Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
Chci se zeptat škodovy závody v plzni měly nějakej velkej jeřáb, nevíte co to bylo esi nějakej grove...?
od 25 minuty je tam zobrazenej
https://www.youtube.com/watch?v=0XrF7MrtSUQ
od 25 minuty je tam zobrazenej
https://www.youtube.com/watch?v=0XrF7MrtSUQ
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
Nejspíše to je Grove, ale jaký... Každopádně kabina vpravo je asi takové jediné vodítko... Hledal bych něco takového, ale nejspíše ještě většího - http://www.ecvv.com/product/3685388.html
Škodovka měla autojeřáb KATO NK 1200 (kabina také napravo) a to je s největší pravděpodobností on. Na 120t, měl 6 náprav. Ovšem už je asi pryč. Několikrát jsem se s ním potkal, ale nenapadlo mě ho vyfotit, no jo, pozdě tamtoho honiti.....Pár fotek tohoto typu sem mohu přihodit, ale není to ten Škodovácký. Potom měli ještě Coles LH 1000, ale ten to v tom klipu stoprocentně není. JV
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
Kluci děkuji všem
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
Kluci,mám jeden dotaz-má autojeřáb jasně určený,v jaké pozici má mít znehybněnej hák při přepravě?U většiny ADček,i Bumaru a Liebheeru mají hák staženej k nástavbě...je to logický...ale jde mi o to,jestli ho může mít třeba vytaženej až navrch ke kladkám a stačí to,jestli ho musí mít upevněnej třeba lanem k nárazníku...dík...i když to je asi otázka na dopraváky...
-
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
- Kontaktovat uživatele:
Když sem byl na jeřábu tak sem měl kladnicu v rámci stavby přitaženou na kladkách a pak sem na to zapoměl většinou čučíš abys někam nespadl a s helmou na hlavě sem do ní vrazil a srazilo mě to až do kolen. tady je přesná citace: ,, po veřejných komunikacích a přesun v rámci staveniště se smí provádět pouze s jeřábem, který je v přepravní poloze. ... zakotvení kladnice na plošině jeřábu v transportním závěsu"! ale jak je to jinde než ud tater tak nevím, záleží jak to má výrobce vymyšlený
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
...je to pár let,přijel na stavbu jeřábník s T138 AB 0.63 pozdě a na dotaz kde byl,povídá: na Provazníkové(ještě nebyl Husovický tunel a jezdilo se obousměrně)před křižovatkou s Merhautovou mě hodil myšku frajer s osobákem jenže pod rameno,kterého si nevšimnul,blikla červená borec dupl na brzdy,já taky,jeřáb se zhoupnul a bum hákem do střechy,vyhákl se z vazáku a bum udělal mu ve střeše šíbr...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
No ještě na stavebním podniku byla 815ka jeřáb,a on míval stabilně hák před kabinou na volno...a stával nad cestičkou,která vedla do šaten....kolega jednou šel,na hák zapoměl a trefil se čelem...čepka spadla do prava,kluk do leva...a bezpečák oflastroval jeřábníka ....přitom teď mi jeden vševěd tvrdil,že hák nemusí být upevněnej...proto se ptám,jak to vlastně je
Hák na 815ckach AD 20 a 28 má byť podľa správnosti uložený pri kabíne žeriavnika, preto je tam aj to oko, na zaháhnutie. Dalšia výhoda je, že hneď, ako žeriavnik zdvihne výložník, može naň zakapčať viazacie prostriedky. Ďalej, je samozrejme aj lepší výhľad z kabíny pri jazde. To istí platí aj pri AD 070, vždy je lepšie mať hák uložený na ráme pre výložník, kde hneď kapčá dvojhák, štvorhák... Ja osobne si myslím, že z bezpečnestného hľadiska je takéto odkladanie háku najideálnejšie. A v dobách výroby 138 a 148 AD 070, čkd 080 sa nijak neprihliadalo na bezpečnosť prepravy žeriavu, ako v dnešnej dobe, kde za každú blbosť dávajú pokuty a ťažia stoho pri dopravných nehodách.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů