Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Je mi jasné, že Syner si bude jezdit pro sebe, ale 6x6 jako sólo je ekonomický nesmysl a v soupravě nosnost 26 tun taky nic moc. Divím se, že nešli třeba do TGS 8H6 BL, sólo auto bude asi jen o 1000 kg těžší než 6x6 = legálně uveze o 5 tun víc, v soupravě 29 tun, poloměry otáčení stejné (6x6 má menší rejde kol), délka větší jen o 70 cm, spotřeba kvůli tomu že mu chybí dělící převodovka + 1 diferák +/- asi stejná, samozřejmě pořizovací cena je jiní liga, ale nekupuji si auto asi na 3 roky ...
Pokud by byli hodně pokrokoví tak by šli asi do Tridemu TGS 8x4-4 BL, do extrémního terénu to není, ale na "normální" stavbu by to mělo stačit, další snížení spotřeby, užitečná + 500 kg, cena podobná jako za 6x6, obratnost o dost lepší než 6x6 ...
Pokud by byli hodně pokrokoví tak by šli asi do Tridemu TGS 8x4-4 BL, do extrémního terénu to není, ale na "normální" stavbu by to mělo stačit, další snížení spotřeby, užitečná + 500 kg, cena podobná jako za 6x6, obratnost o dost lepší než 6x6 ...
Tatra + MAN = Superstroj!
-
- Příspěvky: 629
- Registrován: stř říj 31, 2007 5:31 pm
- Bydliště: Loučná nad Desnou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů