Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
- crafter_van
- Příspěvky: 143
- Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
- Bydliště: Nachodsko
- crafter_van
- Příspěvky: 143
- Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
- Bydliště: Nachodsko
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- crafter_van
- Příspěvky: 143
- Registrován: stř říj 20, 2010 4:10 pm
- Bydliště: Nachodsko
Mam na crafterech najeto pres 300 000 a zadna velka zavada me nikdy nepostihla. Myslim ze k novejm motorum se musi clovek umet chovat zejmena k CR. Dodrzuju pravidelnou udrzbu a tankuju hlavne kvalitni naftu a lit do CR naftu z vesnickech benzinek jak mnozi delaj aby usetrili se pak taky velmi rychle prodrazi
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
teraz som preratoval spotrebu na Mercedese Sprinter 311 CDI skriňa 8 paliet : rozmer 2,2x2,3x4,2m náklad 1000-kg trasa Košice-Zvolen-Bratislava-Košice - spotreba 14-L a to som celu cestu nešiel viac ako 100-km/h !!! takže zlate Iveco Daily to by som pri takej ceste mal spotrebu určite pod 12-L .
Ford Transit 2,4 TDE nadstavba 4x2x2 papal najviac 11,5-L ale bez problémov sa dalo aj pod 10-L pričom rekord 8,6-L
Iveco Daily 35C12 2,3 L ... korba 2,2 x2,1x4,8 m. papalo 11-16 litrov ale bolo najživšie a odviezlo najviac ak bol náklad do 1000-kg a rýchlosť som udržiaval 90-km/h tak papal 11 ak som išiel 110-120 a náklad nad 1500 kg tak žral 14-16 litra
Ford Transit 2,4 TDE nadstavba 4x2x2 papal najviac 11,5-L ale bez problémov sa dalo aj pod 10-L pričom rekord 8,6-L
Iveco Daily 35C12 2,3 L ... korba 2,2 x2,1x4,8 m. papalo 11-16 litrov ale bolo najživšie a odviezlo najviac ak bol náklad do 1000-kg a rýchlosť som udržiaval 90-km/h tak papal 11 ak som išiel 110-120 a náklad nad 1500 kg tak žral 14-16 litra
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
ako som písal hore Daily 35C18 vie isť 8 paleta za 11 ale aj za 15 L/100-km . Ono odpor vzduchu je sviňa a je veľký rozdiel či sa jazdi okolo 100-km/h alebo 120-130-km/h . Ale ak dokáže isť plachta za 11-litrov tak klasická dodávka musí isť s prehladom okolo 10-Litrov pri rýchlosti do 100-km/h .
Zobral som toho Sprintera 311 CDi ale je to slabé a hlavne žravé . Neviem či sa nezoberiem nejakú klasickú plechovú dodávku . Na 8-pal. dodávke som ešte nikdy neviezol viac ako 4 palety !!!! Jediná výhoda bola pri plachte že som vedel naložiť z boku . Kamarát jazdi na 5 palete Renault Master 2,2 DCi pravidelne Budapešť-Barcelona ma v dodávke dorobený obmedzovač rýchlosti na 95-km/h a spotreba 7,6 litra za posledne 14 000-km !!!!
Na 10 000-km spali naftu s Masterom za 1064-eur a ja na Sprinteri za 1960-eur to je rozdiel kur.a . Chcem niečo úsporné no zase nechcem byť brzda premávky ako to bolo na Forde . Ideálne by bolo mať klasickú 5 paletovú dodávku a k tomu 8 paletu
Zobral som toho Sprintera 311 CDi ale je to slabé a hlavne žravé . Neviem či sa nezoberiem nejakú klasickú plechovú dodávku . Na 8-pal. dodávke som ešte nikdy neviezol viac ako 4 palety !!!! Jediná výhoda bola pri plachte že som vedel naložiť z boku . Kamarát jazdi na 5 palete Renault Master 2,2 DCi pravidelne Budapešť-Barcelona ma v dodávke dorobený obmedzovač rýchlosti na 95-km/h a spotreba 7,6 litra za posledne 14 000-km !!!!
Na 10 000-km spali naftu s Masterom za 1064-eur a ja na Sprinteri za 1960-eur to je rozdiel kur.a . Chcem niečo úsporné no zase nechcem byť brzda premávky ako to bolo na Forde . Ideálne by bolo mať klasickú 5 paletovú dodávku a k tomu 8 paletu
Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů