Moderátoři: -Ondra-, martin_100, Leoš H, Olda

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 4504
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Přírustek...
Obrázek Obrázek Obrázek
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon říj 12, 2015 9:36 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 1836
Registrován: úte led 01, 2008 12:18 am
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Takovej prcek a stojí 4 x vice než pořádná tatra :cry:
pon říj 12, 2015 9:54 pm

Miro1
Příspěvky: 51
Registrován: čtv pro 29, 2011 11:23 pm
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MAN L, LE, L2000

Příspěvek

Zdravím chlapi.Mám autíčko MAN LE 140 r.v.2001 euro 3 a pri štarte začína pískať ako keby klinový remeň,ale nie je to od remeňa,skôr by som povedal od vstrekovacieho čerpadla.Pred časom som mal DAF-a a robila to motorovka...ako keby chcela pridusiť motor a zároveň pustiť do obrátok.Bolo tam klasické lanko a na motorovku tam bol podtlakový piestik,ktorý troška prepúšťal tak som to neriešil,ale u tohoto MAN-a je plyn. pedál riadený elektronicky,tak neviem čo s tým.Začalo to robiť skoro pri každom štarte,ručička otáčkomeru nechce vybehnúť nad 500-600 a píska,motor ide ,ale ako keby ho chcelo niečo dusiť.Pri naštartovanom aute už nič nepíska,motor nedusí,všetko ide ako má.Chlapi vie mi niekto poradiť?Ešte by som sa chcel opýtať neviem zistiť kde to má motorovku,na pravej strane pod volantom mám páčku,ktorou si pridávam otáčky(tempomat),potom je na páčke ďaľší spínač z označením aus a ten na nič nereaguje a na konci páčky je ešte jedno tlačítko(memory)kde po stlačení otáčky vybehnú na 1200 ot/min cca.Na palubovke je ešte jeden kolískový spínač so symbolom motorovej brzdy,ale pri zapnutí nereaguje nič.Nerozumiem tomu,buď je to vypnuté,alebo neviem čo s tým.Chlapi poraďte kto vie.Dík Majo.
ned kvě 07, 2017 4:19 pm

Stralis 4P2
Příspěvky: 195
Registrován: ned pro 30, 2012 8:46 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: MAN L, LE, L2000

Příspěvek

Motorovku to má jen na brzdě, slapnes a zapne se motorovka. Ten vypínač na palubce je na její vypnuti. To pískání bych viděl na řemen.
ned kvě 07, 2017 7:43 pm

Miro1
Příspěvky: 51
Registrován: čtv pro 29, 2011 11:23 pm
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MAN L, LE, L2000

Příspěvek

Tiež som si myslel,že je to remeň,ale ručička otáčkomeru sa nechce hnúť viac ako 500-550 ot/min aj keď nasilu zošliapnem pedál a keď prestane pískať tak ručička hneď skočí na 850 a prestane pískať.Na predchádzajúcom aute mi to tiež pískalo a po výmene remeňa to neprestalo.Skúsim vymeniť remeň a uvidím,ale nezdá sa mi to na remeň,lebo keď zošliapnem plyn tak mám pocit,že sa to chce dusiť a keď prestane pískať tak sa pekne rozbehne.Tak neviem...
ned kvě 07, 2017 8:29 pm

Stralis 4P2
Příspěvky: 195
Registrován: ned pro 30, 2012 8:46 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: MAN L, LE, L2000

Příspěvek

Myslím, že otáčkoměr bere impulsy z alternátoru. Ta páčka pod volantem, tak na mém autě to bylo něco jako nastavitelný omezovač rychlosti. Při jízdě sis zmáčknutím toho kulatého tlačítka nastavil rychlost kterou zrovna jedeš. Není to tempomat, ale omezovač, aby to jelo musíš mít zmáčknutej plyn. Tím tlačítkem aus se to vypínalo. Je to už hodně dlouho, co jsem s tím jel, snad si to pamatuju dobře.
ned kvě 07, 2017 9:00 pm

Komínek
Příspěvky: 4
Registrován: úte kvě 02, 2017 8:34 pm

Re: MAN L, LE, L2000

Příspěvek

Skus se mrknout na altec
úte kvě 09, 2017 8:09 pm

Miro1
Příspěvky: 51
Registrován: čtv pro 29, 2011 11:23 pm
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MAN L, LE, L2000

Příspěvek

Zdravím chlapi.Tak závada odstránena-vadný remeň,pritom starý nebol vôbec popraskaný ani zodraný.Som rád,že to nebolo niečo vážnejšie.Dík za rady,snáď to pomôže aj ostatným.Majo.
pát kvě 12, 2017 8:05 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host