Od čtyřkolek, přes kombajny po jeřáby apod.:-)

Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine

Odpovědět
petulak
Příspěvky: 329
Registrován: čtv pro 30, 2010 7:08 am
Bydliště: LIBEREC

Příspěvek

:arrow: asi, na rychlovarku==kafe. :D
pát úno 05, 2016 8:02 pm

Vorech
Příspěvky: 834
Registrován: stř zář 24, 2008 2:34 pm

Příspěvek

Je to na pohon klimatizace. JV
sob úno 06, 2016 10:29 am

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Chci se zeptat škodovy závody v plzni měly nějakej velkej jeřáb, nevíte co to bylo esi nějakej grove...?
od 25 minuty je tam zobrazenej
https://www.youtube.com/watch?v=0XrF7MrtSUQ
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
čtv úno 11, 2016 8:57 pm

pipiroha
Příspěvky: 741
Registrován: úte srp 09, 2011 12:36 pm
Bydliště: ČR

Příspěvek

Nejspíše to je Grove, ale jaký... Každopádně kabina vpravo je asi takové jediné vodítko... Hledal bych něco takového, ale nejspíše ještě většího - http://www.ecvv.com/product/3685388.html
čtv úno 11, 2016 10:43 pm

Vorech
Příspěvky: 834
Registrován: stř zář 24, 2008 2:34 pm

Příspěvek

Škodovka měla autojeřáb KATO NK 1200 (kabina také napravo) a to je s největší pravděpodobností on. Na 120t, měl 6 náprav. Ovšem už je asi pryč. Několikrát jsem se s ním potkal, ale nenapadlo mě ho vyfotit, no jo, pozdě tamtoho honiti.....Pár fotek tohoto typu sem mohu přihodit, ale není to ten Škodovácký. Potom měli ještě Coles LH 1000, ale ten to v tom klipu stoprocentně není. JV
pát úno 12, 2016 8:19 am

petulak
Příspěvky: 329
Registrován: čtv pro 30, 2010 7:08 am
Bydliště: LIBEREC

Příspěvek

Grove, to je, ale typ :( ??
grováci maj právě odlehčený ramena, těma " dírama".
pát úno 12, 2016 8:31 am

Michi
Příspěvky: 1276
Registrován: čtv kvě 07, 2009 7:05 pm
Bydliště: Rousínov (Vyškov)

Příspěvek

Je to ten Kato. Na rameni je cedule s nápisem. Stejně jako když si dáte vyhledat obrázky... I ta struktura ramene je stejná...
Vorech :thumbud:
pát úno 12, 2016 9:22 am

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kluci děkuji všem
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
pát úno 12, 2016 6:20 pm

Michi
Příspěvky: 1276
Registrován: čtv kvě 07, 2009 7:05 pm
Bydliště: Rousínov (Vyškov)

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
stř úno 17, 2016 11:11 am

vladimir.pavlik
Příspěvky: 19
Registrován: úte úno 09, 2016 9:07 pm
Bydliště: Přelouč

Příspěvek

Obrázek/Obrázek/Obrázek
sob bře 05, 2016 9:45 pm

Rummcajs
Příspěvky: 966
Registrován: pon led 02, 2012 3:27 pm
Bydliště: V Židech

Příspěvek

Kluci,mám jeden dotaz-má autojeřáb jasně určený,v jaké pozici má mít znehybněnej hák při přepravě?U většiny ADček,i Bumaru a Liebheeru mají hák staženej k nástavbě...je to logický...ale jde mi o to,jestli ho může mít třeba vytaženej až navrch ke kladkám a stačí to,jestli ho musí mít upevněnej třeba lanem k nárazníku...dík...i když to je asi otázka na dopraváky... :wink:
pát dub 08, 2016 3:03 pm

karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Když sem byl na jeřábu tak sem měl kladnicu v rámci stavby přitaženou na kladkách a pak sem na to zapoměl většinou čučíš abys někam nespadl a s helmou na hlavě sem do ní vrazil a srazilo mě to až do kolen. tady je přesná citace: ,, po veřejných komunikacích a přesun v rámci staveniště se smí provádět pouze s jeřábem, který je v přepravní poloze. ... zakotvení kladnice na plošině jeřábu v transportním závěsu"! ale jak je to jinde než ud tater tak nevím, záleží jak to má výrobce vymyšlený
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
sob dub 09, 2016 11:36 am

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

...je to pár let,přijel na stavbu jeřábník s T138 AB 0.63 pozdě a na dotaz kde byl,povídá: na Provazníkové(ještě nebyl Husovický tunel a jezdilo se obousměrně)před křižovatkou s Merhautovou mě hodil myšku frajer s osobákem jenže pod rameno,kterého si nevšimnul,blikla červená borec dupl na brzdy,já taky,jeřáb se zhoupnul a bum hákem do střechy,vyhákl se z vazáku a bum udělal mu ve střeše šíbr... :lol:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob dub 09, 2016 11:01 pm

Rummcajs
Příspěvky: 966
Registrován: pon led 02, 2012 3:27 pm
Bydliště: V Židech

Příspěvek

No ještě na stavebním podniku byla 815ka jeřáb,a on míval stabilně hák před kabinou na volno...a stával nad cestičkou,která vedla do šaten....kolega jednou šel,na hák zapoměl a trefil se čelem...čepka spadla do prava,kluk do leva...a bezpečák oflastroval jeřábníka ....přitom teď mi jeden vševěd tvrdil,že hák nemusí být upevněnej...proto se ptám,jak to vlastně je
ned dub 10, 2016 10:34 am

Uživatelský avatar
TATRA-BA
Příspěvky: 1948
Registrován: pon říj 27, 2008 11:19 pm
Bydliště: TVER

Příspěvek

Hák na 815ckach AD 20 a 28 má byť podľa správnosti uložený pri kabíne žeriavnika, preto je tam aj to oko, na zaháhnutie. Dalšia výhoda je, že hneď, ako žeriavnik zdvihne výložník, može naň zakapčať viazacie prostriedky. Ďalej, je samozrejme aj lepší výhľad z kabíny pri jazde. To istí platí aj pri AD 070, vždy je lepšie mať hák uložený na ráme pre výložník, kde hneď kapčá dvojhák, štvorhák... Ja osobne si myslím, že z bezpečnestného hľadiska je takéto odkladanie háku najideálnejšie. A v dobách výroby 138 a 148 AD 070, čkd 080 sa nijak neprihliadalo na bezpečnosť prepravy žeriavu, ako v dnešnej dobe, kde za každú blbosť dávajú pokuty a ťažia stoho pri dopravných nehodách.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
ned dub 10, 2016 11:12 am

Odpovědět

Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů