Stránka 2 z 4

Napsal: sob črc 31, 2010 3:19 pm
od Petys
Zdravim.Mam moznost koupit LE 8.185,s vysokou a dlouhou kabinou.Chci se zeptat jake to jsou motory,vybava,jizdni vlastnosti atd.Ma mit najeto do 500000km.Dekuji za kazdy prispevek.

Napsal: sob črc 31, 2010 11:59 pm
od JiRaY
Já sice Mana nemám,ale jezdí se mnou na firmě spousta kolegů co ho mají,a shodují se na tom,že je to držák,kvalitní auto,akorát trochu nenažraný.
Ideální co se týče jezdivosti a spotřeby je stará 8.163.
Jo,u Mana je potřeba dát pozor na Diferák,rádi a často odcházej,víceméně se dá říct že jek má man najeto k 800 tisícům,tak padne diferák,jsou na ně slabí,důležité je pravidelně měnit olej a dodržet specifikaci výrobce.Takže jestli hučí diiferenciál,nebo je prostě hlasitý,tak tě investice nemine :wink:

Napsal: úte srp 10, 2010 2:14 pm
od cuisine

Napsal: úte srp 10, 2010 6:49 pm
od Petys
Pekny obyvak.

Napsal: ned zář 19, 2010 12:46 pm
od Mamon
Obrázek

Napsal: ned zář 19, 2010 8:03 pm
od Petr
mamon to je f90 :lol:

Napsal: sob črc 02, 2011 4:45 pm
od Safky
Pár starších foto, ale zajímavý tahač LE 8.180 s celkovou hmotností soupravy 11.990 kg, přeprava nábytku.

Obrázek Obrázek Obrázek

MAN 8.163 LC

Napsal: stř črc 20, 2011 9:58 pm
od jumbostativ
Zdravím všechny nadšené truckaře,

od příštího roku to vypadá, že si na firmě uděláme vlastní špedici a tak jsem tak na rychlo projížděl inzerci s ojetými náklaďáky do 3,5t s pevnou skříní a sklopným čelem.

Co říkáte na tohoto: 8.163 LC ?

Zajímala by mne spolehlivost, spotřeba, ceny náhradních dílů (resp. ceny dílů za běžné servisy - řemeny, brzdy, kladky, podvozek apod.). Jak vypočítat amortizaci. A jak by spolehlivě dlouho dokázal sloužit, když by průměrně v měsíci najel okolo 4500 km, naložen 1-2 t materiálu? Jak rychle by se opotřebovávali pneu?

Kolik se v průměru za tento vůz platí povinné ručení, či jak je to všeobecně s pojistkami?

Zboží bychom pojišťovali již na rampě při předání řidiči formou EXW.

Prosím o pár rad a zkušeností, ještě truckem nezkušenému Smile

Díky moc !

Napsal: úte úno 28, 2012 7:34 pm
od Ander
Obrázek

Napsal: úte bře 27, 2012 7:35 pm
od lukas48
Obrázek

MAN Le 160 C (r.v. 2001 - zkrácení převodu dif.)

Napsal: ned dub 13, 2014 10:13 pm
od mrzolt
MAN Le 160 C (r.v. 2001 - zkrácení převodu dif.)

Zdravim, před měsícem jsem si pořídil MAN LE 160 C s novou nástavbou od NAVARY. A potřebuju poladit pár věcí. Jelikož auto také používám na vyvážení hlíny ob bagru, tak by se mi hodil kratší diferák. Jednička a zpátečka jsou strašně dlouhý a na úkor toho mi trpí spojka jako prase. Když je to na silnici tak je to ok, ale když je to nějaký terén, kde jsou kola trošku zabořený a nedej bože do kopce tak je to peklo.

Nenajde se tu někdo, kdo by měl kratší diferák a případně má zkušenosti s touhle přestavbou ? Díky Martin 607 629 645
Obrázek

Obrázek

Napsal: ned dub 13, 2014 10:43 pm
od oro
Jedině snad 6kvalt,jinak je to trápení. Není to na terén, ale po silnici na konec světa

přestavba

Napsal: ned dub 13, 2014 11:06 pm
od mrzolt
A jde to bez nějakejch větších problému přestavět na 6q ? Je tady někdo, kdo tyhle auta zná a dokázal by mi pomoci :-)

Napsal: pon dub 14, 2014 6:28 pm
od oro
Než začneš cokoli zkoušet , nejprve požádej někoho kolem Tebe , kdo to má jestli vůbec je to k něčemu...aby se nestalo , že budou trošku zkráceny kvalty a šestka na dálnici, kvůli spotřebě. Já měl dva tydle Many a jezdil s nimi 10 let
,ale ty malé kola jsou stejně zapadivši,všude a hned , než se vyučtuješ......Na jaře ,když je zem kyprá je to nejhorší. Potom se to hodně zlepší a nesmí pršet. Kupodivu , přesto ,že trpíš Ty i auto , tak hodně vydrží :evil: u]Toto auto je na převoz bagru a ne pod bagr.......[/u]

Napsal: pon říj 12, 2015 9:35 pm
od pavel 815
Přírustek...
Obrázek Obrázek Obrázek