Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Několik fotek při pohledu z kabiny jeřábníka
A přidáme také video:
http://www.youtube.com/watch?v=81gpHINCkvk
http://www.youtube.com/watch?v=w-KiZJed0wM
A přidáme také video:
http://www.youtube.com/watch?v=81gpHINCkvk
http://www.youtube.com/watch?v=w-KiZJed0wM
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
-
- Příspěvky: 140
- Registrován: sob črc 21, 2012 8:20 pm
- Bydliště: Soběslav
Zdravím vás kolegové jeřábníci. Tak vkládám pár foteček ze dvou mích posledních střídáních Na dvou jeřábech LIEBHERR 180 EC-H 10 a jeřábu WILBERT WT 150 e.tronic. Víška LIEBHERRA cca 35 metrů a WILBERTA cca30 metrů. Mohu říci že i wilbert na kterém jsem byl poprvé se mi stal dobře ovladatelným jeřábe.
-
- Příspěvky: 140
- Registrován: sob črc 21, 2012 8:20 pm
- Bydliště: Soběslav
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
A kolega-střídač taky fotil , parádní foto. Chtělo se ti vůbec zpátky k zednické lžíci, z toho jeřábu ? Jen škoda, že nebylo více času na pokec, bud byla práce nebo jsme byly každý na jiné stavbě. Jinak ten můj Potain už je pryč.
MB 1645, není kratší ten nový výložník, nebo to jen klame ?
MB 1645, není kratší ten nový výložník, nebo to jen klame ?
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Peiner SK 500-08 na chladící věži ve Francii s následujícímy parametry: finální výška jeřábu činila 167 metrů, Max. nosnost 32 Tun, vyložení 66,5 metru při nosnosti 5,2 Tuny.
Standartní parametry: Max nosnost 32 tun
Max. vyložení 80,8 metru
Nosnost při vyložení 80,8 metru je 2,5 tun
Foto Peiner ( ze starého prospektu jenž jsem sehnal )
Standartní parametry: Max nosnost 32 tun
Max. vyložení 80,8 metru
Nosnost při vyložení 80,8 metru je 2,5 tun
Foto Peiner ( ze starého prospektu jenž jsem sehnal )
Naposledy upravil(a) pecco sk 400 dne pon srp 26, 2013 10:22 pm, celkem upraveno 1 x.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
-
- Příspěvky: 140
- Registrován: sob črc 21, 2012 8:20 pm
- Bydliště: Soběslav
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Se ti Honzo nedivím, že ses vracel nerad na manuální práci. Tato práce je fajn, zvláště když máš pod sebou dobré lidi, což zvláště tesaři byly. No však se snad zase na jeřáb někdy dostaneš, když budu potřebovat náhradu tak vím komu říci
K MB 1645, klame to pěkně, myslel sem že je zkrácenej, ten výložník.
K MB 1645, klame to pěkně, myslel sem že je zkrácenej, ten výložník.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: stř bře 30, 2011 3:24 pm
- Bydliště: ČR
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
BARTA Roman: na prvních třech fotkách je Wolf V-30 České výroby a na dalších fotkách je také Wolff, ale Německý typ Wollfkran Wolff T 93. Tento typ se zde moc nepoužíval, obvyklejší byl vzhledově velmi podobný jeřáb Weitz z Francie.
Zde je fotka celého jeřábu na prvním paneláku v ČR, s jeřábem Wolffkran Wolff T 93
Zde je fotka celého jeřábu na prvním paneláku v ČR, s jeřábem Wolffkran Wolff T 93
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Ještě zajímavost, ekvivalentem jeřábu Wollfkran Wolff T 93, byl u nás vyráběný jeřáb Wolf V-50, což byl jeřáb s vodorovným výložníkem a vlečenou kočkou při nosnosti 5 Tun a max. vyložení 30 metrů.
V sérii jeřábů Wolf V vyráběné licenčně na našem území, byly tři modely jeřábů Wolf V-25, V-30 a V-35 s kyvným výložníkem ( přičemž číslo za písmenem V- udávalo maximální nostnost tunách ) a model jeřábu Wolf V-50 s vlečnou kočkou, později k tomuto jeřábu přibyl ještě inovovaný jeřáb Wolf V-30, jež byl po úpravě dodáván jak s kyvným výložníkem a i s vlečenou kočkou.
Velmi starý prospekt na jeřáb Wolf V-30, vyráběný v tehdejším Československu ve strojírnách VASTROJ Varnsdorf ( po znárodnění TOS spadající pod Unex a později začleněny do koncernového podniku Vítkovice ) v licenci Německého výrobce Wolffkran. Wolf V-30 byl nejpoužívanější jeřáb na našich stavbách zhruba od roku 1918 do roku 1950, kdy začaly tyto jeřáby být zastaralé a byly nahrazovány jeřáby MB a SJ Českoslovenké výroby, případně jeřáby západní produkce Potain, Peiner, Weitz, Kroll a Linden na speciální a těžší práce.
V sérii jeřábů Wolf V vyráběné licenčně na našem území, byly tři modely jeřábů Wolf V-25, V-30 a V-35 s kyvným výložníkem ( přičemž číslo za písmenem V- udávalo maximální nostnost tunách ) a model jeřábu Wolf V-50 s vlečnou kočkou, později k tomuto jeřábu přibyl ještě inovovaný jeřáb Wolf V-30, jež byl po úpravě dodáván jak s kyvným výložníkem a i s vlečenou kočkou.
Velmi starý prospekt na jeřáb Wolf V-30, vyráběný v tehdejším Československu ve strojírnách VASTROJ Varnsdorf ( po znárodnění TOS spadající pod Unex a později začleněny do koncernového podniku Vítkovice ) v licenci Německého výrobce Wolffkran. Wolf V-30 byl nejpoužívanější jeřáb na našich stavbách zhruba od roku 1918 do roku 1950, kdy začaly tyto jeřáby být zastaralé a byly nahrazovány jeřáby MB a SJ Českoslovenké výroby, případně jeřáby západní produkce Potain, Peiner, Weitz, Kroll a Linden na speciální a těžší práce.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát srp 30, 2013 1:16 am
- Bydliště: backa topola
ahoj
ahoj Pecco sk 400!
ja som zo slovenska, aj ked teraz zijem v srbsku. mam teraz 32 rokov a moje detstvo bolo plne zeriavov mb. zil som v samorine, tam za moje detstvo mali dost MB88 a MB1030.1, MB 50/100. ked som mal okolo 11 rokov, mechanici ma pustili medzi nich a mal som moznost akoze pomahat im pri montovani a demontovani zeriavov. vies si predstavit, bolo to pre mna raj! vysplhal som aj na skoro vsetky, vratane skladkovych zeriavov MB110B a MB1645_2. tolko v kratkosti, chcel som sa ti len podakovat za tie brutalne fotky z tych zeriavov a som velmy zvedavy na zdroj tych informacii:) Este raz dakujem za vratene spomienky a technicke data!!!
ja som zo slovenska, aj ked teraz zijem v srbsku. mam teraz 32 rokov a moje detstvo bolo plne zeriavov mb. zil som v samorine, tam za moje detstvo mali dost MB88 a MB1030.1, MB 50/100. ked som mal okolo 11 rokov, mechanici ma pustili medzi nich a mal som moznost akoze pomahat im pri montovani a demontovani zeriavov. vies si predstavit, bolo to pre mna raj! vysplhal som aj na skoro vsetky, vratane skladkovych zeriavov MB110B a MB1645_2. tolko v kratkosti, chcel som sa ti len podakovat za tie brutalne fotky z tych zeriavov a som velmy zvedavy na zdroj tych informacii:) Este raz dakujem za vratene spomienky a technicke data!!!
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
greenmachine: ahoj, tak to máš parádní vzpomínky . Dnes by asi nebylo možné si v dětství zajít na stavbu a dívat se a vyzvídat, natož aby pracovníci umožnily sledovat akci na živo, případně se na montáži/demontáži podílet. Také jsem v tomto věku začal lozit po stavbách a měl jsem štěstí na vynikající pracovníky, kteří mě umožnily sledovat spoustu věcí zblízka a nebo si odzkoušet různé stroje.
Zdroje informací jsou různé, něco jsem přečetl, něco jsem pochytil na školeních a předváděčkách, od kolegů a známých a pak znám několik vynikajících lidí od výrobců věžových jeřábů.
Zdroje informací jsou různé, něco jsem přečetl, něco jsem pochytil na školeních a předváděčkách, od kolegů a známých a pak znám několik vynikajících lidí od výrobců věžových jeřábů.
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů