Stránka 3 z 7

Napsal: ned říj 31, 2010 9:02 pm
od martin440
tipuju do 180-200atm

Napsal: ned říj 31, 2010 10:05 pm
od kruji
martine, asi jo, ale při provozu. Já to radši ani nezkoušel zapnout, aby mě tam zůstal nějaký olej na dojezd, páč ten olej prý i maže ložiska v kole.
Před odjezdem jsem strčil klacík do nádržky, a byla naplněná do dvou třetin. Usoudil jsem, že by to mohlo vydržet.

Napsal: ned říj 31, 2010 10:09 pm
od kruji
Davide, balony mám už z výroby.

Napsal: stř pro 29, 2010 6:57 pm
od Pospi
Já jsem pořídil TGA 26.480 6x6 s Hydrodrive.Akorát mi vadí že musím nejprve zapnout Hydrodrive a potom teprve uzávěrky.Docela bych uvítal jestli můžete někdo poradit jak to přepojit na spínači aby šly nejprve uzávěrky a potom až předek nebo jestli je možný samostatný vypínač na předek.Díky za radu Pospi.

Napsal: stř pro 29, 2010 7:28 pm
od TeSi
Pospi> Sice OT, ale koukal jsem a musím chválit, nádherný MANík. Nedávno jsem ho viděl tuším v DE na prodej.

Napsal: pát pro 31, 2010 10:07 am
od TUČEK
Naše firma ted taky kupuje lesovozy s hydrodrivem taky to je na balonech a taky jim teče olej nekde od přednich kol.V servisu se prvni zeptali jestli davaji na předek řetězy když řekli že ano tak dostali takovy pojeb že čuměli jako telata.Okamžitě to zakazali a pokud se to bude opakovat tak se zaruka neuplatnuje.Jsou to 2 až 6 měsicu stare auta.

Napsal: sob led 01, 2011 4:50 pm
od Pospi
Zdarec TeSi,bohužel nevím co je to OT tak prosím o upřesnění. Taky máš dobrá auta já nyní řeším za MANíka vlek a nevím jestli koupit tandem ,který má menší ložnou plochu(občas vozíme i palety s materiálem), nebo trojnápravu s točnou a delší ložnou plochou.Jak se vám jezdí s tou točnou? Co se týká toho Hydrodryve tak mne napadlo dát za spínač na spínací proud pro Hydrodrive ještě jeden spínač který by ho spínal až jako poslední po uzávěrkách nebo ve kterémkoliv pořadí jaké by bylo potřeba. Vnávodu píšou že je hydrodryve je konstruováno na použití celkem cca 2000Mh. Potom mi příjde zbytečné zapínat předek se studeným olejem na to kde by stačilo zavřít mezinápravovou nebo nápravovou uzávěrku na rozjezd nebo vyjetí třeba jenom 5m. Dále jsem se dočetl že pokud je venkovní teplota okolo 0 stupňů je nutné před rozjezdem s Hydro zapnout ho na 5-10 min bez jízdy aby se ohřál olej,což má logiku a každý slušný řidič nebo strojník pokud používá jakoukoliv hydrauliku to dělá.Děkuji za vaše názory a rady Pospi

Napsal: ned úno 20, 2011 9:36 am
od kacer.da
Tuček
S těma řetězama na hydrodrive už jezdím druhý rok . Žádný zásadní problém s tím nemám ,jenom jsem si dal na ty hadice ty plastové ochrany ,páč poprvé mně to ty hadice trochu načalo , ale po výměně už je tam mám rok a jezdí to . A v servisu jsem se ptal , a žádný problém s tím nebyl . :D :D

Napsal: ned úno 20, 2011 12:49 pm
od Pospi
Tak jsem byl s MANem na servisu v něměcku a poradil jsem se tam s mechanikem jak předělat to zapínání HydroDryve. Vytáhnul mi z počítače číslo drátu který musím přepojit na samostatný spínač,tak už jsem si to udělal a je to paráda. Když potřebuji jenom rozjezd na uklouzaném stačí zapnout jenom uzávěrky a když nepomůžou tak si mohu zapnu samostatně předek.Zdarec Pospi :D

Napsal: ned úno 20, 2011 4:22 pm
od TUČEK
kacer.da:je to možne ja mana nemam pišu jen co řikal klučina co s tim jezdi.Někdo hydro chvali jini nadanaji ja předek nemam tak to neřešim :D

Napsal: ned úno 20, 2011 5:10 pm
od kruji
Pospi, hoď sem nějaký popis práce, nebo aspoň číslo toho drátu. Už jsme se o tom bavili ve firmě, že by to bylo dobré. Dík

Napsal: úte úno 22, 2011 7:05 pm
od Pospi
Zdravím kruji, rád se podělím o svoje zkušenosti a budu jenom rád když to bude k užitku i druhým. Tak že jednoduše vytáhnul jsem z přístrojovky kruhový vypínač na předek a uzávěrky a z něho vedoucí drát číslo 92 125 jsem přecvaknul.Jeden kones jsem připojil kablíkem k jednomu volnému vypínači na přístrojovce pokud tam nemáš volný vypínač v německu stojí originál 32Euro nebo tam dáš jakýkoliv jiný a od tohoto vypínače zpátky ke druhému volnému konci co jsi přecvaknul.A je to hotovo. Pokud chci jenom uzávěrky tak nechám přídavný vypínač vypnutý a kruhovým vypínačem zapnu jenom uzávěrky když k tomu potřebuji předek zapnu ještě přídavný vypínač já mám ten originál ještě při zapnutí podsvícený tak pěkně vidím jestli je zapnutý nebo vypnutý,pokud chci jenom předek zapnu kruhový na předek a k tomu také přídavný vypínač. Když už tady takhle píšu kdysi dávno jsem si přepojoval zadní pozičky (tykadla)na vleku tak že mi při zapnutém blinkru přeblikávala pozička v tykadle střídavě s blinkrem.Bohužel ten vlek už nemám a nevím jak to na novém přepojit aby to fungovalo.Může mi tady někdo poradit .Já jenom vím že se tam nějak zběsile připojoval mínus na plus v pozičce a blinkru. Díky za radu Pospi

Napsal: úte úno 22, 2011 7:34 pm
od fany 3
Pospi:z pozičky dáš kostru na + u blinkru(doufám že to píšu správně)mám to taky tak udělaný.

Napsal: úte úno 22, 2011 7:52 pm
od kruji
Pospi, dík, princip je mi jasný. Ten kruhový vypínač se jenom vytáhne z palubovky, nebo je nutno demontovat celý panel s vypínačama?

Napsal: úte úno 22, 2011 8:13 pm
od Pospi
Fany 3 díky za typ vyzkouším to přepojit.Kruji jenom ho podrejpneš šroubovákem a je venku.Čau Pospi