Stránka 3 z 4

Napsal: pon říj 12, 2015 9:36 pm
od pavel 815
Přírustek...
Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pon říj 12, 2015 9:54 pm
od Ivan Hofman
Takovej prcek a stojí 4 x vice než pořádná tatra :cry:

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: ned kvě 07, 2017 4:19 pm
od Miro1
Zdravím chlapi.Mám autíčko MAN LE 140 r.v.2001 euro 3 a pri štarte začína pískať ako keby klinový remeň,ale nie je to od remeňa,skôr by som povedal od vstrekovacieho čerpadla.Pred časom som mal DAF-a a robila to motorovka...ako keby chcela pridusiť motor a zároveň pustiť do obrátok.Bolo tam klasické lanko a na motorovku tam bol podtlakový piestik,ktorý troška prepúšťal tak som to neriešil,ale u tohoto MAN-a je plyn. pedál riadený elektronicky,tak neviem čo s tým.Začalo to robiť skoro pri každom štarte,ručička otáčkomeru nechce vybehnúť nad 500-600 a píska,motor ide ,ale ako keby ho chcelo niečo dusiť.Pri naštartovanom aute už nič nepíska,motor nedusí,všetko ide ako má.Chlapi vie mi niekto poradiť?Ešte by som sa chcel opýtať neviem zistiť kde to má motorovku,na pravej strane pod volantom mám páčku,ktorou si pridávam otáčky(tempomat),potom je na páčke ďaľší spínač z označením aus a ten na nič nereaguje a na konci páčky je ešte jedno tlačítko(memory)kde po stlačení otáčky vybehnú na 1200 ot/min cca.Na palubovke je ešte jeden kolískový spínač so symbolom motorovej brzdy,ale pri zapnutí nereaguje nič.Nerozumiem tomu,buď je to vypnuté,alebo neviem čo s tým.Chlapi poraďte kto vie.Dík Majo.

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: ned kvě 07, 2017 7:43 pm
od Stralis 4P2
Motorovku to má jen na brzdě, slapnes a zapne se motorovka. Ten vypínač na palubce je na její vypnuti. To pískání bych viděl na řemen.

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: ned kvě 07, 2017 8:29 pm
od Miro1
Tiež som si myslel,že je to remeň,ale ručička otáčkomeru sa nechce hnúť viac ako 500-550 ot/min aj keď nasilu zošliapnem pedál a keď prestane pískať tak ručička hneď skočí na 850 a prestane pískať.Na predchádzajúcom aute mi to tiež pískalo a po výmene remeňa to neprestalo.Skúsim vymeniť remeň a uvidím,ale nezdá sa mi to na remeň,lebo keď zošliapnem plyn tak mám pocit,že sa to chce dusiť a keď prestane pískať tak sa pekne rozbehne.Tak neviem...

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: ned kvě 07, 2017 9:00 pm
od Stralis 4P2
Myslím, že otáčkoměr bere impulsy z alternátoru. Ta páčka pod volantem, tak na mém autě to bylo něco jako nastavitelný omezovač rychlosti. Při jízdě sis zmáčknutím toho kulatého tlačítka nastavil rychlost kterou zrovna jedeš. Není to tempomat, ale omezovač, aby to jelo musíš mít zmáčknutej plyn. Tím tlačítkem aus se to vypínalo. Je to už hodně dlouho, co jsem s tím jel, snad si to pamatuju dobře.

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: úte kvě 09, 2017 8:09 pm
od Komínek
Skus se mrknout na altec

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: pát kvě 12, 2017 8:05 pm
od Miro1
Zdravím chlapi.Tak závada odstránena-vadný remeň,pritom starý nebol vôbec popraskaný ani zodraný.Som rád,že to nebolo niečo vážnejšie.Dík za rady,snáď to pomôže aj ostatným.Majo.

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: ned bře 17, 2019 7:56 pm
od Miro1
Zdravím chlapi.Chcel by som sa opýtať,mám problém s riadením a to takým spôsobom,že autíčko mi pláva po ceste.Domček riadenia vymenený,na STK všetky čapy pevné,brzdové bubny nové,platničky tiež,pneu nové,vymenený servo olej,nikde netečie,olej neni spenený.Neviem čo s tým.Pláve sporadicky,zväčša pri záťaži.Mohlo by to byť servočerpadlo?To som ešte nevymenil.Chlapi kto by mohol poradiť,budem vďačný.Majo.

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: ned bře 17, 2019 8:30 pm
od Zrzek19.33TBV
A co uložení listových per nejsou už vymlácený silentbloky v okách per. Nemáš měkký kola, prasklý disky.

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: ned bře 17, 2019 8:42 pm
od Miro1
Zdravím.Nie,uloženie je pevné,pneu nové 6,5 atm.,disky vyvážené bez prasklin...neviem čo by tam ešte mohlo byť.

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: pon bře 18, 2019 8:18 am
od Zrzek19.33TBV
Hlídej si silnici jestli nejsou vyjeté koleje. Nápravy jsou užší a pak se to může tahat z jedné do druhé.

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: pon bře 18, 2019 5:46 pm
od Melda
Já bych zkusil ještě změřit sbíhavost kol.

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: úte črc 09, 2019 10:52 am
od dizma
Ahoj, resil nekdo z Vas i predelani radici paky? Rychlosti 1, 3, 5 radici paka jde dopredu jde uplne dolu smerem dopredu. Sedadlo mam k vuci moji vysce posunute uplne dozadu a kdyz chci radit doptedu tak se musim hodne naklonit telem dopredu.
Dekuji Pavel
MAN 10.224 LC

Re: MAN L, LE, L2000

Napsal: stř lis 27, 2019 10:04 pm
od guttata
Zdravím. Pánové mám možnost koupit Man Le 8.220 a řeším jak je zpřevodovaný a případnou souvislost se spotřebou. Je to 6kvalt a povedlo se mi zjistit, že stálý převod je 3,7. Ale nic dalšího. Dokázali byste mi poradit jak zjistit nebo spočítat kolik to pojede při těch 1500-1700 otáčkách čili v zeleném? Nebo nemáte někdo to samé? A případně jak velký problém by bylo změnit stálý převod?
Díky za každé info.