Stránka 22 z 26
Napsal: pát bře 15, 2013 7:27 am
od Tom-Oaza
Pavel: stačí ubrousit 1mm ze snímače polohy toho ventilu a bude to ok
kde mam co ubrousit? ja mam spatny ventil tady tento, to vim jiste, proto mi to blbne
Napsal: pát bře 15, 2013 1:44 pm
od Lubo
Pavel Šebek je to ešte "TDi" nie CR jednoducho také čudo aké máš ty ale 2,4
Auto ma 418 000-km motor udajne cca 200 000-km
dám to známemu pozrieť do Fordu dúfam že na niečo prídu len nech to ešte aspoň 15 000-km podrží kým sa vrátim z turnusu
Napsal: pát bře 15, 2013 10:38 pm
od JiRaY
Tom Oaza,to,co jsi sem dal na fotce nené EGR ventil,ale vypadá to jak nějaký podtlakový elektroventil (solenoid),a ten,pokud je špatný,tak mu už není pomoci,můžeš ho jenom vyhodit a vyměnit za jinej
Egrventil je ten hajzlík kterej je namontovanej mezi sáním a výfukem a přepouští spaliny do sání,teda není k ničemu dobrej,zaslepuje se tím že se vyřízne z plechu plná podložka a vsadí se mezi egrventil a sání aby egr jako takový chodil,ale ty saze z výfuku nezasíraly sání a motor
Napsal: pát bře 15, 2013 10:43 pm
od Tom-Oaza
nj,pletes se, to je prave ovladaci egr ventil.
ja svoje auto znam dokonale neboj. druhej egr je na svodech, ale kdyz ho zaslepoim tak jedu v nouzaku. bohuzel u meho motoru to tak je . uz mi to potvrdilo vicero lidi.. a ten egr co mam na fotce odesel a proste nepusti podtlak do toho na svodech. zacarovany kruh, jedes a aauto jede jak bez turba, vymacknes spojku,nechas otacky padnout na volnobeh,pustis spjku a vystrelis jak raketa
Napsal: pát bře 15, 2013 10:55 pm
od Lubo
Tom-Oaza Lublin je už doma ???
Napsal: pát bře 15, 2013 11:01 pm
od Tom-Oaza
kdepak, neni,jak si na to dosel?
Napsal: pát bře 15, 2013 11:26 pm
od JiRaY
Tak znova-tohle na fotce NENÍ EGR ventil,EGR ventil jako takový přepouští spaliny do sání,tenhle plastový solenoid by to těžko dokázal,na tý fotce je jen ovládací solenoid EGR ventilu
Sice ho ovládá,ale označit jako EGR se nedá,stejnej solenoid mi na Xantii ovládal podtlakem klapku v sání,druhý takový regulaci turba a třetí takový ovládal EGR ventil
Musíš sehnat jinej,no dám ti sem kontakt na jednoho pána
http://www.autodilyhulin.cz/
Pan Tobolík je chlápek na správným místě a většinou umí sehnat tyhle věci na francouzský auta za zajímavý ceny
Napsal: sob bře 16, 2013 12:13 am
od Tom-Oaza
ja ho umim sehnat za nejakych 1900 oproti 4 tis co stoi normalne,ale nechce se mi to davat
Napsal: pon bře 18, 2013 11:41 pm
od HAD
kucí co henten bazmek?
http://www.sauto.cz/uzitkova/detail/ren ... oFrom=list
nebo obligátně se zeptám, co volit?
nějak se mi na to potenciálně rýsuje práce, potřebuju aby to uvezlo 8 palet a logicky co nejvíc ideálně 1600 kilo. Rád bych aby to mělo spačku bo vím jak je to na sedačkách na pikač a je potřeba se aspoň trochu pořádně vyspat.
Je jafný, že daily s dvojmontáží by asi byla jasná volba, ale zas na pokus si nejsem jistej, že bych za ní chtěl vyložit tolika penězí. Což mě přivádí k myšlence co je sakrblé na těch malejch šupácích tak drahýho že to stojí 3 kila?
pak se mi taky zdá transit jako celkem rozum?
http://www.sauto.cz/uzitkova/detail/for ... oFrom=list
Napsal: úte bře 19, 2013 1:45 pm
od Lubo
Master 2,5 DCi vs. Transit 2,4 TDCi
Master = lepši motor , odolnejší motor , master menej papa , ma predný pohon takže netrpí somarinami ako je kardan a pod.
Transit = stabilnejší podvozok a pohodlnejšia kabína
Ak by bolo na mne tak ja by som bral radšej Master no ešte radšej Jumper/Boxer/Ducato model 1994-2006 motor 2,8 idtd alebo 2,8 JTD/HDi .
niečo také :
http://auto.bazos.cz/inzerat/22335824/F ... -28JTD.php
Napsal: úte bře 19, 2013 1:58 pm
od HAD
jo a na to jsem snad i koukal. vyčetl jsem zde, že sprinteru se teda vyhnout obloukem. Tutěm šupákům hraje do karet, že jsou docela trvanlivý a moc na to nestojej díly.
Napsal: úte bře 19, 2013 4:55 pm
od Pavel Šebek
Nevím, jak je na tom motor v Rencku, nemám zkušenost, ale jestli je to ten samej, co v Navarách, tak nic moc. TDCi bych se taky vyhnul obloukem, takže z toho vyplívá, že sázka na jistotu je jedině Sofim 2.8
Lubo: zkus u toho tvého sundat sání a pořádně ho vyčistit.
Napsal: úte bře 19, 2013 7:56 pm
od crafter_van
Mam zkusenost na predchozim voze peugeot boxer maxi 2.8hdi
za 450 000km se na aute menil jenom olej nic jineho. takze muzu jedine doporucit auto pravidelne prekladane pres 2 tuny a porad plnej kotel a tocilo se na tom i nekolik šoferu,
Napsal: úte bře 19, 2013 11:27 pm
od Lubo
Pavel Šebek : zajtra to rozoberiem a dám vedieť či to pomohlo . No v každom prípade ďakujem za radu . Som z toho nešťastný
nechce sa mi veriť aby 125-ps šlo max 107-km/h
pričom cestovná rýchlosť je tak 85-km/h . Volal som aj 1 majiteľovi môjho Transita (ja som 3 majiteľ ) a ten mi vravel že to bolo od nová tak lenivé . Tak neviem ale skúsim každú možnosť
. No spotreba je super naložený či prázdny 10-11-L/100-km . Dúfam že ak odhalím čo s mojím Trandakom je tak bude prinášať len a len radosť . Aj keď musím povedať že aj teraz jazdi až na tu lenivosť max. spoľahlivo a samozrejme ma XY najazdené km predchádzajúcimi majiteľmi .
Som zvyknutý na Jumper/Boxer/Ducato prevažne 2,2 HDi 4HY a to ide ako osobák . Celkovo sa mi to trio osvedčilo a jednoducho sa mi tie dodavky celkovo zapáčili . No zase Transit je krásna dodávka a hlavne pohodlná oproti Ducatu a spol. . Aj sem tam pozerám na Transit 2,4 TDCi no bojím sa toho motora ako čert kríža
.
Čo sa týka Renault Master tak motor ako taký je ten istý čo ma Nissan Pathfinder , Navara . No Nissan si ho prepracoval do "dokonalosti" dal tam reťaz ktorá kolabuje a pod. vychytávky . Sem tam sa stane že aj japonský majster sa sekne a to hlavne v Fr technike
. Mal som česť s R. Master 2,5 DCi 116ps a bolo to super auto malo cca 380 000-km a až na ložiska v prevodovke to držalo bez problemov . No čo som rozprával s užívateľmi tohoto auta tak po 500 000-km sa to začne sypať ako domček z kariet
.
Ducato/Jumper/Boxer s motorom 2,8 sofim je pri dobrej údržbe aj po 500 000.km max spoľahlivé auto . Až na drobné poruchy ako ložiska na prednej náprave , večne po par tis. km vytrepana náprava , štartér ktorý nechá o sebe vopred vedieť , zasekávanie spínacej skrinky a pod. somariny ktoré neohrozujú prevádzky schopnosť vozidla ak je majiteľ / vodič aspoň trocha zručný .
Napsal: stř bře 20, 2013 5:48 pm
od MagicMisel
Lubo: Myslim že to řešíš vše zbytečně nic tomu tranzitu nebude.125koni neni moc, hodne velkej odpor klade plachta kor kdyz fouka a hlavně to neni novy má to neco najeto, takže už to bude unavenější. Nic bych neřešil a jezdil.Muj master ma jen 88kw a taky bych si nekdy přál toho třílitra ale doprava neni o tom jak rychle pojedu ale kolik ušetřím takže pohoda klídek 90km/h na dálnici, žádnej spěch