Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
A druhá část mého výletu (první část byla s TGL v sekci TGL)....a ta zajímavější část výletu, byla s ?ahykem 18.430 TGA z Prahy do Liberce. (Aneb jak jsem objevil Ameriku:-) ):
No...v první řadě...sice ten interier je celkem shodnej s TGL, tak bylo hned cítit, že sedím o metr a půl výše, navíc i sedačka a odpružení kabiny je (logicky) někde uplně jinde. PřevodovkaZF 16° : čím víc kvaltů - tím víc zábava - a to celkem sedí. Moc se mi líbí Comfort-Shift-tlačítko na palec na řadičce, který se při jízdě dá používat místo spojky.
Ve spojení s tempomatem, který má ovládání na volantu jsem nohy při jízdě na dálnici mohl mít vystrčený třeba z okna
Jen pozor....není dobrý při jízdě v koloně zkoušet ty tlačítka na volantu...a hlavně si plést přidávání hlasitosti rádia (levá ruka) a přidávání rychlosti tempomatu (pravá ruka)
No...v první řadě...sice ten interier je celkem shodnej s TGL, tak bylo hned cítit, že sedím o metr a půl výše, navíc i sedačka a odpružení kabiny je (logicky) někde uplně jinde. PřevodovkaZF 16° : čím víc kvaltů - tím víc zábava - a to celkem sedí. Moc se mi líbí Comfort-Shift-tlačítko na palec na řadičce, který se při jízdě dá používat místo spojky.
Ve spojení s tempomatem, který má ovládání na volantu jsem nohy při jízdě na dálnici mohl mít vystrčený třeba z okna
Jen pozor....není dobrý při jízdě v koloně zkoušet ty tlačítka na volantu...a hlavně si plést přidávání hlasitosti rádia (levá ruka) a přidávání rychlosti tempomatu (pravá ruka)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů