Stránka 112 z 126
Re: MAN TGA
Napsal: úte led 08, 2019 7:01 pm
od Melda
Zavřeli nám v našich končinách pneuservis na nákladní auta. Tuto skutečnost jsem chtěl alespoň částečně řešit čínskými pákami zn. TDL- TD 400. Na videu je to pro Číňana úplná sranda svlíknout gumu.
https://www.youtube.com/watch?v=a6Cun2oJrQc Já ale u toho trpím, padám na hubu, když se páka sklouzne, teče ze mě pot když nemůžu dostat patku přes ráfek no děs běs. Asi bych do toho po druhý nešel.
Re: MAN TGA
Napsal: úte led 08, 2019 8:09 pm
od Ivan Hofman
Taky jsem si je pořidil, základ je to asi pořadně namazat aby se to klouzlo , a co jsem zápasil s balonem tak to chce podložit 10 cm špalíčkem aby to vychazelo do prohlubně na ráfku, taky ještě nemám ten fortel, kolega to maže řepkovým olejem
Re: MAN TGA
Napsal: úte led 08, 2019 10:13 pm
od pavel 815
...jestli on ten číňan v reklamě nesundává 22,5 gumu z 20tkovýho disku...
Re: MAN TGA
Napsal: stř led 09, 2019 10:57 am
od Zrzek19.33TBV
No já jak neměl z nápravy přehodit gumu a zpátky na nápravě do 3/4 hod. tak jsem byl nervózní a vzteklej. Jde o to mít dobrou palici na odrážení patky a pak správný grif. Mluvím o balónu užovky jdou o něco hůř.
Re: MAN TGA
Napsal: sob led 12, 2019 1:28 pm
od oro
U nás jsou pneu, ale nemaj vždy čas jak já potřebuji......náhradní kola a gumy nemám.. tak jsem si to koupil taky....není to žádna hitparáda, ale alespoň to jde. Třeba jsem chtěl sundat ze staryho disku Liaz který má ten prstýnek vice ve středu disku a to teda nešlo , tak teda to nestojí ten šrot za tu dřinu...otočit, zpátky otočit a ne a ne a ne...… ale Manacky v poho… jako celkem v poho… jako že vůbec aspoň to jde ,ale ne každý den....to je dřina. Zkoušel jsem to i různyma pákama, jako stara zouvací páka velká a nějaký list z péra...ale to je garažo dřina jak debil.....ta nemám za potřebí
Re: MAN TGA
Napsal: sob led 12, 2019 2:17 pm
od Melda
Re: MAN TGA
Napsal: sob led 12, 2019 11:27 pm
od pavel 815
Tak ono je rozdíl shazovat novou čistou namazanou gumu z čistého disku a nebo zarezlou napečenou šlupku...
Re: MAN TGA
Napsal: pon led 14, 2019 7:20 pm
od Melda
Rozleptal mi olej těsnění horního víka intercoleru a fičí mi z něho v rohu vzduch. Jak jde sundat coler dolů. Asi blbě co. Mám motor D2866.
Re: MAN TGA
Napsal: stř led 16, 2019 6:17 pm
od Melda
Tak po několika marných pokusech sundat chladič vzduchu samostatně jsem sundal směrem dolů oba společně. Chladič přetěsnili ( těsněním oleji odolným ) do druhého dne za 2500,-.
Re: MAN TGA
Napsal: čtv led 17, 2019 11:22 pm
od Zrzek19.33TBV
A to si byl šťastný, že se zbavis liazky a tady taky makáš kolem auta, ale o něco míň
Re: MAN TGA
Napsal: sob led 19, 2019 6:30 pm
od Ivan Hofman
Chladice tahám směrem nahoru , vodní a intercoler, klimu tam nechávám. Je potreba ale z chladiče odďělat jeden držák a samozřejmě saharu a vrtuli. S lizem se to nedá srovnávat .
Re: MAN TGA
Napsal: sob led 19, 2019 6:33 pm
od Ivan Hofman
Re: MAN TGA
Napsal: sob led 19, 2019 7:13 pm
od mikac
a co tomu je ? ty motory man jsou tak špatné ? je to tu co chvilka
Re: MAN TGA
Napsal: sob led 19, 2019 8:43 pm
od Ivan Hofman
Ty stary co maj řadový čerpadlo a každou hlavu zvlášť tam jsem to měl bez problému 1,2 mio v pohodě , tady co budu měnit motor tak má pres 1,2 mega ale už dodělává tak než se v tom hrabat tak tam šoupnu tem má mít 650 , zajetej
tam se na trysky a čerpadlo nesáhlo. Co se týká D 2066 comonreal ( hlava v celku ) tak tam už jsem dával 2x trysky a 1 x čerpadlo a teď se mi pri 900 tis propálil píst. ( ale jinak se za 900 tis nic kromě tech trysek nedělalo) takzě se teď bude dělat motor , vložky písty šály . Kdyby nebila prasklá hlava na 2 mistech mezi ventilama tak by to bylo veselejší. ( Hlava okolo 120 tis)
tak se uvidí ,hlavně aby to potom vydržel spodek . Šlo by koupit motor na vrakáči nebo auto ale to má naběháno okolo nebo pres mega tak to by nemělo cenu když to auto chci jestě nejakou chvili provozovat
Re: MAN TGA
Napsal: ned led 20, 2019 5:30 pm
od Melda
Chladiče jsem tahal z kanálu nahoru. Měl jsem sundaný oba držáky chladiče a 3cm silnej plastovej rámeček na trychtýři u vodního chladiče. Vrtule zůstala na motoru.
Odstranil jsem i to, proč mi auto jelo šrekou. Chce to obě péra (hlavní listy) od stejného výrobce.