Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: stř bře 30, 2011 3:24 pm
- Bydliště: ČR
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: stř bře 30, 2011 3:24 pm
- Bydliště: ČR
Dotaz pro pecco sk 400, nebo ostatní zdejší fundované jeřábníky, či montážníky.
Starý Pothain 743/744
- dělám ho ve variantě s nejdelším výložníkem = 7 dílů 6m a 1 díl 3m (viz obrázek s tech. listem z tohoto fóra). Platí tedy, tak jak je nakresleno, že zadní část se závažím má mít 22,2m ? Nebo jsou jiná pravidla ?
A dále
- jeřáb má sloužit pro stavbu tří 17m věží. Rádius výložníku ale nestačí. Potřebuji tedy pojezdovou variantu podvozku - kolej cca 5m. Můj Pothain má výšku 30m. Je možná varianta s pojezdem po kolejích ? A jestli se nepletu z mnoha obrázků co mám, Pothain má speciální koleje pro svoje jeřáby ?
A naposledy
- šplhací zařízení, pokud se během stavby nemění výška jeřábu nemusí být, že ?
Předem dík za odpovědi
Starý Pothain 743/744
- dělám ho ve variantě s nejdelším výložníkem = 7 dílů 6m a 1 díl 3m (viz obrázek s tech. listem z tohoto fóra). Platí tedy, tak jak je nakresleno, že zadní část se závažím má mít 22,2m ? Nebo jsou jiná pravidla ?
A dále
- jeřáb má sloužit pro stavbu tří 17m věží. Rádius výložníku ale nestačí. Potřebuji tedy pojezdovou variantu podvozku - kolej cca 5m. Můj Pothain má výšku 30m. Je možná varianta s pojezdem po kolejích ? A jestli se nepletu z mnoha obrázků co mám, Pothain má speciální koleje pro svoje jeřáby ?
A naposledy
- šplhací zařízení, pokud se během stavby nemění výška jeřábu nemusí být, že ?
Předem dík za odpovědi
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
BARTA Roman, no přijde na to jaký konkrétní jeřáb z typu 743/744 máš na mysli. Oni jsou to téměř identické stroje, ale každý má mírně jiné parametry ( zejména koncovou nosnost, rychlost zdvihu... ). Navíc v každé sérii tohoto jeřábu jsou minimálně tři až čtyři podskupiny jeřábů stejného základního označení:
Například u skupiny Potain série 743, to jsou jeřáby: 743 C SM/DM, 743 D SM/DM a 743 E SM/DM
v sérii Potain 744 jsou to stroje: 744 B, 744 CS, 744 CS 8T a 744 CS 10T
Obě série mají identické vyložení ze stejných vzájemně kombinovatelných dílců, identický proti-výložník se závažím a také jsou tam základní nosnosti vždy v provedení na 8 a 10 tun. Jediné rozdíly jsou, že čím větší písmeno, tím mají vyšší únosnost při maximálním vyložení.
Přikládám podrobný technický list, snad to pomůže:
- Pokud tedy plánuješ model jeřábu při plném vyložení, platí veškeré údaje uvedené na prospektu
- U těchto jeřábů použitých u nás bylo normální založení na kolejovém podvozku s pojezdem, stacionární provedení bylo spíše vyjímkou a to dokonce i v případech, kdy tyto jeřáby byly používané na stavbu výškových budov zvedány pomocí šplhacích rámů a kotvené do stavěné budovy.
- Kolejnice u těchto jeřábů mohly býti použité bud přímo od Potainu nebo se hojně používaly kolejnice běžně používané pro jeřáby MB
- Šplhací rám být nemusí, ale u těchto jeřábů bylo obvyklé, že byl na jeřábu umístěn i v případě malé výškové konfigurace. Více na přiloženém fotu:
Například u skupiny Potain série 743, to jsou jeřáby: 743 C SM/DM, 743 D SM/DM a 743 E SM/DM
v sérii Potain 744 jsou to stroje: 744 B, 744 CS, 744 CS 8T a 744 CS 10T
Obě série mají identické vyložení ze stejných vzájemně kombinovatelných dílců, identický proti-výložník se závažím a také jsou tam základní nosnosti vždy v provedení na 8 a 10 tun. Jediné rozdíly jsou, že čím větší písmeno, tím mají vyšší únosnost při maximálním vyložení.
Přikládám podrobný technický list, snad to pomůže:
- Pokud tedy plánuješ model jeřábu při plném vyložení, platí veškeré údaje uvedené na prospektu
- U těchto jeřábů použitých u nás bylo normální založení na kolejovém podvozku s pojezdem, stacionární provedení bylo spíše vyjímkou a to dokonce i v případech, kdy tyto jeřáby byly používané na stavbu výškových budov zvedány pomocí šplhacích rámů a kotvené do stavěné budovy.
- Kolejnice u těchto jeřábů mohly býti použité bud přímo od Potainu nebo se hojně používaly kolejnice běžně používané pro jeřáby MB
- Šplhací rám být nemusí, ale u těchto jeřábů bylo obvyklé, že byl na jeřábu umístěn i v případě malé výškové konfigurace. Více na přiloženém fotu:
Potain a Pecco: nejlepší jeřáby na světě.
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: stř bře 30, 2011 3:24 pm
- Bydliště: ČR
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
- pecco sk 400
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát kvě 14, 2010 8:56 am
- Bydliště: České Budějovice
Zpět na „Ostatní technika - Traktory, bagry, nadměrná přeprava...“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů