Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Nove vozidla u firmy Ds brno http://www.dsbrno.cz/files/soubory/Refe ... my/MAN.JPG
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Hlavně tramvajové tratě a silnice http://www.dsbrno.cz/
Safky je to tom,že nedělají autodopravu,ale jezdí sami pro sebe,ve městě,pod malýma bagříkama a ten přední náhon potřebují,páč jezdí sypat výkopky na černovickou skládku... Každopádně to u nich bude s těma E6tkama asi zajímavý,ty auta se v tom jejich režimu práce nemají šanci zahřát...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
No když jsem koukal na DS Brno a přečetl si co dělají, tak bych šel asi do natahováku kontejnerů na podvozku 6x2 + hydropohon přední nápravy nebo 6x4-4 (je to klasická 4x4 + vlečená natáčecí a zvedací náprava). Spotřeba nebude o tolik větší, ale naložím o cca. 4 t víc než na 4x4, pokud bude mít 3-osý podvozek krátký rozvor (2900 mm), je poloměr otáčení 13,9 m, oproti 15,0 m u 4x4. 3-osé auto bude delší jen o 35 cm, takže ani celková délka nebude problém. No a natahovák má výhodu, že se může použít i kontejner s vysokými bočnicemi, protože se položí na zem a naloží ho i malý bagr, může se odložit na místo, a auto dělat jinou práci. Kontejner se dá použít i jako přepravník malé stavební mechanizace místo přívěsu, který bude potřebovat ta 4x4 sklápěč.
Pro představu výkresy (TGM 4x4, TGS 6H4-4 BL, TGS 6H4-2 BLS, TGS 6x4-4 BL):
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 0225_1.pdf
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 2961_1.pdf
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 2943_1.pdf
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 2891_1.pdf
Pro představu výkresy (TGM 4x4, TGS 6H4-4 BL, TGS 6H4-2 BLS, TGS 6x4-4 BL):
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 0225_1.pdf
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 2961_1.pdf
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 2943_1.pdf
https://www.manted.de/manted/zeichnung/ ... 2891_1.pdf
Tatra + MAN = Superstroj!
...moc se neorientuju v cenách Manů,ale nevyšlo by jedno takové auto stejně draho,jako dvě tady ty 4x4 s Molčíkem? Navíc pro ně je ideál co nejnižší auto,dělají pod trolejema běžně za plného provozu,takže málo místa na zbytečné sundávání kontíku,pak při navážení pod troleje zpátky určo sypou do boku,takže ten kontík až zas tak ideál nebude.Nevím jestli to tak funguje pořád,ale co jsem viděl tak si do Brna na plac naváží písky,skrývky a štěrky soupravou Man 8x4+tandem a to pak dle potřeby nakládají na sóla jezdící po stavbách.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Natahovák s kontejnerém S3 existuje, dělá ho Meiller, ale levné to nebude ... No a pokud jde o podvozek 4x4 s celkovou 18 tun, asi si špatně nevybrali, MAN TGM 18 t 4x4 je asi nejlehčí co jde koupit na trhu, Iveco Trakker bude těžší, MB Arocs cenově asi mimo mísu, Scania a Volvo asi to samé, Renault nevím.
Ekonomicky si pořád myslím, že ta 4x4 je úplný úlet, ale musím uznat, že už asi nenajdou dopravce co by jim to jezdil za 400,- Kč/hod. Když bych to vzal čistě ekonomicky a hodně radikálně, možná by vyšlo lépe pořídit traktor s přívěsem (pokud jezdí jenom po Brně), spotřeba asi horší, ale pořizovací cena by měla být lepší a legislativně je to úplně v pohodě (chybí tachograf, E6 není třeba, ...).
Ekonomicky si pořád myslím, že ta 4x4 je úplný úlet, ale musím uznat, že už asi nenajdou dopravce co by jim to jezdil za 400,- Kč/hod. Když bych to vzal čistě ekonomicky a hodně radikálně, možná by vyšlo lépe pořídit traktor s přívěsem (pokud jezdí jenom po Brně), spotřeba asi horší, ale pořizovací cena by měla být lepší a legislativně je to úplně v pohodě (chybí tachograf, E6 není třeba, ...).
Tatra + MAN = Superstroj!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů