Stránka 24 z 26

Napsal: čtv čer 13, 2013 1:13 pm
od Lubo
ako vodič vo firme by som chcel Sprinter no ako majiteľ by som bral IVETU .

Spotreba u Iveca 35C18 11-15 pri plachte na 8 paliet - pri jazde tempomat a 95-km/h 11-L-100-km 130-km/h tempomat 14-L

Napsal: čtv čer 13, 2013 10:13 pm
od crafter_van
To neni moc ekonomicke jezdim s crafterem plne nalozenej za 10L prazdnej za 8,9L pohoda :-) mam novy model :-)

Napsal: pát čer 14, 2013 10:53 am
od Lubo
No a to máš 6 alebo 7 pal. dodávku a motorček 2,0 TDi Iveco o ktorom rozpravám je 3,0 L a 8 pal. kroba š. 2.2 m , v. 2,3 m , d. 4,2 m . Nosnosť technická 2,5 t. a papierovej radšej nerozprávam :-D

Napsal: pon čer 17, 2013 10:49 pm
od Vario612
Toto Iveco žere tolik ? :shock:

Napsal: pon čer 17, 2013 11:16 pm
od crafter_van
No i 7 paleta bere 10litru :D jinak proti motorum Iveco nic ten 3 litr je dobrej ale 15L?? to zere i Avie :-D

Napsal: čtv čer 20, 2013 6:49 pm
od Pavel Šebek
Lepší když to žere 15 litrů nafty, než když to žere převodovky, turba, písty, kliky...

Napsal: ned čer 23, 2013 11:56 pm
od JiRaY
Nejlepší je když to 15 litrů nežere a ještě to funguje :lol:

Napsal: pon čer 24, 2013 9:01 pm
od Vario612
To mě teda na tom autě velmi odrazuje :?

Napsal: pon čer 24, 2013 9:01 pm
od Vario612
To mě teda na tom autě velmi odrazuje :? já jsem zvyklej na průměrnou spotřebu se Sprinterem za 8- 9L :D

Napsal: stř čer 26, 2013 10:12 pm
od crafter_van
Mam na crafterech najeto pres 300 000 a zadna velka zavada me nikdy nepostihla. Myslim ze k novejm motorum se musi clovek umet chovat zejmena k CR. Dodrzuju pravidelnou udrzbu a tankuju hlavne kvalitni naftu a lit do CR naftu z vesnickech benzinek jak mnozi delaj aby usetrili se pak taky velmi rychle prodrazi 8)

Napsal: čtv črc 11, 2013 4:53 pm
od Lubo
teraz som preratoval spotrebu na Mercedese Sprinter 311 CDI skriňa 8 paliet : rozmer 2,2x2,3x4,2m náklad 1000-kg trasa Košice-Zvolen-Bratislava-Košice - spotreba 14-L a to som celu cestu nešiel viac ako 100-km/h !!! takže zlate Iveco Daily to by som pri takej ceste mal spotrebu určite pod 12-L .
Obrázek

Ford Transit 2,4 TDE nadstavba 4x2x2 papal najviac 11,5-L ale bez problémov sa dalo aj pod 10-L pričom rekord 8,6-L :-)

Obrázek

Iveco Daily 35C12 2,3 L ... korba 2,2 x2,1x4,8 m. papalo 11-16 litrov :-) ale bolo najživšie a odviezlo najviac :-) ak bol náklad do 1000-kg a rýchlosť som udržiaval 90-km/h tak papal 11 ak som išiel 110-120 a náklad nad 1500 kg tak žral 14-16 litra
Obrázek

Napsal: čtv črc 11, 2013 6:11 pm
od Pavel Šebek
Za 12L jsem jezdil pohodlně s Daily 60C17 frigo, je fakt, že to mělo omezovač na 90km/h, ale jinak pořád plnej plyn.

Napsal: čtv črc 11, 2013 9:54 pm
od Lubo
ako som písal hore Daily 35C18 vie isť 8 paleta za 11 ale aj za 15 L/100-km . Ono odpor vzduchu je sviňa :-) a je veľký rozdiel či sa jazdi okolo 100-km/h alebo 120-130-km/h . Ale ak dokáže isť plachta za 11-litrov tak klasická dodávka musí isť s prehladom okolo 10-Litrov pri rýchlosti do 100-km/h .

Zobral som toho Sprintera 311 CDi ale je to slabé a hlavne žravé . Neviem či sa nezoberiem nejakú klasickú plechovú dodávku . Na 8-pal. dodávke som ešte nikdy neviezol viac ako 4 palety !!!! Jediná výhoda bola pri plachte že som vedel naložiť z boku . Kamarát jazdi na 5 palete Renault Master 2,2 DCi pravidelne Budapešť-Barcelona ma v dodávke dorobený obmedzovač rýchlosti na 95-km/h a spotreba 7,6 litra za posledne 14 000-km !!!!

Na 10 000-km spali naftu s Masterom za 1064-eur a ja na Sprinteri za 1960-eur to je rozdiel kur.a :roll: . Chcem niečo úsporné no zase nechcem byť brzda premávky ako to bolo na Forde . Ideálne by bolo mať klasickú 5 paletovú dodávku a k tomu 8 paletu :-)

Napsal: čtv črc 11, 2013 10:02 pm
od Tom-Oaza
ja prikupil inetu 35C12 skrin na 8 palet ,tak uvidim kolik to bude mlsat po meste. ma to ten motor 2,3

Napsal: pát črc 12, 2013 7:56 pm
od Lubo
tak to máš to iste čo som mal ja :-) len moja bola na 10 paliet . Som strašne zvedaví na tvoju spotrebu ale určite nebude taká akú máš s Jumperom 2,5 D :-)