Moderátoři: Olda, -Ondra-, martin_100, Leoš H

Odpovědět
Uživatelský avatar
Multi
Příspěvky: 466
Registrován: čtv črc 28, 2011 7:45 pm
Bydliště: SK

Příspěvek

Prečo by to nemalo zvládnuť?? Tie motory sú skvelé, je to euro 4 mali sme také 3 v TGLkách, tie 240tky boli maxilmálne spoľahlivé. Na jednom aute sme spravili od nova 704 000 km to bol ročník 2007 a tomu motoru nič nebolo. O tom C sa hovorí že je to do kolony taká pomalá jednotka. Inak ak chceš bez adblue v kľude TGM aj euro 5 a EEV tiež je bez adblue, obrovská výhoda oproti konkurencii ;)
sob lis 19, 2016 4:43 pm

Uživatelský avatar
jog!n
Příspěvky: 730
Registrován: sob bře 25, 2006 6:54 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Díky za odpověď, no slyšel jsem že v tom euro 5 je už dost elektroniky navic oprot čtyřce
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí :D
http://kontejnery.ic.cz
pát lis 25, 2016 10:23 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 4261
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

rychlost ,,C,,-Crawler-plazivá,pro pomalé pojíždění,vyjetí při zapadnutí apod...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob lis 26, 2016 1:19 am

Uživatelský avatar
jog!n
Příspěvky: 730
Registrován: sob bře 25, 2006 6:54 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Neřešil jste někdo jestli jdou na TGM 15.240 dát 22,5 kola?
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí :D
http://kontejnery.ic.cz
stř lis 30, 2016 9:43 pm

ludík
Příspěvky: 2
Registrován: pát bře 03, 2017 3:04 am

Re: MAN TGM

Příspěvek

Nazdar pánové,

budu kupovat MAN 18.250 a je na něm kontejnerová nástavba, chci se především zeptat, vím že je tato verze motoru nejslabší. Máte někdo zkušenosti s tímto výkonem nebo autem je to model 2012. Budu na něm vozit standartní věci písky, kamenivo, bagry (váhově cca 7 - 10 t). Vše nejčastěji do 100 km kolem komína. Jak je to s výkonem stačí nebo s toho budu zklamaný. Kluk co na tom jezdí mi říkal, že s 9 t nákladem, jezdí po silnici na velkou řadu (prý malou na silnici ani nepotřebuje, pouze při rozjezdech atd.) a že s problém s výkonem nemá, prý má motor dobrý krouták. Budu rád za jakékoliv info. Je to muj první man. Ted mám dafa 12 t také kontejner 6-ti váec 180 koní a jede jak blbý, jsem s ním max.spokojen.
pát bře 03, 2017 8:57 am

Uživatelský avatar
jog!n
Příspěvky: 730
Registrován: sob bře 25, 2006 6:54 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: MAN TGM

Příspěvek

Zdar, já mám TGM ko 15.240 a těch 240 koní je dle mého tak akoraát. Na 18ti tunu už mi to příjde málo.
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí :D
http://kontejnery.ic.cz
pát bře 03, 2017 7:57 pm

Uživatelský avatar
jog!n
Příspěvky: 730
Registrován: sob bře 25, 2006 6:54 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: MAN TGM

Příspěvek

Zajímalo by mne zda jde nějak zobrazit udaje z tachografu na dispeyi na palubovce?
Na přechodu pro chodce, drtí TATRA důchodce. Důchodce se vrtí, ale tatra drtí :D
http://kontejnery.ic.cz
pát bře 03, 2017 7:58 pm

stavitel1
Příspěvky: 7
Registrován: ned pro 14, 2014 5:19 pm
Bydliště: okres NR

Re: MAN TGM

Příspěvek

TGM 18.250 e5 máme v práci ako odťahovku vozíme plošiny a stavebné stroje, je to 8-kvalt manuál ale výkon nič moc ... ale asi je tam zle zvolený prevod v diferáku , lebo máme takéto aj ťahače 12 kvalt automat a to ide slušne
ned bře 05, 2017 6:10 pm

ludík
Příspěvky: 2
Registrován: pát bře 03, 2017 3:04 am

Re: MAN TGM

Příspěvek

Kluci, díky za info. Zdá se mi to taky málo (kdyby bylo více nezlobil bych se), protože chcu řešit ještě 12 t a tam chcu 6-ti válec s 250 koni, takže si myslím, že to bude stejný motor a převodovka. No, ale zkusím to, je to e5 se 130 000km v dobrým stavu, zachovalým tak uvidím a dám vědět. Kámoš má taky 18 t s 250 konama, ale cf75 dafa a říkal, že ho výkon nenechal ještě ve štichu, ale kdyby byly ještě 1/2 v převodovce nezlobil by se. No uvidím.
pon bře 06, 2017 2:05 am

antonin syrovy ml.
Příspěvky: 611
Registrován: stř říj 31, 2007 6:31 pm
Bydliště: Loučná nad Desnou

Re: MAN TGM

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek
stř bře 15, 2017 9:05 pm

Sportback
Příspěvky: 77
Registrován: ned bře 23, 2014 12:56 pm
Bydliště: Zlin

Re: MAN TGM

Příspěvek

Zdravím.Je tu někdo s Manem tgm 15.290 E6-zajímá mě v jak vysokých otáčkách běží motor a jak dlouho když se vypaluje filtr při stání?A ještě jáká je spotřeba při jěždění kolem komína
ned dub 16, 2017 12:07 pm

Safky
Příspěvky: 3228
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Re: MAN TGM

Příspěvek

to Sportback:
Máme TGS 26.320 6x2/2 BLS + ramenový nosič kontejnerů Fornál, jezdíme pouze po železárnách, DPF filtr se nám nepodařilo vypálit za jízdy, po 8.000 km jsme vypalovali ručně, venku bylo 10 C, olej měl 80 C, na začátku byly otáčky motoru 1200 ot/min, ke konci se to zvedlo na 1600 ot/min, vypalovalo to přesně 60 min. a sežralo to +/- 12 litrů nafty ...
Tatra + MAN = Superstroj!
ned dub 16, 2017 6:56 pm

Sportback
Příspěvky: 77
Registrován: ned bře 23, 2014 12:56 pm
Bydliště: Zlin

Re: MAN TGM

Příspěvek

Zdravím safky.Té nafty je celkem dost.Tak to se děsím nového auta.
pon dub 17, 2017 8:58 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host