Moderátoři: Olda, -Ondra-, martin_100, Leoš H

Odpovědět
Zradylko85
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 133
Registrován: čtv srp 08, 2013 2:53 pm
Bydliště: na vesnici

Re: MAN TGX

Příspěvek

čau chlapci chci se zeptat na Mana 480 do sklápěcího návěsu 50M jakou mate spotřebu ?,,,,,,,,? jak jsou na tom brzdy děkuji
stř dub 26, 2017 3:43 pm

milanf22
Příspěvky: 24
Registrován: čtv bře 21, 2013 12:07 am
Bydliště: hlučín

dařba

Příspěvek

tento týden 2x prasklej píst
Man TGX 440 E5 570 000 km
Man TGA 430 E3 980 000 km
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
stř kvě 10, 2017 7:09 pm

Der Sankte
Příspěvky: 618
Registrován: pon úno 04, 2013 10:57 pm
Bydliště: Praha

Re: MAN TGX

Příspěvek

Tak po 14 dnech na TGX mě napadá pár otázek. Je to rok 2011 najeto 680 tis., manuál. Vzhledem k tomu, že jsem přešel z MANu ME, který měl skoro 1 600 000 tak si přijdu, jak ve fungl nové káře, ale i tak je pár věcí, které mi přijdou divné.

Řazení na můj vkus jde trochu těžko, přirovnal bych to k Actrosu 2004, který má ale 1 400 tis.. Samozřejmě že se na to dá zvyknout, jen si říkám, jestli tedy není něco špatně a není na místě to nějak řešit?
Po ránu, ale při teplotách cca 5 stupňů, to nechce řadit půlky na některých kvaltech. Po cestě cca 25 min. na nakládku už ok. Ale když si představím, jak to bude vypadat v zimě až bude i přes den pod nulou, co s tím?

Během dne už pak vše funguje jak má. Auto je z Německa údajně po 2. majiteli.

Jsme menší rodinná firma, takže rada typu odvez to servisu a dej jim týden na to ať to opraví je k ničemu :D
pracovně: MAN TGX 24.440 - r.v. 2011
pracovně ex : MAN ME 18.280 - r.v. 2003, M-B Actros 1831 - r.v. 2001
soukromě: VAZ 2106 (1600) - r.v. 1979, VAZ 2101 (1200) - r.v. 1974

Veteránista už jen soukromě :D
sob kvě 13, 2017 9:18 am

Ivan Hofman
Příspěvky: 1617
Registrován: úte led 01, 2008 12:18 am
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Re: MAN TGX

Příspěvek

Nové bovdeny a skontrolovat zdali posilovač správně posiluje , ohledně půlek jednou mi pomohlo do hadičky co jde k půlkám vstříknout trochu oleje aby se promazala gumička na půlkách , když to de nasucho tak by se mohla stříhnout. Nevím jak u 440 ale u 430 je dobré každých 90 tis přejít vůle na ventilech .
sob kvě 13, 2017 10:51 pm

Michelin999
Příspěvky: 244
Registrován: ned dub 29, 2012 10:06 pm
Bydliště: Nitra

Re: MAN TGX

Příspěvek

ObrázekObrázekObrázek
pon kvě 15, 2017 11:48 am

milanf22
Příspěvky: 24
Registrován: čtv bře 21, 2013 12:07 am
Bydliště: hlučín

Re: MAN TGX

Příspěvek

doporučil bych bovdeny u převodovky a pod kabinou odpojit a zkusit jestli jdou volně ( pokud teda nemáš hydraulicke řazení) , bovdeny mají na sobě značky a měly by být spravně vedeny , jeden bovden v náhradě stojí cca 2000
Já ted měnil jeden na našem tgx , a drhnul jen když byl trochu ohlej . když jsem ho narovnal tak chodil celkem pěkně . Pokud je nemaš očividně rezave nebo prodřené, tak bych je preventivně nechál prokápnout něčím vhodnným.
To co psal Ivan je taky dobra rada, + ještě trošku promáznout spojkový valec neuškodí.
Máš najeto 680 000 . olej se děla co 320 000 takže výměna by měla být před 40 000. jestli výš že byl měněnej, tak aspon zkontroluj hladinu. Pokud máš intarder tak bych výměnu dělal co 100 000 ... jelikož ho vypustíš jen asi polovinu.
Ted už jen záleží jestli máš E4 nebo E5 :D at víš na co se připravit :)
pon kvě 15, 2017 6:08 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host