Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, -Ondra-
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
přesně, v době, kdy o podílu na trhu rozhoduje každá desetina úspory palliva to výrobci schválně flákají a nechávají bohaté rezervy pro různé pochybné softwary všeho druhu.... ano, změnou softwaru dozajista může dojít ke krátkodobému snížení spotřeby, ovšem ruku v ruce s tím k snížení spolehlivosti a životnosti jednotlivých komponent všeho okolo, takže POZOR NA TO!
ten článek http://www.tipcars.com/#magazin-automob ... -3948.html rozhodně není od věci!
btw. ta firma xtuning mě baví, očividně rozumí všemu od osobáku, přes náklaďáky, traktory až po sklízecí mlátičky, holt zřejmě dobrej oddíl
ten článek http://www.tipcars.com/#magazin-automob ... -3948.html rozhodně není od věci!
btw. ta firma xtuning mě baví, očividně rozumí všemu od osobáku, přes náklaďáky, traktory až po sklízecí mlátičky, holt zřejmě dobrej oddíl
Nechci tady někoho klamat,ale asi před 12 rokama sem dělal na servisu MAN automechanika a mám tušení že autoelektrikáři se o čipováni někdy bavili a mám dojem že nějaký menší upravy výkonu nabízel i MAN,ale jistotu nemám.A u toho navýšení výkonu je více než nárůst výkonu důležitější o kolik se zvedne kroutící moment a v jakým rozsahu otáček,jestliže stoupne výkon o 40 kobyl a kroutící moment jenom tčeba o 5- 10 Nm,tak bych v tom čipu problém neviděl,protože všechny komponenty auta jsou dělaný se značnou rezervou,akorát se to nikde veřejně neuvádí.A navíc výkon je řízenej computerem auta,kterej řídí kdy se má kolik pustit nafty atd.,ale to jistě víte.
hubby psal
hubby psal
To není až tak pravda,protože více koní a kroutícího momentu znamená to,že ten motor nemusím tolik vytáčet a honit do kopců a tím pádem je menší spotřeba(ověřeno nezávisle u nrůzných aut-OA,NA,u více majitelů aut),ale taky nesmí řidič mít na noze tvárnici a jezdit na doraz co to dá,pak je jedno jakej má výkon a kroutˇák,bude mu žrát jakýkoli auto s jakýmkoli výkonem.Pokud si myslíš že ti klesne spotřeba, tak je to blbost, ty kobylky se musej taky něčím krmit.
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
pánové co já vím,tak mně to taky čipovali udělali mi ze 410 silného koníka 530 a myslel jsem,že sedím v nějakém novém autě jenomže než jsem stihl něco vypozorovat tak při první jízdě mi odešla spojka,která měla natočeno 350000 a to u lesáku je docela dost majitel to svedl na čip a bylo po zkoušení,tak,že jsem nic nezjistil
ale vím,že třeba u mana je motor stejný od 410 až po 530koní akorát se měnil softvér
ale vím,že třeba u mana je motor stejný od 410 až po 530koní akorát se měnil softvér
a nemal tu niekto power-box od Steinbauer-u? teda ono to uz velmi ani power-box nie je, skor nieco ako pridavna RJ ale bolo mi to odporucene aj dealerom Mercedes ze pri tom nepadne zaruka na motor. len je to dost drahe, keby isla cena okolo 1000e bez dph zacnem nad tym vazne uvazovat. pouziva original konektory RJ takze ziadne strihanie a pajkovanie kablov, ziadne prepalovanie povodneho programu v RJ, proste ze sa to da namontovat/demontovat bez poskodenia povodneho hardware a software. paci sa mi moznost zapojit to cez vypinac, je tam este nejaky potenciometer na jemnejsie doladenie....ako spotrebu na Actrose nemam zlu len pri plnej vahe by sa mi v kopcoch hodilo par koni naviac
http://legacy.steinbauer.cc/neu/index.p ... gine=18703
http://legacy.steinbauer.cc/neu/index.p ... gine=18703
a si si isty ze na tych osobakoch bol Steinbauer s TUV? lebo ja sa nepytam na ten masovy no-name powerbox za 100e co si polovica slovenska nahadzala na 1,9tdi oktavky a passaty a cely box tvorilo dokopy 5 odporov ktore vymrdavali s cerpadlom a vahou vzduchu
pred polrokom nam na jednom voze klakol motor, vadna tryska prepalila piest ale servis sa k tomu postavil ferovo a vyriesili to v ramci zaruky. keby bol chipnuty tak by sa o zaruke ani nebavili
pred polrokom nam na jednom voze klakol motor, vadna tryska prepalila piest ale servis sa k tomu postavil ferovo a vyriesili to v ramci zaruky. keby bol chipnuty tak by sa o zaruke ani nebavili
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů