Moderátoři: -Ondra-, martin_100, Leoš H, Olda

Odpovědět
Uživatelský avatar
david
Hlavní admin
Příspěvky: 5730
Registrován: úte úno 28, 2006 9:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No, tehdy to bylo ještě "zánovní". Naposledy jsem tohle auto viděl u jiný firmy (tamta firma padla) a už tak "zánovně" to zdaleka nevypadalo. Nevím jaký je teď aktuální stav ...
ned črc 22, 2012 9:34 pm

venouš
Příspěvky: 126
Registrován: sob bře 05, 2011 3:32 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek

jojo,to byl novátor.ten kluk co to jezdil je ted u nas ve firmě a ma FMX.říkal že to jezdilo jako pitomý :D
ned črc 22, 2012 9:46 pm

Uživatelský avatar
Multi
Příspěvky: 466
Registrován: čtv črc 28, 2011 7:45 pm
Bydliště: SK

Příspěvek

Pre fanúšikov MAN V8 mám zlú správu, inovované modelové rady s emisnými normami euro 6 sa už nebudú vyrábať ako V8 podla mojích informácii
ObrázekObrázek
sob říj 20, 2012 5:50 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

...to jsou bohužel správné informace, nicméně není třeba zoufat, v dokončovací fázi vývoje je nový motor do 500PS... a s postupnou integrací výrobních programů MAN a SCANIA si lze velmi snadno domyslet, jakým směrem se bude nabídka osmiválcových motorů MAN v budoucnu ubírat... a to by asi vůbec nebylo špatný, protože vidlicové osmiválce SCANIA jsou bezesporu jedny z nejlepších motorů vůbec
sob říj 20, 2012 10:46 pm

Bigas Jiri
Příspěvky: 87
Registrován: sob pro 19, 2009 9:18 pm
Bydliště: sestajovice

Příspěvek

úte bře 12, 2013 12:24 am

TP
Příspěvky: 1895
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Ty jo kooperace programu MAN a SCANIA,doufám že to neznamená že budu na Skanču místo slépky malovat psa :lol: :lol: :lol:
stř bře 13, 2013 11:43 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

to rozhodně nee, neboj, obě značky zůstanou zachovány samostatně, včetně všech jejich specifik a image :))
čtv bře 14, 2013 1:06 am

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 10:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Je v tom stejna ironie doby jako ze nejsilnejsi tahace Mack v Australii pohani motor Volvo, ackoli si Mack se svymi motory vystacil vzdycky sam.

Stejne tak byl MAN dlouho jedinej, kterej nabizel opravdovej tezkej tahac jako temer seriovy vyrobek. A tahle tradice zahyne a navic pokrivena tim, ze misto tradicnich vidlicovych motoru jednou nahradi jine, kdysi konkurencni. S motorem Scania to nebude pes ale kockopes.

Ale podle meritek dnesni doby je to spravedlive a zcela v poradku: kdyz neco nedokazes prodat, nemuzes to vyrabet.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
čtv bře 14, 2013 2:43 pm

TP
Příspěvky: 1895
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Tak neměl jsem tu možnost jet Manem V8,zato ve Skanče V8 sedím furt a musím říct že jsem lepší motor v autě neměl.Spoustu klukum motor v Manu padl v 700tisicích,tak to třeba bude k lepšímu.
jinak mě přijde idealní styl stavebnice v US.Řekneš si jakej chceš motor,jakou boudu,jakou převodovku atd.a oni ti to zasaděj do tvého nového trucku.
čtv bře 14, 2013 3:30 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

Honzo, tak to taky úplně neni, ta moje teorie s V8 od Scanie byla spíš hypotéza, osmiválce asi MAN opustí úplně (jako Volvo) a bude.... zrovna tak mám celkem obavy o V8 ve scanii, protože konstrukčně je pořád těžší a těžší kolem toho velkýho motoru umístit všechny agregáty a chladiče související s euro 6, 7, 8.....15 ..... (to je taky ten důvod, proč MAN upouští od V8, ne že by se to špatně prodávalo...)... a svoji pozici na špičce supertěžkejch aut si moc dobře uvědomujou a rozhodně se budou snažit si ji udržet... postavit 750/800 koňovej motor v Euro 6 asi nebude jednoduchý pro nikoho :cry:
čtv bře 14, 2013 5:11 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 1806
Registrován: úte led 01, 2008 12:18 am
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No vono dát 400 tis za vejfuk na V8 na Mana není taky žádný terno.
čtv bře 14, 2013 11:22 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 10:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ohledne zastavby se moc dobre projevi vyhody a nevyhody aftertreatmentu a jeho kombinace s EGR a nebo bez nej... Ve svy podstate pak motor Euro6 se SCR nepotrebuje o nic vic mista nez motor bez nej a tim padem nikoho zastavba netrapi. Tedy pokud se bavime o motorovym prostoru. Pokud ma samozrejme nekdo potrebu resit to kombinaci s EGR a k tomu jeste pro jistotu druhy turbodmychadlo navic, chapu ze ho zastavba pali vic nez ostatni, protoze pres ty trubky ten motor uz neni vubec videt. Na vysoky boude pohoda, ale chran buh aby byla podlaha niz.

Co se dalsich emisnich norem, z toho co vim a co se povida, myslim, ze se budou odehravat zmeny spis v jizdnich cyklech a rezimech mereni obsahu emisi ve vyfukovych plynech nez v limitech jako takovych. Vetsi vyznam asi bude mit produkce CO2, ktera se dobre prodava do novin a televize ale ve sve podstate nezavisi na nicem jinem nez na spotrebe paliva a ve svete osobnich aut to tlaci vyrobce k hybridizaci. Co bude dal neni uplne jisty, ale osobne bych uvital, kdyby meli ted konstrukcni odeleni motoru jednotlivych firem nekolik let na reseni vyznamnejsich ukolu ve veci zivotnosti a spolehlivosti radeji nez na reseni produkce CO2.
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
úte bře 19, 2013 2:42 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

zvetsovani zivotnosti rozhodne neni na programu dne, protoze dneska (ac je to stupidni) je cilem, aby ty auta (nadnesene) vydrzely co nejmin, resp. se kazdy tri roky obmenovaly. Nic vic, nic min.

O euro 7 se uz celkem konkretne hovori na rok 2018 s tim, ze opravdu nepujde o siru a noxy (ktere uz jsou ted v podstate nemeritelne), ale o zefektivneni cyklu = snizeni spotreby.... jestli se to povede nejakou cestou s konvencnimi palivy, nebo je na obzoru podobny trend jako u osobaku, to ukaze asi budoucnost (a dost blizka, kdyz se podivas, kolik vyrobcu uz ma funkcni elektro hybridy)

btw. kdyz to iveco resi bez recirkulace jen s SCR, znamena to sice jisty konstrukcni zjednoduseni, naopak se zdvojnásobi negativa SCR... vse ma sva pro a proti a jen dlouholeta praxe ukaze, ktery zpusob je vyhodnejsi.
úte bře 19, 2013 4:31 pm

Bigas Jiri
Příspěvky: 87
Registrován: sob pro 19, 2009 9:18 pm
Bydliště: sestajovice

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
úte zář 24, 2013 1:45 am

Uživatelský avatar
HAD
Příspěvky: 1102
Registrován: sob čer 24, 2006 9:21 pm

Příspěvek

koukám szuchar opustil volva?
úte zář 24, 2013 9:52 am

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host