Stránka 1 z 2

MAN TGX D38

Napsal: pon srp 04, 2014 4:33 pm
od Das Auto

Napsal: stř srp 06, 2014 11:41 pm
od Multi
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: stř srp 06, 2014 11:56 pm
od TP
Koukám že ta e6 zláme V8-mičce vaz.No škoda :(

Napsal: čtv srp 07, 2014 8:44 am
od Globe
V8 se vůbec v Euro 6 nedělal, je tam problém s chlazením :(

Napsal: čtv srp 07, 2014 6:35 pm
od Pavel Šebek
Já v tom vůbec žádnou škodu nevidím, koně jsou a motory s méně válci se líp roztáčejí, tak co?

Napsal: pát srp 08, 2014 1:22 am
od TP
Tady bych těžce oponoval,V8 je jedinečná koncepce a jeho krouťák,průběh a zvuk nikdy šestka řada nedožene.
Je to ovšem věc názoru,někdo malé motory rád,osobně zastávám názor že obsah ničím nenahradíš a spoustou drátu,čidel a počitaču s desetilitru pořádnej tahač nebude.

Napsal: ned srp 10, 2014 9:58 pm
od mirazapletal
Tak říkat 15,2l malý motor je trošku přehnané.... objem tam je. Volvo to má podobně.

D38

Napsal: stř srp 27, 2014 9:25 am
od Martin Šturm
zajímavá videa k D38 najdete mj.zde: https://www.youtube.com/user/MartinSturmMAN

Napsal: ned lis 29, 2015 5:53 pm
od Túčko
Ahoj,mám TGX 18.520 D38 ve 3900km olej do vody (výměník). Nyní mám problém s oranžovou kontrolkou se symbolem motoru (diagnostika) sem tam se rozsvítí a za nějakou dobu opět zhasne. Děje se nám to u třech tahačů a servis nějak moc neví co s tím... Máte někdo podobnou zkušenost?

Napsal: sob úno 13, 2016 4:35 pm
od jozin
Ja pravda ze novy Man 560 opravdu jede a tahne jak svina-udelal jsem si test za Besancon,nemec s novym Manem,dlouhy krpal x km,nalozena cisterna,pak jsem snim mluvil na parkovisti jak jsem ho dojel,ja zelezne regale ,24t,nove fh500e6.Museli sme v pulce kopce zastavit oba za pomalym CS cargo,ten se pak zaradil zpet,nemec dal plny,jak taky a na kopcu mel 200metru fora....volvo se vubec nechytalo,ja jel podlahu,on taky rikal...Paradni motor v tom Manu,klobouk dolu,takhla spraskat fh neumi kazde auto.

Napsal: pon úno 15, 2016 10:23 am
od vn 2000
Tak zase 500 a 560 konikov je dost rozdiel. Ani by som sa necudoval ze Volvo sa nechytalo. :)

Napsal: pon úno 15, 2016 12:58 pm
od jozin
Ja bych nerekl ze to je o konich,jak pises.To neni vse,hlavni je kroutak a hlavne prubech.pubertalni napisy 530 na scanii treba,jsou na na oko dobre,nove fh je kdykoliv predjede,predevsim v rozjezdu se V8 vubec nechyta od scanie.ale zpet k tematu,novy Man je opravdu zdarile auto,hned bych to vymenil ze FH bez vahanii.a to nemluvim o jizde z kopce,motorovka na FH se vubec nechyta na intarder od Man,nema sanci s nim drzet tempo z kopce.

Napsal: pon úno 15, 2016 8:24 pm
od Ivan Hofman
Do tý doby než bude mít zaprášenej a zaládovanej chladič :lol:

Napsal: pon úno 15, 2016 9:56 pm
od vn 2000
MAN TGX D38, 15,2L 560k=2700nm tak to je topka! Volvo FH500, 13L (podla kw presne) 510k=2500nm ten MANik je uplne ina liga. Ma tu niekto este nejake skusenosti? Nebyt tej kabiny urcite super auto... aj ked asi bude lepsia nez v FH. :)

Napsal: úte úno 16, 2016 10:21 am
od jozin
kabina v Manu je podstatne prostornejsi nez u FH,nebyt te vymrdane lednice,nema chybu,v mech ocich.kabina fh je proti tomu mala a pred spolujezdcem primo priserna.papirove hodnoty znam,praxe je takova ze to fakt jede.