Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Chlapci,krasa,kam vy na to chodite?
U mna zatial vse bez zmeny,cakam na regulator vzduchu,aby to odfukovalo pri 12,5atm a na regulator rucnej brzdy a komplet brzdovy pedal. Kedy to dojde neviem,objednano u vyrobce. Takze len cakat.
U mna zatial vse bez zmeny,cakam na regulator vzduchu,aby to odfukovalo pri 12,5atm a na regulator rucnej brzdy a komplet brzdovy pedal. Kedy to dojde neviem,objednano u vyrobce. Takze len cakat.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Presunuto z dobovych fotiek:
Zdravim Vas Kluci.
Bol som upozorneny na foti na strane 63, kde je gradall s tatrou. Foti je od Jarek 148 a upozornil ma pavel815,za co mu este raz mooooc dakujem. Ide mi o to ze na foti je moj Gradall. Neni to len stejny typ, je to presne on - disky, buksa na pravo,zadne svetla, vyfuky na lezato, kryt nadrze, navareny hacik na lyzici, zbarvenie, este aj blatniky su stejne pokrutene a preto sa pytam. jarku 148, nemas k tej foti viacej informacii prosim?? Zdroj, nebo nieco blizsie??
Zdravim Vas Kluci.
Bol som upozorneny na foti na strane 63, kde je gradall s tatrou. Foti je od Jarek 148 a upozornil ma pavel815,za co mu este raz mooooc dakujem. Ide mi o to ze na foti je moj Gradall. Neni to len stejny typ, je to presne on - disky, buksa na pravo,zadne svetla, vyfuky na lezato, kryt nadrze, navareny hacik na lyzici, zbarvenie, este aj blatniky su stejne pokrutene a preto sa pytam. jarku 148, nemas k tej foti viacej informacii prosim?? Zdroj, nebo nieco blizsie??
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Stroje Gradall a Satur
pipiroha--Od koho máš tie fotografie z výroby Satur-a v Tisovci ?Sú na nich moji bývalí kolegovia .
Re: Stroje Gradall a Satur
Zdravím - jsou to fotky z webu TASR (tisková agentura slovenské republiky), tam jsou volně dostupné k prohlédnutí tak jak je vidíš zde . Jinak nemáš sám vlastní fotografie z výroby? Či s jakýmikoliv stroji a tak? Jestli to chápu dobře - dělal jsi na výrobě Saturů?
Pokud chceš napiš mi SZ, pošlu ti odkazy na ty snímky...
Pokud chceš napiš mi SZ, pošlu ti odkazy na ty snímky...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Stroje Gradall a Satur
pipiroha - piekne,piekne, kde si k tomu dosiel? Akurat,par nepresnosti tam je:
1, U G1000 pohon vzdy 8x4, nie 8x8
2, Nadstavba sa otaca o 360 stupnov, nie o 90
3, Vyloznik sa otaca o 90 stupnov,nie o 45
4, Motor ma 360,resp.410kw, nie 136kw
5, Vaha nie je 28t, ale bez zavazia,predlzovacej casti ramena a lopaty je vaha 35t, komplet so vsetkym pak 44t. Mal som to na vahe pri kupe.
6, Pracovne organy nemaju samostane cepadla,ale ku kazdemu motoru na vrsku je pripojene jedno cerpadlo,cize 2motory=2cerpadla, ktore si delia funkciu pre rozne okruhy(tzv tandemove cerpadla). Lave cerpadlo ovlada zdvih,vysuntie a otacanie vylozniku o 90stupnov a prave cerpadlo ovlada lyzicu a otaca celym vrskom.
7, Prepravna vyska nieje 3,81,ale 4,12 na podvale sa to viezlo s povolenim a informovat policiu v prahe kvoli vyske v tuneloch.
8, Prepravna rychlost nie je 66km/h, ale 60mil/h
Inak ako clanok gut na oboznamenie,ale pisal to asi niekto kto sa tomu moc nevenoval.
1, U G1000 pohon vzdy 8x4, nie 8x8
2, Nadstavba sa otaca o 360 stupnov, nie o 90
3, Vyloznik sa otaca o 90 stupnov,nie o 45
4, Motor ma 360,resp.410kw, nie 136kw
5, Vaha nie je 28t, ale bez zavazia,predlzovacej casti ramena a lopaty je vaha 35t, komplet so vsetkym pak 44t. Mal som to na vahe pri kupe.
6, Pracovne organy nemaju samostane cepadla,ale ku kazdemu motoru na vrsku je pripojene jedno cerpadlo,cize 2motory=2cerpadla, ktore si delia funkciu pre rozne okruhy(tzv tandemove cerpadla). Lave cerpadlo ovlada zdvih,vysuntie a otacanie vylozniku o 90stupnov a prave cerpadlo ovlada lyzicu a otaca celym vrskom.
7, Prepravna vyska nieje 3,81,ale 4,12 na podvale sa to viezlo s povolenim a informovat policiu v prahe kvoli vyske v tuneloch.
8, Prepravna rychlost nie je 66km/h, ale 60mil/h
Inak ako clanok gut na oboznamenie,ale pisal to asi niekto kto sa tomu moc nevenoval.
Naposledy upravil(a) peter gasparovic dne sob říj 14, 2017 11:06 am, celkem upraveno 1 x.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Stroje Gradall a Satur
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Stroje Gradall a Satur
To ti poslali přímo z Gradallu, že?
Jinak je to článek z knihy "Výběr stavebních strojů a zařízení pozemního stavitelství" z roku 1978 od Vladimíra Jánského. Díky moc za opravené info! Jak píšeš, moc práce si s tím nedal... Ale taky kdo ví, kolik měl dostupných informací (i když chyba jakože nástavba je otočná o 90°... ). Každopádně mě dost překvapilo už jen to, že jsem o tomto stroji něco našel v takovémto "souhrnu" používané techniky... Hodil jsem to sem spíše jako zajímavost, protože k tomuto stoji je vzácné cokoli (nejvíc mě zaujal nákres) - informační hodnotu této příručky (a i ostatních podobných) beru spíše s rezervou, chyby jsou tam dost často - gor u zahraniční techniky, které je mimochodem v této konkrétní publikaci velké množství!
Tohle je tam o Saturech (informace jsem zatím neměl čas ověřit, z hlavy je bohužel neznám - berte tedy zase s rezervou...):
Jinak doneslo se mi, že existovala i pásová verze Saturu a nejspíše to budu moct brzo ověřit...
Jinak je to článek z knihy "Výběr stavebních strojů a zařízení pozemního stavitelství" z roku 1978 od Vladimíra Jánského. Díky moc za opravené info! Jak píšeš, moc práce si s tím nedal... Ale taky kdo ví, kolik měl dostupných informací (i když chyba jakože nástavba je otočná o 90°... ). Každopádně mě dost překvapilo už jen to, že jsem o tomto stroji něco našel v takovémto "souhrnu" používané techniky... Hodil jsem to sem spíše jako zajímavost, protože k tomuto stoji je vzácné cokoli (nejvíc mě zaujal nákres) - informační hodnotu této příručky (a i ostatních podobných) beru spíše s rezervou, chyby jsou tam dost často - gor u zahraniční techniky, které je mimochodem v této konkrétní publikaci velké množství!
Tohle je tam o Saturech (informace jsem zatím neměl čas ověřit, z hlavy je bohužel neznám - berte tedy zase s rezervou...):
Jinak doneslo se mi, že existovala i pásová verze Saturu a nejspíše to budu moct brzo ověřit...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Stroje Gradall a Satur
Pipiroha - ano z gradallu to mam. Je k tomu este jedna kniha ale ta ma cez 1500stranok , tu mam v garazi. Zaujmava knizka teda
Pasovy satur, nebola to skor pasova UDS?
Inak ten satur tiez trochu poopravim, ak mozem
1, podvozok mal tuplaky len na zadnej naprave, na prednej klasika, jedno kolo na kazdu stranu.
2, rameno nebolo skrinovej konstrukcie, ale trojholnikovej
3, nadstavba sa neotacala o 135° , ale o 275°, otacanie pomocou retaze
4, vykon motoru neni 80,85kw, ale 132,5 kw
5, zadna naprava tuha,predna pneuhydraulicky odperovana
To je asi tak secko v rychlosti.
Skoda, ze sa toho nedochovalo viac, k tomu gradallu mi poslali secko od typoveho listu(vyrobeny ako posledny 112kus na linke,potom modernizacis a uz len troj a dvoj napravove) cez manual (uz viem kedy spojka a kedy nie) a udrzbu. Tu domaci stroj a cerpame prakticky z par foti a zo spomienok pamatnikov. Skoda to je velika, uz len taky Hon 053, uz ten pozna malokto. Mladsiu generaciu pokial k tomu nevedie niekto z rodiny tak o to nema zaujem a nas skalnych je par,skoda ze ludia stratili zaujem poznat vlastnu historiu ohladom techniky.
Pasovy satur, nebola to skor pasova UDS?
Inak ten satur tiez trochu poopravim, ak mozem
1, podvozok mal tuplaky len na zadnej naprave, na prednej klasika, jedno kolo na kazdu stranu.
2, rameno nebolo skrinovej konstrukcie, ale trojholnikovej
3, nadstavba sa neotacala o 135° , ale o 275°, otacanie pomocou retaze
4, vykon motoru neni 80,85kw, ale 132,5 kw
5, zadna naprava tuha,predna pneuhydraulicky odperovana
To je asi tak secko v rychlosti.
Skoda, ze sa toho nedochovalo viac, k tomu gradallu mi poslali secko od typoveho listu(vyrobeny ako posledny 112kus na linke,potom modernizacis a uz len troj a dvoj napravove) cez manual (uz viem kedy spojka a kedy nie) a udrzbu. Tu domaci stroj a cerpame prakticky z par foti a zo spomienok pamatnikov. Skoda to je velika, uz len taky Hon 053, uz ten pozna malokto. Mladsiu generaciu pokial k tomu nevedie niekto z rodiny tak o to nema zaujem a nas skalnych je par,skoda ze ludia stratili zaujem poznat vlastnu historiu ohladom techniky.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Stroje Gradall a Satur
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stroje Gradall a Satur
Peter není to ta mašina co vlastníš?
https://www.youtube.com/watch?v=_HTsrfw_38k
https://www.youtube.com/watch?v=_HTsrfw_38k
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 48 hostů