Stránka 1 z 2

Man TGA 480 Problém s vodou

Napsal: pát lis 25, 2011 10:08 pm
od Dwd
Dobrý deň.Chcel by som sa poradiť Man Tga 480 r.v 1. 2003 a je tam problém s vodou a tlakovanie chladiaceho systému.Stráca sa aj chladiaca kvapalina.Ja by som len chcel vedieť či to robí hlava alebo tesnenie alebo niečo iné.Ďakujem vopred vaším radám. :)

Napsal: pát lis 25, 2011 10:46 pm
od Ivan Hofman
Začal bych hlavičkou na komresoru.

Napsal: pát pro 02, 2011 5:11 pm
od Petr.75
EGR ventil by byla další možnost...

Napsal: pát pro 02, 2011 9:49 pm
od Dwd
Dík :D

Napsal: pát pro 02, 2011 10:10 pm
od Pavel Šebek
Jak píše Ivan, tím bych začal a hlavně to je nejmenší zlo.

Napsal: pát pro 02, 2011 11:56 pm
od Dwd
Dík Petr.75 mal si pravdu bol to EGR ventil.Cez EGR ventil sa dostavala voda do sania a plyny do vody. Dík ešte raz :D

Napsal: sob pro 03, 2011 2:40 pm
od Petr.75
No náhodou jsem to trefil,nejsem mechanik,ale pár let už s MANy jezdím a tohle je známé bolavé místo :wink: .Zavařit,odpojit a je klid.

Napsal: sob pro 03, 2011 9:26 pm
od Dwd
:D

Napsal: ned pro 04, 2011 5:41 pm
od FR1GTX
A neni s tim potom problém na emisích?

Napsal: ned pro 04, 2011 6:25 pm
od Petr.75
Neslyšel jsem že by někdo tyhle problémy měl.Na bývalé firmě zůstal EGR funkční na jediném,zbytek bylo zaslepených a vyřazených z provozu a bez problémů.Limity na Euro 3 to i bez toho splňovalo s rezervou

Napsal: ned pro 04, 2011 10:12 pm
od Ivan Hofman
A jak řídící jednotka, žádné chyby to neukazuje ? U Oberajtra za opravenej chtěj 23 tis ,to zaslepení vyjde určitě levnějc.

Napsal: ned pro 04, 2011 10:20 pm
od Petr.75
No takhle,nepsalo to nikdy nic,ale jestli do toho elektrikář dělal nějaký zásah,to Ti nejsem schopen říct,u toho jsem nebyl...
Levněji to rozhodně výjde,někdo dělal záslepku,u nás se to zavařovalo,ale musíš pořádně,aby to bylo vodotěsné...
Mě když odešel tak mi to zničilo motor.Voda jak šla do válců tak za jízdy ji to stíhalo vyhazovat.Po zastavení a následném nastartování dostal motor pecku jak byl válec plný vody a jak jsem s tím otočil tak to ohnulo ojnici.Pozor na to!

Napsal: pon pro 05, 2011 11:12 am
od FR1GTX
S tou řídící jednotkou je to taky fakt...mojí ženské odešel EGR ventil na osobáku Volvu už někdy před rokem,taky ho vypojili v servisu,řekli že je možný s tím jezdit relativně dlouho.Ale rozhodně prý časem vyměnit,právě kvůli tomu že by mohl být problém při měření emisí.Počítač taky hlásí chybu v systému motoru.U velkýho jsem se s tim ještě nesetkal,proto se ptám.

Napsal: pon led 09, 2012 1:31 pm
od Dwd
Nazdar, potreboval by som ešte poradiť ten EGR ventil sa vymenil, všetky tesnenia boli menené tak isto aj obidve hlavy boli zrovnavané. Ale je tu problém že tá voda sa furt trati dosť rýchlo cca na 400 km treba dolievať zhruba 2l vody. Bolo to skúšané či voda netečie niekde spod motora ale nie.

Napsal: pon led 09, 2012 4:26 pm
od big nos
Ak máš motor D28 tak mohol nastať problém v prsiach motora je tam slabé miesto na tesnení,voda ho prežere. A dalšia možnosť ak máš retardér tam je dalšie miesto