Stránka 25 z 26

Napsal: sob črc 13, 2013 11:14 am
od crafter_van
8) tak ta spotreba na mastru vypada velice hezky ma nekdo zkusenosti se spolehlivosti 2.3dci?

Napsal: sob črc 13, 2013 12:53 pm
od Lubo
2,3 DCi ma vraj oproti 2,5 DCi o cca 1 liter väčšiu spotrebu no ale ako je na tom spoľahlivostne to neviem poznam zatial len auto čo ma len cca 220 000-km čo je podľa mňa na súdenie spoľahlivosti malo

Napsal: sob črc 13, 2013 12:56 pm
od crafter_van
8) uvidis jak to bude na 500 000.

Napsal: ned črc 14, 2013 10:33 am
od Lubo
no aspoň 500 000-km :-) :lol:

Napsal: ned črc 14, 2013 3:12 pm
od Tom-Oaza
tak sem dotankoval znovu do plna a spotreba byla 12,5 ltr. jel sem tak 90 - 100km v hod. nemam ani ctit na strese tak to mohlo byt vetsi :lol:
jo lubo je to skoro stejny jak jumper :lol: ten mi bere 10,3

Napsal: ned črc 14, 2013 3:31 pm
od Lubo
nie je to rozdiel 2,2 Litra na 100-km na 10 000-km to je 222-L paliva a to je už rozdiel :-)

Napsal: ned črc 14, 2013 9:10 pm
od Tom-Oaza
no uvidime kolik to bude mlsat po meste jak ja jezdim :lol:

Motory do Mastera..

Napsal: pon srp 26, 2013 1:02 am
od Voody79
Jj, já jsem jezdil na pár Masterech 2,5 dci 120k, spotřeba když se to moc nehonilo, tak super..teď mám kolegu co denně jezdí rozvozy Zlín - Valmez - Rožnov a zpět (cca 20-25 adres), nájezd 200km/den, spotřeba kolem 8L :) Já míval po městě tak 9-9,5L, dálnice do 100km/h klidně i kolem 8-8,5 L kombinovaná (tam plnej, zpět prázdnej) :) Ale když se to hnalo na doraz, tak klidně i těch 11-12 L (ale to bylo furt levej a pryč..holt expreska, no) :(

No a nový model? Za mě nebrat! Motor 2,3 má sice papírově podobné hodnoty, ale v reálu víc "žere" a míň "jede"!

Ověřeno několikrát při spolujízdě dvou stejných aut (obě 5-pal., obě plně naložené, tj. 1400kg), jedno nový model (2,3 dCi 125k) a jedno starší model (2,5 dCi 120k) na stejné trase, auta jedoucí za sebou a starší "dá" kopec (např. Bludovský - u Šumperka) relativně v klidu, bez nutnosti podřazení a výrazného zpomalení, novější nee.. Další den jsme zkoušeli stejné, jen se prohodili řidiči (já s kolegou), obě auta zajížděl on, takže tam taky nebyl rozdíl..a novější fakt "nejede" a přitom bere o cca litr víc!

Napsal: úte lis 12, 2013 9:56 pm
od oro
Ahojik,tak jsem prodal medvědici 313cdi. Dnes jsem jezdil po inzerátech na jiný auto..potřebuji jeden předohrab...tak jsem jich pár projel a ve zrychlení a předjiždění se nevyrovná sprintakovi nic...zkoušel jsem 2,8 jtd...to je lenochod,zatím nevím co 2,8 Hdi,ale kde se schovává těch 94kw to fakt nevím

K tomu sprinterovi...313 spodek žádnej,až 1800ot...nejlépe k 3000 a to se mi zdá ,že se rozpadne.ale jinak zavodnička,ale prázdná

LT mi vyhovuje nejvíc,jede konstantně stejně,i dole i na hoře,ale o 2 litry vic než 313,asi jako byvalá 312D..to bylo nej. auto,ale doba jde dopředu a km taky

Taky nechápu ty prasata co s těmi auty dělaji,Master rok07..do****ny jako nic...oklepane auta jsou všechny co jsem projel, jako v autorodeu,,,asi jako můj řidič,6x boural za 3 měsíce....neviděl za sebou sloup.zástavku apod.nechápu...stane se ,že utrhnu zástěrku..3dny si nadávám a pak to opravím.Ale oni ne...nejdou stěrače,nesvítí to,prahy pokřivené,kliky utrhané,polička upadla,sedadlo polite..no ty voe,bych to mlátil

Jo měl jsem Transit 2,5d spotřeba 7,5 ,ale od 180 tis. pořád v servisu

celkem jsem překvapeny a nevím co si koupit. Mám v tom dobrý hokej

Napsal: stř lis 13, 2013 7:56 pm
od Pavel Šebek
2.8 jtd a 2.8 HDi žádnej rozdíl nebude, protože to je jeden motor.

Napsal: stř lis 13, 2013 10:22 pm
od JiRaY
Pokud se ti zdálo,že mercedes cdi jede tak nějak "normálně",a že 2,8hdi nejede,tak v tom případě bude pro tebe lenochod už jakákoliv dodávka :lol:
Za sebe bych doporučil staršího Transita TDDi,předohrab jako mám - je to lenochod v porovnání s ostatníma,ale spotřeba pořád +-8,a servis nepotřebuje,pořád jede :wink:

Jinak jeden známý má Sprintera 316 cdi,a ještě má dlouhej zadek,auto chválí kudy chodí,sice se pod 10 litrů nedostane,ale prej mu jen málokterej osobák ujede a je to kladivo na TDIčka :lol: Nicméně byl za posledního půl roku 3x nepojízdný na odtah :oops:

Napsal: čtv lis 14, 2013 6:34 pm
od hečr
Já už nějakej pátek jezdím s Ivecem Daily skříň, nicméně vyrábí se i jako klasický furgon, motor 3.0, řetěz místo rozvodového řemene a maxiální spokojenost. Není to tedy na žádné létání a trhání rychlostních rekordů, ale uveze toho fakt dost a servis není finančně náročný.
Ale i tak zastávám názor, že asi záleží jakej kus zrovna vybereš, na značku nehledě....

Napsal: čtv lis 14, 2013 6:48 pm
od oro
JiRaY ...tak to mám blbe...neboť Man je rychlejší :o

spotřeby :)

Napsal: sob lis 16, 2013 11:57 am
od netas
Kluci, když tady tak řešíte spotřeby, nedá mi to....

MB 311 je dravec, ale ne s plachtou nebo s nástavbou..... Nicméně furgonek mi jezdil za 8,5l .....

A 316 má dlouhodobou spotřebu 12,3l/100 naloženo pořád kolem 1t a rychlost 110.... skříňové frigo 6 pal ..... a je faktem, že žádný TDi před sebe nepustí ..... :lol: :lol: :lol:

A co jsem jezdíval s 316 plechovkou než jsem začal soukromničit, tak sem jezdil cca 120 a spotřebou na 9,5l :)

Nevim, ale nedám na medvěda dopustit :)

Napsal: sob lis 16, 2013 9:23 pm
od Jozynek
Ja mám Ducato 07, 2.3jtd 88kw, jazdíme len po meste na balíkoch, časté štartovanie, jazdí na tom jeden šofér a spotreba je stále plus mínus 10L.