O výkendu se odjel druhý podnik MMČR - rallye Šumava. V současné době soutěž s nejdelší tradicí.
Podnik byl rozdělen do dvou etap a sice páteční na klatovsku a sobotní v okolí Vimperka, celkem bylo připraveno 19. vložek a celková délka soutěže byla cca 600 km.
Zlato si odvezl Pech, stříbro Gassner (AT) a bronz Trojan. Svojí premiéru na rallye měl vůz Dacia Logan s posádkou Stejskal/Vejvoda
Fotky zde http://slama.czechian.net/foto/sumava_07/index.html
Moderátoři: martin_100, Olda, cuisine
-
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned bře 05, 2006 8:26 pm
- Bydliště: Město piva
- Kontaktovat uživatele:
No logan cup nevim ale co jsem čet tak chtěj ty logany víc prosadit i coby sport. náčiní nepřipadá mi to bejt jako š?astnej nápad ale proč ne každopádně hologace pro skupinu N1 nemá chybu v tom že třeba na šumavě to auto jelo jediný v kategorii. Ale byl to jednoznačnej tahák každej na něj čekal, každej to chtěl vidět, asi to ani moc nejede ono od 1,4 s 8 vetily se nedá čekat nějakej velevýkon ale přes to dojel a nebyl poslední
Aby nedojel, připadlo mi, že tato čtrnácka moc úprav nepochytila. Už zvuk motoru na startu silně připomínal sérii ale to by nevadilo. Tu akceleraci jsem ale nečekal. Mým subjektivním pohledem byl tento "závodní Logan" na akceleraci horší než všichni předjezdci, dost možná že i sériová Octavia 1.8 by tento Logan skalpovala.
Co se týká (opět subjektivního) názoru mě a mého okolí na trati ohledně průjezdů tohoto N1, Logan patřil mezi 5 nejpomalejších. Prostě plečka, hrůza hrůz, čekal jsem víc. Zvláště od vozu, který je o 20 let novejší než 3 Lady, které ač bez smyku, jely mnohem rychleji, což je na zamyšlenou, ne?!
Co se týká (opět subjektivního) názoru mě a mého okolí na trati ohledně průjezdů tohoto N1, Logan patřil mezi 5 nejpomalejších. Prostě plečka, hrůza hrůz, čekal jsem víc. Zvláště od vozu, který je o 20 let novejší než 3 Lady, které ač bez smyku, jely mnohem rychleji, což je na zamyšlenou, ne?!
Ale abych nevypadal jak největší kritik, tento Logan mě osobně zklamal právě proto, že jsem čekal víc. Je jasné, že S2000 je jiná liga, ale po shlédnutí tohoto videa asi budete prozatím na Logan taky koukat trochu jinak...
http://video.google.com/videoplay?docid ... sais+logan
http://video.google.com/videoplay?docid ... sais+logan
Je to docela pekny no ale Logany moc nemusim hmmM.S píše:Ale abych nevypadal jak největší kritik, tento Logan mě osobně zklamal právě proto, že jsem čekal víc. Je jasné, že S2000 je jiná liga, ale po shlédnutí tohoto videa asi budete prozatím na Logan taky koukat trochu jinak...
http://video.google.com/videoplay?docid ... sais+logan
-
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned bře 05, 2006 8:26 pm
- Bydliště: Město piva
- Kontaktovat uživatele:
Asi takhle, ten S2k je podporovanej přímo Dacií resp. Renaultem, tendle vůz je postavenej individuálně a dost možná že v Dacii ani neví že nějaký takový auto je.
Zvuk nic moc výkon nic moc, je to tak 1,4 MPI, 8 ventilů. Výkon někde okolo 60 kW,co se dá zíksat ostrou vačkou, jinou elektronikou motoru popř. kitem sání je otázka. Další věcí je co je povoleno aby to dostalo homologaci pro skup. N1, myslím si že moc povolených úpran nebude.
Zvuk nic moc výkon nic moc, je to tak 1,4 MPI, 8 ventilů. Výkon někde okolo 60 kW,co se dá zíksat ostrou vačkou, jinou elektronikou motoru popř. kitem sání je otázka. Další věcí je co je povoleno aby to dostalo homologaci pro skup. N1, myslím si že moc povolených úpran nebude.
Ještě lepší je fakt, že na tom videu měl Logan motor 215PS 1600ccm z Renaultu. S dvoulitrem to bude jiná liga...Gerhard píše: Je to docela pekny no ale Logany moc nemusim hmm
Zkrátka do kategorie S2000 se chystá Renault pod záštitou "lidového vozu" Dacia. A něco alespoň malinko podobného jsem čekal na Šumavě
Přesně tak, ale čekal jsem právě alespoň snahu. Ostatně ty Lady 2105 a 21074 mi přišly jako historické N1 (jely v H10) a i bez smysků se dá jet rychle! Evidentně bez snahy o tempo mi přišly i Peugeoty 206 RC, Escort RS2000 a zejména BMW 325. Možná právě proto se u nás po vzoru maďarů Lady začínají stále čím dál víc objevovat...-zs- píše:Asi takhle, ten S2k je podporovanej přímo Dacií resp. Renaultem, tendle vůz je postavenej individuálně a dost možná že v Dacii ani neví že nějaký takový auto je.
Zvuk nic moc výkon nic moc, je to tak 1,4 MPI, 8 ventilů. Výkon někde okolo 60 kW,co se dá zíksat ostrou vačkou, jinou elektronikou motoru popř. kitem sání je otázka. Další věcí je co je povoleno aby to dostalo homologaci pro skup. N1, myslím si že moc povolených úpran nebude.
Naposledy upravil(a) M.S dne ned úno 04, 2007 9:14 pm, celkem upraveno 1 x.
A nebylo jo?Jinak na S2000 sem zvedav jak si proti ni za rok bude stat Fabie IIM.S píše:Ještě lepší je fakt, že na tom videu měl Logan motor 215PS 1600ccm z Renaultu. S dvoulitrem to bude jiná liga...Gerhard píše:Je to docela pekny no ale Logany moc nemusim hmm
Zkrátka do kategorie S2000 se chystá Renault pod záštitou "lidového vozu" Dacia. A něco alespoň malinko podobného jsem čekal na Šumavě
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů