravil(a) Lubo dne čtv bře 14, 2013 3:14 pm, celkem upraveno 1 x.
čtv bře 14, 2013 3:08 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

S tím transitem je to nějaký divný, já mám 100T280 2.0TDDi a proti Lublinu je to závodní auto. A co jsem jezdil s 90T330 2.4TDDI, tak to taky žádná tragédie nebyla.
BES - běs
čtv bře 14, 2013 3:14 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

na ďalší týždeň by som mal vyraziť smer DE alebo NL ak pôjdem cez CZ tak vyhrávaš bonus sa mi na to auto pozrieť :-) hmm ??? max rýchlosť podľa GPS je 107 km/h viac z neho nedam . Spotreba je 10-11 L . Po dlhšej dobe mi padá nafta nepomohol ani spätný ventil medzi čerpadlo a pal filter a druhy ventil som dal pred pal. filter a stále nič . Inak štartuje na brnk - ak ma naftu :-) . No a nepozdávajú sa mi voľnobežne otáčky 1100 - sa mi to pozdáva dosť veľa :-(
čtv bře 14, 2013 3:20 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Podle toho, co popisuješ je tam určitě něco špatně, ten dvoulitr jede tachometrovej 140 pohodlně a nejvíc jsem měl na tachu 155. S tou 2.4 jsem měl na budíku taky 140, a to byl 90ps, ale než se zaslepil EGR, tak se mu taky jezdit nechtělo. Nadruhou stranu, nejsou to valníky, ale zase slabší motory. No a volnoběh 1100rpm, to je taky hodně zvláštní.
BES - běs
čtv bře 14, 2013 6:39 pm

Uživatelský avatar
Tom-Oaza
Příspěvky: 1886
Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
Bydliště: Nikol-city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jo motor je tam andoria to mi rikal, hlava je po vymene prej musel menit. zarazi me jeste olej kterej de kolem hlavy ven nekde. manik mi tvrdi ze to je tim za daly stary srouby do hlavy po vymene,ale to je blbost. takze bud ten olej de kvuli spatnymu tesneni ventil deklu a nebo uz leda pod hlavou.
posledni co pry jel Breclav_ml. Boleslav a zpet tak diky tomuto uniku opkolo hlavy cca 2 ltr oleje. coz je docela dost. jinak auto vypada zachovale
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
čtv bře 14, 2013 10:17 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pavel Šebek EGR som zaslepil , auto nečmudí ani trocha , turbo tlači pekne , akurát je trocha otečeny posledný vstrek - žeby to robilo neplechu ?

Tom-Oaza no boh vie či len tam rovno nenahodili druhu hlavu bez zrovnania .
čtv bře 14, 2013 10:46 pm

Uživatelský avatar
Tom-Oaza
Příspěvky: 1886
Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
Bydliště: Nikol-city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

no prave toto nikdo nevi. borec ria ze tomu nerozumni a ze mu to delal nejaky servis. a dle myho nazoru ten videl za hlava neni hlinika tak se asi neobtezoval nejakym bruem.
jinak zaslepeni EGR ma velky vliv :wink: akorat u myho auta zaslepit nejde,jinak to jede v nouzaku :?
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
čtv bře 14, 2013 10:52 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

EGR zaslepujem pri každej dodávke už len preventívne :-D No ale čo je tomu Transitu neviem ani za svet . On celkom ťaha od 1-4 ale akonáhle zaradím 5 prev. stupeň tak je to v paži :-( do kopca sa ťahám ako s kamiónom niekedy ani to nie . Okrem toho Transit drží poctivo
čtv bře 14, 2013 11:38 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Tom: stačí ubrousit 1mm ze snímače polohy toho ventilu a bude to ok, u toho 2.4TDDI to bylo zrovna tak.

Lubo: a to je teda CR nebo normálně ještě čerpadlo?

(ale jedna možná příčina... kolik to má najeto?)
BES - běs
pát bře 15, 2013 12:24 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Lubo,podle toho co popisuješ máš něco s čerpadlem,to že padá nafta moc normální není a pokud nepomohl zpětný ventil-ráno dlouho točí a pak zarachtá a chytne,tak je to vyběhané vstřikovací čerpadlo a ten vysoký volnoběh tomu taky nasvědčuje,má být po 1000 ot.min,já ho mám cca 850 pokud odhaduju správně ty čárečky :wink:

Závodník to nebude nikdy,ale pokud budeš řešit čerpadlo,tak se to zlepší,ten můj taky tahá do čtyřky solidně,ale na pětku děsně zleniví,a to mi připadá že má tu pětku krátkou,holt je třeba s tím počítat,navíc u tebe odpor vzduchu a váha nástavby dělá taky svoje :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pát bře 15, 2013 12:51 am

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů