Stránka 2 z 5

Napsal: sob dub 19, 2008 10:08 am
od david
pavel trucker píše:Nevim co seš jetli dealer kterej se snaží mlžit nebo jen o tom nic nevíš nebo tak něco
Se nesnažím mlžit, jen tu prezentuju můj názor na věc (stejně jako ty). A pokud se jednou přesvědčím, že máš pravdu, přiznám to.

Napsal: pon dub 02, 2012 11:28 pm
od zdenek K7
chlapici skromny dotaz, man 19.430 2rady.Nejdou spateckovy svetla jak kozel tak vagon nevyte nekdo co stim??? :( diky za kazdou radu zdenek
nebo aspon kde zhruba hledat???

Napsal: úte dub 03, 2012 11:28 am
od CD242
Ahoj Zdenek,

Napadlo mi ci to nemoze byt cidlo spiatocky ci ako sa to spravne nazyva. U osobnych aut je to v prevodovke a ako to je u nakladnych neviem. Mozno by to mohlo byt tym kedze pises ze ti nejdu spiatockove svetla na tahaci a ani na navese. Daj potom vediet co to bolo som zvedavy ;)

Pekny den :)

help

Napsal: pon zář 24, 2012 9:18 pm
od oro
ahojik...moje stará vrána protestuje a nejede přes 1300ot....filtry nové všechny...snad ,že by pedál?

Napsal: pát zář 28, 2012 12:54 pm
od Ivan Hofman
Kabel,řídící tryska :roll:

Napsal: pát zář 28, 2012 2:36 pm
od oro
Servis diagnostika,1700kč v prdeli a auto nejede...pry 99 procent čerpadlo......akorát je mi divné že na malou řadu jede a velká už ne a to jak kdy...to znamená,že někdy 1300...to dá rozum,že to je nouzák a někdy 1600 a na malou chvilku normal a pak to klekne.....na konec při držení plynu to udělá taky...na max 1300...jesli to není tak schválně,že když stoji auto tak to omezuje...osobák na místě taky nevytočím jen 1300 ot/min...jdu na to......začnu od nárdže až do nevim kam....

Napsal: ned zář 30, 2012 8:25 pm
od Ivan Hofman
Já bych začal s tím kabelem,skoušel si rozdělat konce na kabině a u čerpadla prostřikat kontaktolem ,vyměnit kabel?10 min práce?začal bych tímto, to výš čerpadlo to je raketa si nechat opravit .min70 to máš pul auta.

Napsal: pát říj 05, 2012 8:23 pm
od oro
no tak jsem to opravil....myslel jsem si to,stáhl jsem do sucha nádrž,skleničku,profoukal trubky a super...ale jenom tyden...a stop...tak znovu to samy...trubky,skleniička a ostatní...hejbu kabely a nic...zitra to odpojím, fakt je , 1300 otáček a konec.................. ukradli mi motor...konec......nejede

Napsal: pon říj 08, 2012 7:03 pm
od oro
Aha ,dnes jede krásně.....najednou,,,,tak to neopravím......bud se to posere,nebo to pojede.....takhle ne

Napsal: pát říj 12, 2012 9:49 pm
od Ivan Hofman
Tak co oro ,colombo už si na to káp?

Napsal: sob říj 13, 2012 7:42 pm
od oro
Vubec normálně to jezdí v pohode akorát zase se sére gufero na náboji a prasklo lp pero Jinak luxus ........

porucha pokud netrvá,nejde opravit

Napsal: ned bře 03, 2013 8:16 pm
od oro
Teď s tím musím na veřejno...kluci ,kdo má zkušenosti se zadními ložisky s reduktory...kolik je potřeba dotáhnout....Já to lehce dotáhnu a o šestinu povolím a pojistím královskou matkou...ale zdá se ,že i to je hodně...protože se to trochu víc než je zdrávo hřeje.........proti jiným autum......a to je celkem zima...co v létě.....ještě když to povolím trochu ,tak nbych řekl,že to bude volné..............to je alchymie

Pro oro

Napsal: úte bře 05, 2013 6:12 pm
od Ivan Hofman
Dotáhnout matku na 550 poklepat,povolit o 60 a kontra matku dotáhnout na 500 jak jsem koupil tak prodávám :wink:

Napsal: stř bře 06, 2013 5:05 pm
od oro
JJ,DÍKY,,,,,,A JENOM SKROMNEJ TOTAZ....co myslíš...jakou teplotu by mohl mít náboj.......že na něm schne voda to je jasné.ale,,,,,,,tak nějak okusit rukou a teplé...to je 40 stupňů---třeba?-----45.....?

Víš druhé auto nemá reduktory,tak to nemám jak poměřit...jen na pumpě stál popelák tak jsem mu sahal na náboje a byli studený....vím otázka naložen vs prázdnej....jak dlouho jel v kuse...jestli furt stojí a já 70km jedu a pak to je těžky....jen vím,že se mi to nezdá...proto to rozhodím a pootočím...dík za hlasity přemejšelní...však dej relevantní hlášku

Napsal: čtv bře 07, 2013 8:40 pm
od Ivan Hofman
Jasně že reduktor bude teplejší než když tam jsou jenom loža,o kolik to teď taky nevím . Zejra jestli si spomenu tak šáhnu na náboj s reduktorem a dám vědet.jezdíme Dakar s hnojem na pole ,auta bez předku to víš to je adrenalín. Na zadku mám micheliny šipovej vzorek bez toho ani ránu.