Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: pon říj 07, 2013 7:39 pm
- Bydliště: cz
tohle ti nestačilo?
Ahoj,mám TGX 18.520 D38 ve 3900km olej do vody (výměník). Nyní mám problém s oranžovou kontrolkou se symbolem motoru (diagnostika) sem tam se rozsvítí a za nějakou dobu opět zhasne. Děje se nám to u třech tahačů a servis nějak moc neví co s tím... Máte někdo podobnou zkušenost?
poptám se mechošů od nás z dědiny, dělají v Manu, ale zatím pokaždý co jsem se ptal na nějakýho mana co bych event chtěl koupit tak řekli jen že poslední MAN DAS AUTO byl Comander EURO3
Ahoj,mám TGX 18.520 D38 ve 3900km olej do vody (výměník). Nyní mám problém s oranžovou kontrolkou se symbolem motoru (diagnostika) sem tam se rozsvítí a za nějakou dobu opět zhasne. Děje se nám to u třech tahačů a servis nějak moc neví co s tím... Máte někdo podobnou zkušenost?
poptám se mechošů od nás z dědiny, dělají v Manu, ale zatím pokaždý co jsem se ptal na nějakýho mana co bych event chtěl koupit tak řekli jen že poslední MAN DAS AUTO byl Comander EURO3
-
- Příspěvky: 63
- Registrován: pon říj 07, 2013 7:39 pm
- Bydliště: cz
Vašku , píšu po delší době. Začátek nové motorizace, jsem tak nějak očekával v tomhle duchu. Já jezdím s Manama od 2002 TGA 410 E3 R.V. 2002 najeto 900 000 tkm. opouštěl jsem ho ve 300 000 tkm,TGA 430 E3 R.V. 2005 najeto 750 000 tkm a teď poslední co mám je TGS 440 E6 R.V. 2016 najeto 16 000 tkm. A ty E3 jezdí do dnes, kolem komína bez větších investic. Na motorách vše původní vstřiky,čepadla, kompresory. A fa mi nabídla že po 16 letech strávených u nich si mám zkusit nakonfigurovat vozidlo. No a samozřejmě zase Mana.
Budu samozřejmě rád za jakékoli informace od tvých kamarádu mechaniků. Ohledně téhle motorizace.
Zatím díky
Budu samozřejmě rád za jakékoli informace od tvých kamarádu mechaniků. Ohledně téhle motorizace.
Zatím díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů