Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine

Odpovědět
riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

může mě někdo poradit,potřebuju koupit dodávku a mám zkušenosti jenom s velkýma autama :wink: ,uvažuju o autu v pořadí 1.volkswagen lt,2.mercedes sprinter,iveco daily,3.peugeot boxer,fiat ducato,citron jumper,a? to bude cokoliv,tak to musí být minimálně motor 2,5 tdi a objem minimálně 12 m3,takže kdo s tím máte zkušenosti,tak se o ně podělte
ned říj 01, 2006 9:58 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No...tak osobně bych volil celkem podobné pořadí. Tedy LTčko, pak Sprintera . Se sprinterem teda nemám osobní zkušenosti, ale je to konstrukčně stejný jak VW, až na motory a interier.
Ducata, Jumpery..bych vynechal...a Iveco...no...nevim.
Co s tím budeš vozit? Potřebuješ objem nebo dobrou užitečnou hmotnost?
Jinak pokud tedy LTčko (či sprintera) nad 12m3, tak to bude ta největší verze (maxi), 13,4m3.
pon říj 02, 2006 11:26 am

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Ještě bych mezi první tři zařadil i Ford Transit :idea: . Sprinter je Mercedes a tedy nejdražší servis vůbec :roll: ... Iveco nebrat, žabožrouty taky ne :?
pon říj 02, 2006 12:08 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Už se sice dostáváme trochu mimo topic VW, ale já to pak později rozdělím do sólo tématu.
No...řeknu to takhle...záleží co se bude vozit (váha/objem) a kolik se bude jezdit. A taky kolik je rozpočet.

Ale s tím drahým servisem na Mercedesa souhlasím, slyšel jsem i částky okolo 1500,-....i na Sprintera. Což je fakt šílený.
Naposledy upravil(a) david dne čtv led 03, 2008 12:57 pm, celkem upraveno 1 x.
pon říj 02, 2006 4:41 pm

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

no tak potřebuju objem 12 m3 na ježdění pro cizí firmy,pro sebe bych tolik nepotřeboval,ale oni to chtějí,nosnost co největší,asi tak 1500-1600 kg,jestli se vůbec něco takového vyrábí a hlavně aby to všechno bylo do 3,5 t,abych se nemusel otravovat s kolečkama,cena samozřejmě co nejmenší,ale představu mám rok výroby 2000 a novější a cenu do 250.000,-
pon říj 02, 2006 5:39 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Takže pokud to chápu, tak to bude pro PPL-ku a podobný expresní dopravy, že. Aspoň teda ty maj takový požadavky.

No...tak nejlevnější (ale krumpl) budou Fiati+Citroen+Peugeot a Oply+Renault. Ty ale potom po pár letech můžeš hodit do šrotu.
Iveco je pro rozvoz po městě zbytečně robustní, těžší ...a bych řekl že i celkem žíznivý.

LTčko...ve střední verzi má 10,4m3 (na dýlku v nákl. prostoru 3250mm). Užitečná hmotnost maximální (podle verze) až 1585kg.

Transit...ve verzi 125 T350 uveze 1672kg! Ale ten má 9,79m3, na dýlku vevnitř 2934mm.

Tak nevim no...co bych pořídil. Asi teda to LTčko. Ale to je můj subjetivní dojem.
pon říj 02, 2006 6:18 pm

pon říj 02, 2006 8:45 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jj....dobrý reklamy, ty druhý dvě jsem ještě ani neviděl.
Naposledy upravil(a) david dne čtv led 03, 2008 12:55 pm, celkem upraveno 1 x.
úte říj 03, 2006 7:51 am

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

david píše:Takže pokud to chápu, tak to bude pro PPL-ku a podobný expresní dopravy, že. Aspoň teda ty maj takový požadavky.

No...tak nejlevnější (ale krumpl) budou Fiati+Citroen+Peugeot a Oply+Renault. Ty ale potom po pár letech můžeš hodit do šrotu.
Iveco je pro rozvoz po městě zbytečně robustní, těžší ...a bych řekl že i celkem žíznivý.

LTčko...ve střední verzi má 10,4m3 (na dýlku v nákl. prostoru 3250mm). Užitečná hmotnost maximální (podle verze) až 1585kg.

Transit...ve verzi 125 T350 uveze 1672kg! Ale ten má 9,79m3, na dýlku vevnitř 2934mm.

Tak nevim no...co bych pořídil. Asi teda to LTčko. Ale to je můj subjetivní dojem.
já mám kšeft od nás do Čech na 1500 kg,zpátky něco potřebuju,je to zhruba jak říkáš,ale jak to vidím tak nevím nevím
úte říj 03, 2006 11:07 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

ja by som bral Iveco - ma DNA profesionála :-)

LT - nemám rad VW / Sprinter - drahé originálne diely drahý servis
čtv dub 05, 2007 10:14 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Je to tvůj názor...ale doufám, že to nebereš jen podle reklamního sloganu. ;-)
S tím drahým servisem na MB souhlasim.
Naposledy upravil(a) david dne čtv led 03, 2008 12:56 pm, celkem upraveno 1 x.
pát dub 06, 2007 6:26 am

Uživatelský avatar
Zdene
Příspěvky: 211
Registrován: ned črc 09, 2006 12:21 pm
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek

Jasně je to tak jak píše DAVID,já jezdím už s druhým MB Sprinterem a ten servis je fakt moooc drahej,ale na druhou stranu,už mě skončila záruka na new Sprintera a tak jezdíme k jednomu soukromímu servismenovi,má velký autocentrum a ceny za hodinovku v poho tak i díly sežene mnohem levněji než u Hoška v Brně... A? se na mě nikdo nezlobí,ale u Hoška dělají,na malé vyjímky,jen namistrovaní frajeři s kterým se jen tak nedohodneš. Dříve,když jsem jezdil s Tranzitem na Vídeňskou v Brně do Carentu tak naprosto v pohodě a příjimací technici taky.
Trochu jsem odbočil,já osobně bych volil MB Sprinter,ale za tu cenu do 250000,- nevím nevím... Ikdyž asi už Riko něco má.
Ale LT se snad dá sehnat,brácha měl v práci LT a to mělo najeto více jak 600000km a motor jen předl...
Iveco se dá sehnat v jejich maxi verzi,sic nevím kolik má objem,ale osobně bych do toho nešel.
ned dub 08, 2007 1:28 pm

Mack
Příspěvky: 1586
Registrován: čtv úno 08, 2007 12:42 am
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

no ja osobne jezdim s Renaul Master a muzu jenom chvalit spolehlive vydrzi (mam otestovany sjel my s kopce a pruzil to bez uhony a to prorazil EL. branu patnik skok ze svahu a mensi strom to vyrvalo s koreny) takze jenom doporucuju az na to ze jejich jedina vada je prevodovka ta se jim sere :(

A je to 2,8 TD (nevim jesli to ma i Icko)je to prej ten nejvetsi co je a objemove prostoru nevim ale 2europalety se vejdou bez problemu a mozna i 3.
spotreba se da i do 10L a jezdim stim i pretizenej jako krava ze pera tam nejsou a sedim natvrdo a jede skutecne dobre
ned dub 08, 2007 1:57 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Mack píše:A je to 2,8 TD (nevim jesli to ma i Icko), 2europalety se vejdou bez problemu a mozna i 3.
Ta 2,8mička by měla být stejná co bývá v Ivecu, pokud se nepletu, Iveco a Renault na těch autech spolupracovali. A dvě-tři palety...to máš nějakýho prcka čeče:-)
ned dub 08, 2007 2:30 pm

Petas312
Příspěvky: 2
Registrován: stř led 02, 2008 9:54 pm

Příspěvek

Já mám Sprintera 2,9tdi(312d) a mam najeto 780 000km a jezdí úplně perfektně a hlavně se to nesype jak předkohraby a na svůj objem(13,4m2 a 5 pal míst) má poměrně dobrou tonáž (1425Kg) a po přidání listu z avie na zadní nápravě uveze v pohodě 2,5t. Problé bude jen ta cena vs. rok. Za tyhle peníze se dá koupit leda šunt v tomhle roce.
čtv led 03, 2008 12:14 pm

Odpovědět

Zpět na „Užitkové vozy do 3,5 tuny - dodávky, offroady,...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů