Stránka 75 z 89

Napsal: sob zář 12, 2015 6:37 pm
od milcib 58@gmail.com
Obrázek
Nástavba UDS 214

MAN - TGX 18.440 BLS 2011 automat

Napsal: ned zář 20, 2015 9:04 pm
od Napra1984
Zdar chlapi, měl bych takovou prosbičku. Nemohli by jste mi napsat reference na toto auto nemám s Manem žádné zkušenosti. Všeobecný názor, vaše zkušenosti, auto by mělo jezdit ve sklápěčce. Díkas za odpověď

Napsal: ned zář 20, 2015 9:40 pm
od Ivan Hofman
Ahoj , teď sem si z německa pritahnul tohle Obrázek

Napsal: ned zář 20, 2015 9:44 pm
od Ivan Hofman
Ještě s tím nemám moc skušenosti , mám jinak 5 tga , jedno s automatem. Leješ naftu, vyměnuješ olej a pneu a jezdíš :lol: co chceš konkrétně vědět? K tga ti mohu něco zdělit. Jinak to tgx je euro 5 440 s manuálem.

Napsal: ned zář 20, 2015 10:03 pm
od TeSi
Ivane, jak ti šlape automat v tom MANu? Má to 12tku nebo 16tku? Co couvání, má to nějakej plazivej režim spojky?

Napsal: ned zář 20, 2015 10:17 pm
od Ivan Hofman
Automat šlape dobře, akorát pred kopcem si dám manuál a do zatáčky si podřadím o 2 kvalty dolů a na 1500 otáček to vyjedu. Jinak nic proti automatu nemám, nesmíš na tom stát jako na rejči. Pri normální jizdě to rozjedu , při 12 stech mírně povolím plyn a samo to tam spadne . Spotreba jezdí za 36 ale i 42 zálezí na terénu. Když to klouže tak je lepší dát manuál . Na poli při vyklopení , vypnu abs, dám uzáverku , manuál 3 a plnej :lol: mám tam DM a RM ale ješte jsem to nepouzil. Jinak bych se automatu vůbec nebál , v tom terénu je to kapku slozitejší ale dávaji to i do 4x4 . Škoda že to tgx co jsem pritáh to nemá , jsou tam lanovody a de to trochu tíž. Jo mám 12 a někdy to řadí i o dva kvalty.

Napsal: ned zář 20, 2015 10:54 pm
od TeSi
Máme to právě v jednom Ivecu a je to jediný auto, do kterýho se těším, když si jdu zajezdit, tak mě zajímalo, jestli máš podobný zkušenosti. Každýmu bych to na týden vrazil, ať se naučí využívat krouťák a netočí to jak Liazku... A alespoň když to dáš řidiči lopatě, neoddělá ti za dva dny synchron jako u manuálu...

Napsal: ned zář 20, 2015 11:36 pm
od Jarda92
ještě jedna z předchozího zaměstnání :) možná i jedinej MAN co měl jihotrans s retardérem :)
Obrázek

Napsal: stř říj 07, 2015 1:23 pm
od insanetoy
Zdravim chlapi mam otazku ohladne noveho TGX Euro 6. Na cistonovom tahaci mi ide strasne tazko odopnut naves. Zatlacim poistku a taham paku a tocni k sebe ale ona nejde. vzdy mi musi nejaky kolega pomoct a vsi silou to potiahnut za sebou aby to pustilo. Na scanii sa ta paka potlaci dopredu ale ide to dvomi prstami. Je to normane alebo je na to daky figel? Kolegovia tvrdia ze to ma man spatne poriesene ale predsa to nemoze byt taky problem ked je tocna jost ako vsade inde.

Napsal: stř říj 07, 2015 6:45 pm
od Luděk Robl
Obrázek
Nová várka tahačů na Jihotransu :)

Napsal: stř říj 21, 2015 8:15 pm
od antonin syrovy ml.

Napsal: čtv říj 22, 2015 3:11 pm
od Luděk Robl
Čsad Jihotrans nakupuje kamiony ve velkém :)
Obrázek

Napsal: stř říj 28, 2015 4:53 pm
od Bagr
Zdravím všešchny, https://www.manted.de/manted/epl/einsti ... a1e571b8a7
Dá se na tomto webu stáhnout 3D modely kabin MANu všech typových řad ? Nejlépe, aby se to dalo otevřít v AutoCadu nebo 3DS Maxu. Vyžaduje to po mě heslo a přihlašovací údaje. Pokud z vás má někdo přístup na tento web ozvěte se děkuji :-)

Napsal: stř led 20, 2016 8:58 pm
od Ivan Hofman
Obrázek

Napsal: sob led 23, 2016 2:24 pm
od Bagr
Ivan Hofman další TGXko do vozového parku ? :wink: