Stránka 22 z 26

Napsal: pát bře 15, 2013 7:27 am
od Tom-Oaza
Pavel: stačí ubrousit 1mm ze snímače polohy toho ventilu a bude to ok

kde mam co ubrousit? ja mam spatny ventil tady tento, to vim jiste, proto mi to blbne
Obrázek

Napsal: pát bře 15, 2013 1:44 pm
od Lubo
Pavel Šebek je to ešte "TDi" nie CR jednoducho také čudo aké máš ty ale 2,4 :-) Auto ma 418 000-km motor udajne cca 200 000-km

dám to známemu pozrieť do Fordu dúfam že na niečo prídu len nech to ešte aspoň 15 000-km podrží kým sa vrátim z turnusu :roll:

Napsal: pát bře 15, 2013 10:38 pm
od JiRaY
Tom Oaza,to,co jsi sem dal na fotce nené EGR ventil,ale vypadá to jak nějaký podtlakový elektroventil (solenoid),a ten,pokud je špatný,tak mu už není pomoci,můžeš ho jenom vyhodit a vyměnit za jinej :wink:
Egrventil je ten hajzlík kterej je namontovanej mezi sáním a výfukem a přepouští spaliny do sání,teda není k ničemu dobrej,zaslepuje se tím že se vyřízne z plechu plná podložka a vsadí se mezi egrventil a sání aby egr jako takový chodil,ale ty saze z výfuku nezasíraly sání a motor :)

Napsal: pát bře 15, 2013 10:43 pm
od Tom-Oaza
nj,pletes se, to je prave ovladaci egr ventil. :lol: ja svoje auto znam dokonale neboj. druhej egr je na svodech, ale kdyz ho zaslepoim tak jedu v nouzaku. bohuzel u meho motoru to tak je . uz mi to potvrdilo vicero lidi.. a ten egr co mam na fotce odesel a proste nepusti podtlak do toho na svodech. zacarovany kruh, jedes a aauto jede jak bez turba, vymacknes spojku,nechas otacky padnout na volnobeh,pustis spjku a vystrelis jak raketa :lol:

Napsal: pát bře 15, 2013 10:55 pm
od Lubo
Tom-Oaza Lublin je už doma ???

Napsal: pát bře 15, 2013 11:01 pm
od Tom-Oaza
kdepak, neni,jak si na to dosel? :lol:

Napsal: pát bře 15, 2013 11:26 pm
od JiRaY
Tak znova-tohle na fotce NENÍ EGR ventil,EGR ventil jako takový přepouští spaliny do sání,tenhle plastový solenoid by to těžko dokázal,na tý fotce je jen ovládací solenoid EGR ventilu :D Sice ho ovládá,ale označit jako EGR se nedá,stejnej solenoid mi na Xantii ovládal podtlakem klapku v sání,druhý takový regulaci turba a třetí takový ovládal EGR ventil :wink:

Musíš sehnat jinej,no dám ti sem kontakt na jednoho pána http://www.autodilyhulin.cz/
Pan Tobolík je chlápek na správným místě a většinou umí sehnat tyhle věci na francouzský auta za zajímavý ceny :wink:

Napsal: sob bře 16, 2013 12:13 am
od Tom-Oaza
ja ho umim sehnat za nejakych 1900 oproti 4 tis co stoi normalne,ale nechce se mi to davat :lol:

Napsal: pon bře 18, 2013 11:41 pm
od HAD
kucí co henten bazmek?
http://www.sauto.cz/uzitkova/detail/ren ... oFrom=list


nebo obligátně se zeptám, co volit?
nějak se mi na to potenciálně rýsuje práce, potřebuju aby to uvezlo 8 palet a logicky co nejvíc ideálně 1600 kilo. Rád bych aby to mělo spačku bo vím jak je to na sedačkách na pikač a je potřeba se aspoň trochu pořádně vyspat.
Je jafný, že daily s dvojmontáží by asi byla jasná volba, ale zas na pokus si nejsem jistej, že bych za ní chtěl vyložit tolika penězí. Což mě přivádí k myšlence co je sakrblé na těch malejch šupácích tak drahýho že to stojí 3 kila?
pak se mi taky zdá transit jako celkem rozum?
http://www.sauto.cz/uzitkova/detail/for ... oFrom=list

Napsal: úte bře 19, 2013 1:45 pm
od Lubo
Master 2,5 DCi vs. Transit 2,4 TDCi

Master = lepši motor , odolnejší motor , master menej papa , ma predný pohon takže netrpí somarinami ako je kardan a pod.

Transit = stabilnejší podvozok a pohodlnejšia kabína :-)

Ak by bolo na mne tak ja by som bral radšej Master no ešte radšej Jumper/Boxer/Ducato model 1994-2006 motor 2,8 idtd alebo 2,8 JTD/HDi .

niečo také : http://auto.bazos.cz/inzerat/22335824/F ... -28JTD.php


Obrázek

Napsal: úte bře 19, 2013 1:58 pm
od HAD
jo a na to jsem snad i koukal. vyčetl jsem zde, že sprinteru se teda vyhnout obloukem. Tutěm šupákům hraje do karet, že jsou docela trvanlivý a moc na to nestojej díly.

Napsal: úte bře 19, 2013 4:55 pm
od Pavel Šebek
Nevím, jak je na tom motor v Rencku, nemám zkušenost, ale jestli je to ten samej, co v Navarách, tak nic moc. TDCi bych se taky vyhnul obloukem, takže z toho vyplívá, že sázka na jistotu je jedině Sofim 2.8

Lubo: zkus u toho tvého sundat sání a pořádně ho vyčistit.

Napsal: úte bře 19, 2013 7:56 pm
od crafter_van
Mam zkusenost na predchozim voze peugeot boxer maxi 2.8hdi :D za 450 000km se na aute menil jenom olej nic jineho. takze muzu jedine doporucit auto pravidelne prekladane pres 2 tuny a porad plnej kotel a tocilo se na tom i nekolik šoferu,

Napsal: úte bře 19, 2013 11:27 pm
od Lubo
Pavel Šebek : zajtra to rozoberiem a dám vedieť či to pomohlo . No v každom prípade ďakujem za radu . Som z toho nešťastný :-( nechce sa mi veriť aby 125-ps šlo max 107-km/h :-( pričom cestovná rýchlosť je tak 85-km/h . Volal som aj 1 majiteľovi môjho Transita (ja som 3 majiteľ ) a ten mi vravel že to bolo od nová tak lenivé . Tak neviem ale skúsim každú možnosť :-) . No spotreba je super naložený či prázdny 10-11-L/100-km . Dúfam že ak odhalím čo s mojím Trandakom je tak bude prinášať len a len radosť . Aj keď musím povedať že aj teraz jazdi až na tu lenivosť max. spoľahlivo a samozrejme ma XY najazdené km predchádzajúcimi majiteľmi .

Som zvyknutý na Jumper/Boxer/Ducato prevažne 2,2 HDi 4HY a to ide ako osobák . Celkovo sa mi to trio osvedčilo a jednoducho sa mi tie dodavky celkovo zapáčili . No zase Transit je krásna dodávka a hlavne pohodlná oproti Ducatu a spol. . Aj sem tam pozerám na Transit 2,4 TDCi no bojím sa toho motora ako čert kríža :-) .


Čo sa týka Renault Master tak motor ako taký je ten istý čo ma Nissan Pathfinder , Navara . No Nissan si ho prepracoval do "dokonalosti" dal tam reťaz ktorá kolabuje a pod. vychytávky . Sem tam sa stane že aj japonský majster sa sekne a to hlavne v Fr technike :-) . Mal som česť s R. Master 2,5 DCi 116ps a bolo to super auto malo cca 380 000-km a až na ložiska v prevodovke to držalo bez problemov . No čo som rozprával s užívateľmi tohoto auta tak po 500 000-km sa to začne sypať ako domček z kariet :-) .

Ducato/Jumper/Boxer s motorom 2,8 sofim je pri dobrej údržbe aj po 500 000.km max spoľahlivé auto . Až na drobné poruchy ako ložiska na prednej náprave , večne po par tis. km vytrepana náprava , štartér ktorý nechá o sebe vopred vedieť , zasekávanie spínacej skrinky a pod. somariny ktoré neohrozujú prevádzky schopnosť vozidla ak je majiteľ / vodič aspoň trocha zručný .

Napsal: stř bře 20, 2013 5:48 pm
od MagicMisel
Lubo: Myslim že to řešíš vše zbytečně nic tomu tranzitu nebude.125koni neni moc, hodne velkej odpor klade plachta kor kdyz fouka a hlavně to neni novy má to neco najeto, takže už to bude unavenější. Nic bych neřešil a jezdil.Muj master ma jen 88kw a taky bych si nekdy přál toho třílitra ale doprava neni o tom jak rychle pojedu ale kolik ušetřím takže pohoda klídek 90km/h na dálnici, žádnej spěch