Stránka 8 z 10

Napsal: ned črc 22, 2012 9:34 pm
od david
No, tehdy to bylo ještě "zánovní". Naposledy jsem tohle auto viděl u jiný firmy (tamta firma padla) a už tak "zánovně" to zdaleka nevypadalo. Nevím jaký je teď aktuální stav ...

Napsal: ned črc 22, 2012 9:46 pm
od venouš
jojo,to byl novátor.ten kluk co to jezdil je ted u nas ve firmě a ma FMX.říkal že to jezdilo jako pitomý :D

Napsal: sob říj 20, 2012 5:50 pm
od Multi
Pre fanúšikov MAN V8 mám zlú správu, inovované modelové rady s emisnými normami euro 6 sa už nebudú vyrábať ako V8 podla mojích informácii
ObrázekObrázek

Napsal: sob říj 20, 2012 10:46 pm
od Globe
...to jsou bohužel správné informace, nicméně není třeba zoufat, v dokončovací fázi vývoje je nový motor do 500PS... a s postupnou integrací výrobních programů MAN a SCANIA si lze velmi snadno domyslet, jakým směrem se bude nabídka osmiválcových motorů MAN v budoucnu ubírat... a to by asi vůbec nebylo špatný, protože vidlicové osmiválce SCANIA jsou bezesporu jedny z nejlepších motorů vůbec

Napsal: pon bře 11, 2013 11:24 pm
od Bigas Jiri

Napsal: stř bře 13, 2013 10:43 pm
od TP
Ty jo kooperace programu MAN a SCANIA,doufám že to neznamená že budu na Skanču místo slépky malovat psa :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv bře 14, 2013 12:06 am
od Globe
to rozhodně nee, neboj, obě značky zůstanou zachovány samostatně, včetně všech jejich specifik a image :))

Napsal: čtv bře 14, 2013 1:43 pm
od Samer
Je v tom stejna ironie doby jako ze nejsilnejsi tahace Mack v Australii pohani motor Volvo, ackoli si Mack se svymi motory vystacil vzdycky sam.

Stejne tak byl MAN dlouho jedinej, kterej nabizel opravdovej tezkej tahac jako temer seriovy vyrobek. A tahle tradice zahyne a navic pokrivena tim, ze misto tradicnich vidlicovych motoru jednou nahradi jine, kdysi konkurencni. S motorem Scania to nebude pes ale kockopes.

Ale podle meritek dnesni doby je to spravedlive a zcela v poradku: kdyz neco nedokazes prodat, nemuzes to vyrabet.

Napsal: čtv bře 14, 2013 2:30 pm
od TP
Tak neměl jsem tu možnost jet Manem V8,zato ve Skanče V8 sedím furt a musím říct že jsem lepší motor v autě neměl.Spoustu klukum motor v Manu padl v 700tisicích,tak to třeba bude k lepšímu.
jinak mě přijde idealní styl stavebnice v US.Řekneš si jakej chceš motor,jakou boudu,jakou převodovku atd.a oni ti to zasaděj do tvého nového trucku.

Napsal: čtv bře 14, 2013 4:11 pm
od Globe
Honzo, tak to taky úplně neni, ta moje teorie s V8 od Scanie byla spíš hypotéza, osmiválce asi MAN opustí úplně (jako Volvo) a bude.... zrovna tak mám celkem obavy o V8 ve scanii, protože konstrukčně je pořád těžší a těžší kolem toho velkýho motoru umístit všechny agregáty a chladiče související s euro 6, 7, 8.....15 ..... (to je taky ten důvod, proč MAN upouští od V8, ne že by se to špatně prodávalo...)... a svoji pozici na špičce supertěžkejch aut si moc dobře uvědomujou a rozhodně se budou snažit si ji udržet... postavit 750/800 koňovej motor v Euro 6 asi nebude jednoduchý pro nikoho :cry:

Napsal: čtv bře 14, 2013 10:22 pm
od Ivan Hofman
No vono dát 400 tis za vejfuk na V8 na Mana není taky žádný terno.

Napsal: úte bře 19, 2013 1:42 pm
od Samer
Ohledne zastavby se moc dobre projevi vyhody a nevyhody aftertreatmentu a jeho kombinace s EGR a nebo bez nej... Ve svy podstate pak motor Euro6 se SCR nepotrebuje o nic vic mista nez motor bez nej a tim padem nikoho zastavba netrapi. Tedy pokud se bavime o motorovym prostoru. Pokud ma samozrejme nekdo potrebu resit to kombinaci s EGR a k tomu jeste pro jistotu druhy turbodmychadlo navic, chapu ze ho zastavba pali vic nez ostatni, protoze pres ty trubky ten motor uz neni vubec videt. Na vysoky boude pohoda, ale chran buh aby byla podlaha niz.

Co se dalsich emisnich norem, z toho co vim a co se povida, myslim, ze se budou odehravat zmeny spis v jizdnich cyklech a rezimech mereni obsahu emisi ve vyfukovych plynech nez v limitech jako takovych. Vetsi vyznam asi bude mit produkce CO2, ktera se dobre prodava do novin a televize ale ve sve podstate nezavisi na nicem jinem nez na spotrebe paliva a ve svete osobnich aut to tlaci vyrobce k hybridizaci. Co bude dal neni uplne jisty, ale osobne bych uvital, kdyby meli ted konstrukcni odeleni motoru jednotlivych firem nekolik let na reseni vyznamnejsich ukolu ve veci zivotnosti a spolehlivosti radeji nez na reseni produkce CO2.

Napsal: úte bře 19, 2013 3:31 pm
od Globe
zvetsovani zivotnosti rozhodne neni na programu dne, protoze dneska (ac je to stupidni) je cilem, aby ty auta (nadnesene) vydrzely co nejmin, resp. se kazdy tri roky obmenovaly. Nic vic, nic min.

O euro 7 se uz celkem konkretne hovori na rok 2018 s tim, ze opravdu nepujde o siru a noxy (ktere uz jsou ted v podstate nemeritelne), ale o zefektivneni cyklu = snizeni spotreby.... jestli se to povede nejakou cestou s konvencnimi palivy, nebo je na obzoru podobny trend jako u osobaku, to ukaze asi budoucnost (a dost blizka, kdyz se podivas, kolik vyrobcu uz ma funkcni elektro hybridy)

btw. kdyz to iveco resi bez recirkulace jen s SCR, znamena to sice jisty konstrukcni zjednoduseni, naopak se zdvojnásobi negativa SCR... vse ma sva pro a proti a jen dlouholeta praxe ukaze, ktery zpusob je vyhodnejsi.

Napsal: úte zář 24, 2013 1:45 am
od Bigas Jiri
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: úte zář 24, 2013 9:52 am
od HAD
koukám szuchar opustil volva?