Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9839
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

No nevím, mě se to zdá divný, beru, že tam nějakej odpor plachty sakra bude, ale 107km jako top speed, to jel málem i Lublin bez turba se skříní.

Co popisuje Lubo, tak tam určitě něco není v pořádku a může to bejt klidně banalita, ale klidně taky to špatný čerpadlo nebo klidně i snímač v pedálu plynu. Co jsem jezdil s tím 90T330, tak ten jel po městě v pohodě, a do 90km/h, řekl bych normálně a to i v soupravě, kde byla celková 4 300kg, ale větší rychlost horko těžko. Když se vyřešil ten EGR, tak to 140 pelášilo. Jinak kromě ložisek v diffu žádnej problém a to auto bylo pěkně doprasený, tak jsme ho dali trochu dohromady.


Obrázek Obrázek


No ale k těm závadám, velký problém s výkonem jsem řešil na VW T4 111kW. Auto pozvolna přestalo jezdit, tak se vyměnila váha vzduchu, turbo, podtlaková regulace a auto pořád nechtělo, tak jsem vyndal egr a když jsem viděl tu malou dirku v nánosu karbonu, sání šlo ven.


Obrázek Obrázek Obrázek

Bylo lepší staré turbo rozmlátit palicí, než vyndavat motor.

Ale teď to sání


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Na mém 2.0TDDi jsem měl sání taky dole a vypadalo to podobně, ale auto jelo celkem dobře.
BES - běs
stř bře 20, 2013 7:17 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

sanie je vyčistené - nebolo fakticky čo čistiť kedže bolo ok . Skúsil som odpojiť výfuk pred katalyzátorom či náhodou nie je zanesený katalyzátor .

Skúsim isť najprv po tom čo spôsobuje zvýšene otáčky na 1100 ot/min . Normálne by sa malí pohybovať okolo 800 ot/min
stř bře 20, 2013 10:23 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

dnes ráno mi začal Transit blbnúť :-( začalo mi blikať dobíjanie len hneď po štarte . Čim viac pridám tým silnejšie svieti :-) . Budú to uhlíky pred koncom alebo ............ ? Či hádam Transit pred koncom :lol:
čtv bře 21, 2013 7:53 pm

Uživatelský avatar
Tom-Oaza
Příspěvky: 1886
Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
Bydliště: Nikol-city
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

a tady se zacina naplnovat moje porekadlo
Fordem tam a vlakem zpatky :lol: :lol: :lol:

ale jinak to zmer to dobijeni a uvidis kolik to dava. pripadne udelas repas altiku
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
čtv bře 21, 2013 11:10 pm

netas
Příspěvky: 228
Registrován: pon dub 09, 2012 10:52 pm
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

Tom-oaza

Příspěvek

Si to s tim fordem dost vystih...... kdepááák nedám na svoje medvědice dopustit..... :wink: :wink: :wink:
zbyl jen prach a pytel plnej vzpomínek....
pát bře 22, 2013 12:49 am

kvonzi
Příspěvky: 15
Registrován: sob srp 15, 2009 2:14 pm

Příspěvek

Lubo: Ahoj,mám stejného Tranďáka co ty ,akorát na něm nemám spaní, r.v. 2003. Mě to jedene i těch 130-140-km/h když ho hodně přemlouváš,jinak celkem bezproblémově 110-120-km/h. Za to mi stabilně bere 13-14l na 100km. Tak možná nakonec buď rád že to máš takhle :D :D
ned bře 24, 2013 9:25 am

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No som rad že mi to berie len 10-11 L/100-km no ale zase mohlo by to byť viac žive .

No a dlho som nemal žiaden problem :-) ešte som neodstránil jedne poruchy a už mam ďalšiu . Stvrdol mi brzdoví pedál 2-3 x stlačím brzdoví pedal a je tvrdy jak fras .
čtv bře 28, 2013 7:09 pm

kvonzi
Příspěvky: 15
Registrován: sob srp 15, 2009 2:14 pm

Příspěvek

Nojo,je to Ford :D :evil: Taky se mi objevil problém,začala se mi clkem dost ztrácet voda. Našel sem i místo ,kde to kape a lepší místo si to už snad ani nemohlo vybrat :lol:
sob bře 30, 2013 10:56 am

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

dnes ako som šiel naložiť mi auto prestalo ťahať a blikala kontrolka žhavenia :-( po vypnutí a zapnutí motora zase všetko OK ........... som zúfali z toho čo by to mohlo byť ?

diagnostika : - vypisuje EGR ale ten je zaslepený takže to je logické
- hlavné rele PCM
- a nejakú chybu tempomatu - ten samozrejme nemam :-)

poprosil by som niekoho o tel. kontakt kto by mal 7-8 pal. plachtovú dodávku . Idem do Mnichova a tomu auto vôbec neverím tak ak by bol niekto volný na prípadnú prekládku bol by som rad ak by mi poslal cez SZ spravu s tel. číslom pripadne sa ozval na môj tel +421908 987 342 . Samozrejme ak by niekto tak isto potreboval pomoc rad pomôžem . Idem trasou Košice-Poprad-Brno-Humpolec-J. Hradec-Č. Budějovice-Č. Krumlov-Volary-Strážný-Freiung-Aicha vorm wald-na A3- Deggendorf-na A92- München .
čtv dub 11, 2013 2:55 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9839
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Zkus trochu pokrátit snímač polohy toho EGRu.
BES - běs
čtv dub 11, 2013 7:12 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tak Transit bol na prehliadke vo Forde a pre istotu aj v neznačkovom servise to trhanie spôsoboval zanesený balónik na ťahanie nafty a inak je auto vraj úplne OK . To že ide tak lenivo je spôsobene veľkou plachtou a bla bla :-) .No a že ma 1100 ot. na voľnobehu tak to nemám riešiť to ma každý 3 Ford TDDi :-) . Takže vymením spojku a hopsa na cestu zase ale s plnými nohavicami :-(
úte dub 23, 2013 6:26 pm

JiRaY
Příspěvky: 3056
Registrován: sob led 10, 2009 11:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

No,tak ty otáčky opravdu normální nejsou :wink: Ani u TDDi ani u jiného diesela se takhle vysoko nedrží... Mám TDDi a drží cca 850,900 pořád,ono se to blbě odhaduje na těch čárečkách,ale dá se říct 1 čárku pod 1000 ot.min.
Zanesený Balonek nafty? Pokud vím,tak balonek ve fordu vůbec není,balonek na přívodu mají francouzská auta,renault peugeot citroen,ale ford TDDi rozhodně ne,to ti tam někdo bastlil a pak to časem dělá problémy tyhle domácký opravy :D Kromě toho,v tom balonku,pokud je z francouze jsou dva zpětný ventilky a ty můžou snižovat průtok nafty,potom to nejede,já bych ho vyhodil,a napojil to tak jak to má být,a pokud máš v pořádku naftový filtr tak už tam nemůže bejt problém s cukáním :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
úte dub 23, 2013 10:40 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9839
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Na ten balónek taky čumím, jak na ty otáčky, ale spojku jsem si teď dal taky.
BES - běs
čtv dub 25, 2013 10:47 pm

Vario612
Příspěvky: 282
Registrován: pon lis 03, 2008 8:45 pm
Bydliště: Lom bei Brüx

Příspěvek

Zdravím klucí 8) ,

Jelikož letošní rok můj Sprinter jde do světa a já chci pořídit něco mladšího tak se rozhoduji o MB Sprinter 316 CDI maxi ( do roku 2007 ) nebo Iveco Daily 35S18 maxi ( 07 rok ) . Jelikož je moje stará dobrá 2.9td bezproblémová a na ty roky prostě super auto tak bych chtěl něco abych stim neměl problémy a trápení.

Jak je to se spotřebou Sprinter vs Iveco ??
Ceny náhradních dílů Sprinter vs Iveco ??
Kvalita a spolehlivost Sprinter vs Iveco ??

Díyk za radu chlapci ! :)
Iveco Eurocargo je už jen na fotce teď jedině Sprinter !
úte čer 11, 2013 11:26 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 9839
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Za mě IVECO.
BES - běs
stř čer 12, 2013 6:54 pm

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti